M: C5 Break 2,2 HDi Automaatti 2005

Aloittaja Vincent Eugene, tammikuu 21, 2016, 15:53:14

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vincent Eugene

- aj. n. 374 tkm
- kats. voim. syyskuu 2016 asti
- toiset renkaat nippa nappa lailliset kesärenkaat aluilla
- väri met. hohto viin.pun. siisti ja kolhuton
- sisusta harmaa, siisti ja ehjä
- lohkolämppäri + sisäpistoke
- vetokoukku
- entinen Taksi (Tampereella 2005-2007 / 0 km - n. 180 tkm)
- kaksi omistajaa ennen minua sen jälkeen (yksityinen 2007-2015 + kesäkuu 2015 autoliike / 180 tkm - 348 tkm)
- ajettu pitkää työmatka ajoa sen 7 kk mitä ollut omistuksessani (n. 26 tkm), hyvin on pelannut.
- uusi auto jo tiedossa, ei vaihtoa muuhun kuin ehkä  halvempi MB tai Skoda
- sijaitsee Tuusulassa, Kellokoskella
- Hp. 2950€

Lisää tietoja soittamalla
p. 046-618 4528
(arkisin klo 15-22, vkl klo 11-21)

Vincent Eugene

Hintapyyntö korjataan tasasatasiin eli 2900€ ja mukaan kaupanpäälle kiinan L*xia.

Jankos

Webastosta toimivuudesta ei mainintaa? Ja lämppärin läpät kunnossa?
Rallia ranskalaisella :D
www.facebook.com/RapideRallyTeam/

Vincent Eugene

Lainaus käyttäjältä: Jankos - tammikuu 25, 2016, 19:42:45
Webastosta toimivuudesta ei mainintaa?
Webasto toimii moitteetta. Lämpö piisasi niin paljon kuin automaatti-ilmastoinnista halusi.

Lainaus käyttäjältä: Jankos - tammikuu 25, 2016, 19:42:45Ja lämppärin läpät kunnossa?
Mikäs niissä vikana voi olla? Citikka on uusi tuttavuus mulle. Tuulilasi ysyy auki ja sivuikkuna ja jalat ei palele, Täysteho tuulilasille pelaa ja muualtakin saa puhaltamaan kun painaa nappeja.

Sen verran voi lisätä, että parkkitutkat eivät toimi, mutta se ei näillä kilometreillä liene kellekään yllätys.

Jankos

Lainaus käyttäjältä: Jankos - tammikuu 25, 2016, 19:42:45Ja lämppärin läpät kunnossa?
Mikäs niissä vikana voi olla? Citikka on uusi tuttavuus mulle. Tuulilasi ysyy auki ja sivuikkuna ja jalat ei palele, Täysteho tuulilasille pelaa ja muualtakin saa puhaltamaan kun painaa nappeja.

Sen verran voi lisätä, että parkkitutkat eivät toimi, mutta se ei näillä kilometreillä liene kellekään yllätys.
[/quote]

lämppäristä juttua:
http://citroen-foorumi.com/index.php?topic=7276.0

Pohdintaa lisää ;)

Vincent Eugene

Oireet luettuani voin todeta, että lämppäri toimii tässä yksilössä normaalisti eli niinkuin pitääkin.

Vincent Eugene

Jankos

Minä palautan tämän myyntiin ;)

Olen nyt tammikuun jälkeen ajanut tällä 15tkm eli mittarissa 390tkm.
Ei oikeastaan mitään vikaa, alkujuttujen jälkeen, eli alipaineletkuvika ja pyöränlaakeri.
Lämppärin moottoreille laittelin vastukset ja jotain muutakin pientä fiksausta (fappi/softa).
Lisäksi sinne laitoin yatour handsfreenkin.

Ja kuittipinossahan on tehtynä lämppärin korjaus, taka-akselin lakerointi, jakopäätä vielä jäljellä.

Ajomäärään nähden siistikuntoinen, puskureissa pieniä maalivikoja. Sisältä siisti.

Mulla kun tulee tuota ajoa tonni viikkoon niin tämä kombinaatio ei vaan toimi. (307 1.6 hdi menee vaan niin paljon pienemmällä)

2900€, satku pois jos nyppään yatourin pois.

Ja tietty unohtu paikkakunta Jokioinen ja numerosta 0407258774 saa kiinni kaikki innokkaat :D

Jankos

Ai niin, laitoin sumareiden tilalla päiväajovalotkin, ei tarvii polttimoita juurikaan vaihdella.