väyläsähkö

Aloittaja AriRu, tammikuu 14, 2017, 23:28:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

AriRu

Mietin tossa, kun ei ole näin uutta autoa ennen ollut niin voiko lisätä usb latauspistokkeet vaikka hanskalokeroon tupakansytyttimen johdoista sekoittamatta autoa?

-08 c5 kyseessä. Tässä ei ole kun rcat hanskalokerossa. Siinä usb palikassa ois volttimittari kanssa...

Bornyhalls

TSV

Voit juu.. mutta muista että piuhan paksuus pysyy samana ja liitokset ovat kunnolisia. Itse olen kyseisen pistokkeen myös lisännyt hanskalokeroon ja siinä on kiinni bluetooth vastaanotin josta piuhat rca liittimiin (aux in).
Citroen C5 Exclusive Farmari 136HDI 2.0 Automaatti.

CelaVii5

Mulla olisi tarkoitus vaihtaa tupakansytytinliitäntä kokonaan usb-latausliitännäksi. Takapenkiltä löytyy kuitenkin sytkäriliitäntä jos sille joskus tarvetta. Sapettaa kun ei löydy fiksua usb-laturia joka kävisi tuohon etupenkin liitäntään ja jossa riittäisi teho lataamaan puhelinta nopeasti, joten parempi laittaa kiinteä vaihtoehto.

Oliko tuossa tupakansytyttimen irroituksessa jotain ihmeitä?

AriRu

http://m.ebay.com/itm/Motorcycle-Car-3-1A-Dual-USB-LED-Charger-Socket-Voltage-Voltmeter-Hole-Saw-Blue-/262754040059?txnId=1942252911016

Ite tilailin tommosen. Ois niitä halvempiakin ollut. Minuakin kiinnostaa miten pääsee käsiksi tupakansytytin paikkaan

HiTec

Itse rakentelin aikanaan asuntoautoon tälläsistä pulikoista latauspisteet jokaiselle petipaikalle, ruokailuryhmään ja ajotilaankin omansa = varmasti riittää pistokkeita mihin tuikata sen kännykän tai täbin lataukseen. Pienenä tuo menee näpsästi piiloonkin ja nuo tökkelit kun on johtojen päissä niin ei pistoke rikkoudu vaikka johdosta nyppäisi laturin irti :)

http://www.ebay.com/itm/112230068436
Citroën Berlingo 1.5BlueHDi 130 Shine XL -20
Weinsberg CaraOne 550 UK -24
BMW R 1200 ST -05

CelaVii5

Just tommonen palikka mulla olisi, ja sitten siihen simppeli yhden usb-liitännän pistorasia. Saa nähdä onko tuo pistorasia suoraan sopiva tupakansytyttimen reikään, ei se varmaan ainakaan paljoa heitä...

TSV

Ei ollut ihmeellinen ottaa sytky irti, mutta on jo sen verran aikaa ettei kaikkia yksityiskohtia muista.
Citroen C5 Exclusive Farmari 136HDI 2.0 Automaatti.

JPL

Ranskalainen tekee huolella  :).

AriRu