Kaukosäätimen customointi

Aloittaja konevelho, huhtikuu 06, 2017, 16:54:19

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

konevelho

Hello,

Miten on II koppasen c5 2005 hdi breakin kaukosäätimen avaimen modaus? Elikkä saako vaihdettua sen pikkunapin ominaisuuksia?Nythän siinä on valojen päälle/pois käyttö.
I koppasessa oli ikkunatoiminto joka minusta oli tarpellisempi minun käytössä? Miten onnistuu vai onnistuuko ollenkaan???

Teuski

En osaa sanoa, mutta kaikissa näkemissäni on pikkunapissa ikkunatoiminta, ebaysta taasen löytyy vain takaluukun avauksen kuvalla olevia kumeja...

... Mulla olevassa xsara 2:ssa taas on lukitukset eri päin kuin femmassa  ???
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

powerage

I  koppasessa lukitus just toisin päin kuin II-koppasessa. I-kopassa "lisänapissa" ikkuna toiminto ja II-korisessa valo toiminto, näin omissa kulkineissa.
C5 II 2.0 HDI Berline AM6
C5 II 2.0 HDI Break AM6
C5 II 2.0 16V Berline man.
C4 1.6 16v Berline man.
ex C5  I 2.0 16V SX Berline, C5 I 2.0 16V Break,  Xantia 1.8 16V

Joker-1979

Mulla on jotenkin jäänyt päähän sellainen musitikuva, että II:ssa sai myös ikkunat kiinni kun painoit lukitusnappia kauan.. Korjatkaa joku jos oon väärässä, ite en kyseistä toimintoa koskaan käyttänyt, mutta muistaakseni oon lukenut siitä jostain..  ???
Renault Kadjar 1.5 dCi Bose -16 + Citroen Jumpy III 2.0 BlueHDi 120 -17

Teuski

Ikkunat ja kattoluukku pitäisi myös mennä kiinni sateella. Mulla ei ykköskoppaisessa mene, vaikka molemmat toiminnot on päällä Lexialla ja sadetunnistin toimii...

Joskus taisi ikkunat mennä, mutta ei kattoluukku. Kaukosäätimen napista sulkeutuvat kyllä. Kattoluukku vain sulkeutuu, ei aukea kuten ikkunat.
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

konevelho

Lainaus käyttäjältä: powerage - huhtikuu 07, 2017, 07:11:25
I  koppasessa lukitus just toisin päin kuin II-koppasessa. I-kopassa "lisänapissa" ikkuna toiminto ja II-korisessa valo toiminto, näin omissa kulkineissa.

Näinhänse on. Mutta kysymys kuuluukin ;voiko sitä customoida= muutta II-koppasen toimintoa ikkuna toiminnolle.??

KariM

Lainaus käyttäjältä: Teuski - huhtikuu 07, 2017, 08:05:12
Ikkunat ja kattoluukku pitäisi myös mennä kiinni sateella. Mulla ei ykköskoppaisessa mene, vaikka molemmat toiminnot on päällä Lexialla ja sadetunnistin toimii...

Tuo toimii vain moottorin ollessa käynnissä ja pyyhkimet automaatilla. Käytännössä siis ajaessa, ei parkissa  :-\

Megaman

^ Saman huomasin, ei sulkenut ikkunoita vesiletkulla ruiskimalla. Ajossa veti ikkunaa kiinni, jos alkoi sataa, sen nyt varmaan osaa tehdä kuskikin... :P
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...