Sipilä pääsi kyytiin.

Aloittaja Sitikkapuoskari, kesäkuu 15, 2016, 20:36:46

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Sitikkapuoskari

En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

japa

Joo, tottahan tuo täälläkin huomattiin :)
Ajossa: C5 II Break 2,0 HDi 136 (RHR) AM6 -06 + 406 HDi (RHZ) -00
EX-PSA:t: C8 2,2 bensa (3FZ) -05 + 406 GW HDi (RHZ) -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90

toiras

Ei jumlauta mun autossa on samanlainen maski.

Pate

Hyi helvetti, nyt tuo auto on saastunut!
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Jarppa

Tuskin Suha Jipilä tajunnut yhtään mitään! Millähän se ajaa? Niinno kuskit ja valtion autot...voiskohan noista autoeduista säästää, eikun leikata?

Pasi A S

Sipilällä on harrasteajoneuvona häkäpöntöllä varustettu chevy, kyllä hän jotain tietää autoista.

hyper

Lainaus käyttäjältä: Pasi A S - kesäkuu 16, 2016, 10:20:13
Sipilällä on harrasteajoneuvona häkäpöntöllä varustettu chevy, kyllä hän jotain tietää autoista.

Niinpä, eräänlainen veronkiertoauto sekin on!
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

purflux

Valvoline

Pate

Lainaus käyttäjältä: hyper - kesäkuu 16, 2016, 10:22:02
Niinpä, eräänlainen veronkiertoauto sekin on!

:D
Tuo C6 on nyt mennyttä ellei jostain löydy manaajaa joka osaa häätää Mossack-Fonseca demonin pois  tuosta Citroenista.

Siivotkaa nyt edes ne vakuuskuoret ja Fortel paperit sieltä takapenkiltä aluksi.

Xari

Lainaus käyttäjältä: Pasi A S - kesäkuu 16, 2016, 10:20:13

Jonka on itse rakentanut, ja hyvin, ei mikään kyhäelmä, käyttöautona käsittääkseni Tesla.

JPL

Lainaus käyttäjältä: Pate - kesäkuu 15, 2016, 21:03:39

Onpas tuossa saastainen ajatus, mutta jokainenhan saa esittää oman lausuntonsa  :).

Pate

Lainaus käyttäjältä: JPL - kesäkuu 16, 2016, 20:14:23
Onpas tuossa saastainen ajatus, mutta jokainenhan saa esittää oman lausuntonsa  :).

Googlaa Fortel Invest
ja jos aika riittää niin Sipilä + vakuutuskuori.

EDIT: Vakuutuskuori, ei vakuuskuori.

apaija

Lainaus käyttäjältä: JPL - kesäkuu 16, 2016, 20:14:23
Lainaus käyttäjältä: Pate - kesäkuu 15, 2016, 21:03:39

Minäkin olen tähän asti kuvitellut että 'tiedostavat' ajavat Toyotilla ja Audeilla eivätkä koske Sitikkaan pitkällä kepeilläkään, paitsi ehkä hakatakseen lommoille.
Vain muistot. Autotekniikan idiootti

hyper

Lainaus käyttäjältä: apaija - kesäkuu 27, 2016, 10:16:36
Minäkin olen tähän asti kuvitellut että 'tiedostavat' ajavat Toyotilla ja Audeilla eivätkä koske Sitikkaan pitkällä kepeilläkään, paitsi ehkä hakatakseen lommoille.

Kepin käyttö on vain osoitus osaamattomuudesta ja sivistymättömyydestä, ranskalainen saa auton lommoille ihan koskematta ja erikseen yrittämättäkin.  C'est la vie. :)
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

vibes

^Onnistuu suomalaiseltakin, oon kolme kertaa putkeen lähikaupassa käydessäni peruuttanut auton samaan lipputankoon. Onneksi niin hitaissa vauhdeissa ettei ole tullut damagea. Tyhmä olo vaan ja pelko siitä että parkkitutka on taas paskana.
"Amatööri rakensi Arkin, ammattilaiset Titanicin"

"Vaikeneminen on kultaa, ilmastointiteippi hopeaa."