Rengastöiden hinnat (Kuopio) yleensä

Aloittaja Vuosikerta, huhtikuu 17, 2007, 11:02:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vuosikerta

Pitäisi uudet kumit saada vanteille ja samallahan voi maksaa kympin allelaitosta. Mitä liikkeet pyytävät yleensä ko. setistä?

Itse kysyin Täällä Kuopiossa Dekk partnerilta (Pohjolan rengas) ja kuulemma vannetus, tasapainotus ja allelaitto olisi 50 €, aikalailla normaalihinta ymmärtääkseni? Jos foorumilta löytyy muita kuopiolaisia niin laittakaahan hintoja esille.

janne h

Lainaus käyttäjältä: Vuosikerta - huhtikuu 17, 2007, 11:02:17

Pitäisi uudet kumit saada vanteille ja samallahan voi maksaa kympin allelaitosta. Mitä liikkeet pyytävät yleensä ko. setistä?

Itse kysyin Täällä Kuopiossa Dekk partnerilta (Pohjolan rengas) ja kuulemma vannetus, tasapainotus ja allelaitto olisi 50 €, aikalailla normaalihinta ymmärtääkseni? Jos foorumilta löytyy muita kuopiolaisia niin laittakaahan hintoja esille.

Kokeiles tota hakukonetta, sieltä löytyy eri paikkakuntien hintatietoutta. mut kuopion hintoja ei näyttäny olevan. hesa ja tampere oli ainakin.

http://ssl.delti.com/cgi-bin/reifenbestellen.pl?dsco=36&goto=/cgi-bin/stationssuche.pl?dsco=36&cart_id=40714513.20.8086&kplz=&Cookie=googletop

Pate

Rengaspari Itkonniemellä on ollut halvin monta kertaa.

-No connection to the firm mentioned-
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

ite2000

Käytin n. vuosi sitten olikohan rengaskulma, en muista varmaksi niin maksoi 10e/kpl/rengas.... ainakin "kanta-asiakkaalle", tosin ei ollut mikään sesonkiaika vaihtojen suhteen.... Mutta kysäseppä sieltä.

berlingo citikka

Sotkamon shellillä oli 40€ renkaitten pois otto ja uusien laitto paikoilleen.
eli jos olisi vienyt vain vanteet niin pikkaisen halvemmalla olisin saanu paketin laitettuna... :)
Puuilo kajaani 35€ asennettuna renkulat..

jusu84

oletko käyny kysymässä linja-autoaseman shelliltä hintoja??

berlingo citikka

En ainakaan mä ole käyny kajaanin shellillä... :)

Vuosikerta

Nyt renkaat alla, kovan tinkimisen jälkeen jäi maksamaan vannetus, tasapainoitus, allelaitto ja talvirenkaiden pesu ja pussiinlaitto yhteensä 40 €, ei paha mielestäni. Yritystä en nyt mainitse, menee identiteetti kun kaikki ryntää tuonne, nimi ilmennyt jo kuitenkin tässä ketjussa.