Makee XM: 2,5 td vm -95!

Aloittaja Le Citroën, toukokuu 19, 2007, 15:41:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Le Citroën

Tossa olis linkki isokoneiseen XM:ään, jolla ajattu paljon, 300 tkm:

http://www.tlauttamus.fi/?alue=ajoneuvo&superid=0053336

Mutta eikös olisi aika makee. Itse - kun en ole mikään "tee-se-itse-mies" - en uskaltaisi moista hankkia.
Eikä mulla ole tarvettakaan mutta onko se XM niin hyväkyytinen, että peittoaa C5:n mennen tullen?

ace

Lainaus käyttäjältä: Le Citroën - toukokuu 19, 2007, 15:41:53
mutta onko se XM niin hyväkyytinen, että peittoaa C5:n mennen tullen?

ON!  :)
C5 Aircross Hybrid/2021, C5 240 HDi sedan/2012 (ex. BX, Xm V6, Xantia Activa TCT, C4)

Jussi

... mutta onko se XM niin hyväkyytinen, että peittoaa C5:n mennen tullen?

Mennen, tullen ja palatessa... ainoa mitä se ei peittoa on C6.

Kuvittele: Mukava nahkanojatuoli, joka vie sinut sinne minne haluat, täytyy vain päättää suunta ja nopeus.

-63

Tossa olis linkki isokoneiseen XM:ään, jolla ajattu paljon, 300 tkm:

http://www.tlauttamus.fi/?alue=ajoneuvo&superid=0053336

Mutta eikös olisi aika makee. Itse - kun en ole mikään "tee-se-itse-mies" - en uskaltaisi moista hankkia.
Eikä mulla ole tarvettakaan mutta onko se XM niin hyväkyytinen, että peittoaa C5:n mennen tullen?

Tuollainen XM olisi hyvä säilyttää suntiskäyttöön kesäksi....Arkikäytössä kelpaisi sitten "varmempi" peli...Harmi vaan kun on diesel-malli, mistä joutuu maksamaan korkean diesel-veron (mutta harrastushan maksaa aina)....Jos ei ole intoa/taitoa rassata itse, niin ei kannata hankkia....

niko

Lainaus käyttäjältä: -63 - toukokuu 19, 2007, 18:01:42
[Harmi vaan kun on diesel-malli, mistä joutuu maksamaan korkean diesel-veron (mutta harrastushan maksaa aina)....
Toisaalta marraskuusta eteenpäin voi diesel-autoakin pitää harrastusajoneuvona, kun liikennekäytöstä poisto katkaisee nuo verot :)

sittismies

Kyllä on tullut kuolattua :) Pitääpä käydä koeajolla!
C5 BREAK 2,0 AT -07, ID 1959,   Peugeot 407 SW -09 Ja Peugeot 208 -16.

Xari

Lainaus käyttäjältä: -63 - toukokuu 19, 2007, 18:01:42
Tuollainen XM olisi hyvä säilyttää suntiskäyttöön kesäksi....Arkikäytössä kelpaisi sitten "varmempi" peli...

Eli pitäisi säästää Xantia talvikäyttöä varten :)

Eihän tuolla mitään paljoa ole ajettu,25tkm vuodessa,aika vähän isolle dieselille ???

Joku kun vuokraisi halvan talvitallin niin vois tuollaisen hommata kesäautoksi,kyllä tuolla kelpaisi vetäistä kunnon kesäkiertue,tiedä sit raskisiko tuolla mennä Albaaniaan asti ;D

marx

Olisiko tuosta ja minkäläisella rahalla saatavissa ihan käyttöauto? Jos hakisin pois ja veisin asiantunteviin käsiin (?) niin saisinko todella hyvän käyttöauton? Paljonko luulisitte, että palaisi rahaa?
ex Xsara 1,6 16V  XWagon A -05 (perhepiirissä edelleen)

niko

Kyllä XM on ihan kelpo käyttöauto. Mutta jos ei ole paksu lompakko tai näprää itse, niin voi mennä hankalaksi. Ei sillä, että XM olisi jotenkin tyyris tai hankala pitää, mutta _jos_ jotain tulee, niin se on joko kallista tai vaatii harrastuneisuutta :)

sittismies

Mitäs sanotte XM:n omistajat, Kumpi diesel 2.5td vaiko 2.1td, kokemuksia?
C5 BREAK 2,0 AT -07, ID 1959,   Peugeot 407 SW -09 Ja Peugeot 208 -16.

tise

minkäköhän takia on toiset kilvet. voipi olla vaikka kolaroitu noihin kilometreihin verrattuna.
xantia 2.1 td vm-98.

Sitikkapuoskari

Tunnen auton- meillä huollettu viimeksi n. vuosis sitten- väliajasta en tiedä. Hyvä auto ainakin silloin.. ostakaa  :)
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

andre

Lainaus käyttäjältä: tise - toukokuu 19, 2007, 22:38:08
minkäköhän takia on toiset kilvet. voipi olla vaikka kolaroitu noihin kilometreihin verrattuna.

Ei se aina kolaroitua autoa tarkoita vaikka olisi kilvet vaihdettu.
Olen molempiin Xantiaoihin vaihtanut toiset kilvet katsastuskonttorilla heti ostotapahtuman jälkeen.
Syy moiseen "pelleilyyn" on se, että ulkopuoliset eivät tiedä kenen entisellä autolla liikutaan.

Patonkikuski

Lainaus käyttäjältä: André Citroën - toukokuu 20, 2007, 09:24:03
Lainaus käyttäjältä: tise - toukokuu 19, 2007, 22:38:08

Ei se aina kolaroitua autoa tarkoita vaikka olisi kilvet vaihdettu.
Olen molempiin Xantiaoihin vaihtanut toiset kilvet katsastuskonttorilla heti ostotapahtuman jälkeen.
Syy moiseen "pelleilyyn" on se, että ulkopuoliset eivät tiedä kenen entisellä autolla liikutaan.

mulla on toisessa autossa kanssa toiset kilvet, syynä se että edellinen omistaja on halunnu jonku takia eu-kilvet.

samaten voihan noi eu-kilvet olla senki takia että auto on uitettu

andre

Lainaus käyttäjältä: Patonkikuski - toukokuu 20, 2007, 12:23:12
mulla on toisessa autossa kanssa toiset kilvet, syynä se että edellinen omistaja on halunnu jonku takia eu-kilvet.

Silloin kun nuo eu-kilvet tulivat, niin vanhat kilvethän sai vaihtaa ilman lisähintaa uusiin.

Xari

Lainaus käyttäjältä: marx - toukokuu 19, 2007, 21:00:32
Olisiko tuosta ja minkäläisella rahalla saatavissa ihan käyttöauto? Jos hakisin pois ja veisin asiantunteviin käsiin (?) niin saisinko todella hyvän käyttöauton? Paljonko luulisitte, että palaisi rahaa?

6990€  :)

Ehkä vähemmänkin jos saat hyvin tingittyä ;)

Kenguru

Kilvistä vielä että, aika moni on vaihtnut kilvet myös sen takia että joskus aikanaan rekisteritunnukseksi on tullut joku eism. GAY- tai muu alkuinen, eikä oma itsetunto anna myöten sellaisilla kilvillä kurvailla.
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T