C5 III etujalkatilan valaistus ja sisäovenkahvojen valaistus jälkiasennuksena

Aloittaja Zego, marraskuu 01, 2015, 11:06:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Zego

Saako näitä jälkiasennuksena itse tehtyä, onko johdot vedetty? Olen varma että olen lukenut tästä täältä foorumilta joten saa siirtää jos löytyy jo muualta, itse en löytänyt.

Claude

Ainakin täältä löytyy projektista kattava ja pitkä tarina: http://www.frenchcarforum.co.uk/forum/viewtopic.php?f=3&t=46502&sid=006ac3498546c3729c8dc08d11a97869&start=30

Johdotuksia ei ollut valmiina ainakaan tuossa autossa, mikäli oikein muistan.

Zego

Kiitos! Ehkä jää tuo projekti tekemättä, seuraava C5 oltava Exclusive. ;)

mrc5hdi

Kurkista sitten jalkatilaan ennen kun lyöt kaupat lukkoon. Vaihdoin III-koppaiseen Exclusiveen, eikä siellä näytä valoja olevan. Vanhassa II-korisessa oli kyllä.. :-\

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

tuokiv

Lainaus käyttäjältä: mrc5hdi - maaliskuu 08, 2016, 12:08:10
Kurkista sitten jalkatilaan ennen kun lyöt kaupat lukkoon. Vaihdoin III-koppaiseen Exclusiveen, eikä siellä näytä valoja olevan. Vanhassa II-korisessa oli kyllä.. :-\

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

-08 Exclusivessa jalkatilassa oli vielä valot, mutta nyt -11 ainakin kojelaudan alusen tunnelmavalaistus jo uupuu. Mielestäni puuttuu myös jalkatilasta, mutta en nyt ennen iltaa täysin varmaksi osaa sanoa.

MikkoM

C5 III -08 1,6hdi ja molemmat valot löytyy  :)
Muuten kyllä tuntuisi olevan karvalakkiversio..

tuokiv

Löytyy kyllä nuo jalkatilan valot ovia aukaistaessa myös tuosta omasta yksilöstä.

Rommitommi

2011 mallissa ainakin oli valmiit kolot ja johdot jalkatilan valoille.

Itse liitin oli johdon päässä kääritty vaahtomuoviin, joten en usko noiden jalkatilan valojen olevan kauhean paha rasti, kahvojen valot voivat vaatia enemmän hommaa.

Noi jalkatilan valot tais olla vähän reilun kympin yhteensä kummallekin puolelle Citroen Accessoriesist.
Tesla Model S P85D -15, Passat GTE -18, BMW 530e -18, Volvo V70 2.5T -04

mrc5hdi

No perskuta. Pitää nyt kontata vielä uudestaan, josko ne johdot olis omassakin valmiina..  :)

nallenc5

2013 exclusive meikäläisellä jossa ei takana jalkatilan valoja. Oisko siellä kuitenkin johdot vedetty?

Rommitommi

Nyt tuohon -12 HDI163 Comfortiin lisäsin nuo etujalkatilan valaistuksen, tai olisin lisännyt, mutta menin ilmeisesti jo toistamiseen samaan lankaan, ja sainkin yhden jalkatilan valon ja yhden uudenmallisen valon. Näyttää servicessä olevan pari numeroa tuolle valolle, ja itse otin tuon uudemman... No nyt on sentään matkustajan puolella valo...

Johdot valoille oli valmiina, mutta oli liitin tiukasti paketoitu vaahtomuovin sisään ja kierretty rullalle hanskalokeron sivulle ja kuskin puolellakin oli vähän piilossa.

Eli jos nämä valot haluaa ja on tilillä ylimääräinen 20 euroa ( ;D ) niin on noin viiden minuutin homma lisätä noi etujalkatilan valot ainakin -11 ja -12 malleihin.

e: jos tarkoitetaan noita tunnelmavaloja, jotka on kojelaudan alaosassa, niin niiden asentamisesta ei ole tietoa, nämä ovat ihan puhtaasti jalkatilan valot.
Tesla Model S P85D -15, Passat GTE -18, BMW 530e -18, Volvo V70 2.5T -04

hukki

Nostetaanpas vanhaa aihetta:  2012 mallinen (11/2011 käyttöönotettu) Hdi140.  Paikat jalkatilan valoille on mutta en parista yrityksestä huolimatta ole niitä johtoja löytänyt; enkö osaa etsiä vai pitäiskö siellä olla?  Onko kenelläkään tarkempaa tietoa millaista pakettia ja mistäpäin lähtisi etsimään?

hukki

hukki

Vastaan itselleni: eipä löydy enää 2012 mallisesta noita johtoja, valoille on kyllä paikat, vaan virtasta ei ole saatavilla... höh  :-\
Ja vaunu on siis 2.0 Hdi 140

(Poistin tästä maininnan ylimääräiseksi jääneistä valoista, keksin niille muuta käyttöä ;) )

Mguel

Lainaus käyttäjältä: hukki - huhtikuu 20, 2020, 17:38:32
Vastaan itselleni: eipä löydy enää 2012 mallisesta noita johtoja, valoille on kyllä paikat, vaan virtasta ei ole saatavilla... höh  :-\
minulle jäi siis ylimääräiseksi nuo jalkatilan valot, jos joku tarvitsee, niin 10+postikulut. (siis 2 kpl valoja).

Aika erikoista - minulla 2011 mallisesta johdot löytyi ja 2014 mallisesta myös. Liittyisikö tuo johdotuksen olemassaolo johonkin varustepakettiin. Takajalkatilan johtoja en ole edes koskaan etsiskellyt - pitää sekin asia vielä tarkistaa - osaako joku kertoa mikä on sinne mahdollisesti käyvän lampun osanumero ?

1-xantia

Lampun varaosanumero on 6362 N6, n.9€ kpl
Löytyy autoista joissa sähköpenkit.
C4 1,2 -21
Exiä..
C4 BlueHDI 120 Exclusive Limited -17, C5 2.2 HDI-06
C5 III 2.0 16V tourer -08, Xsara VTS -03, Xantia  Exclusive Break 1.8 -99, Jumper 2.2HDI-03, C5 2.0 16V Break-02, ZX1,4 reflex-93,BX1,6 aut.-88, Xantia2.0 8V aut-97, BX1.6Van-88, Xant

villej

Mulla lasikatollinen 2011 hdi 163 eikä johtoja löydy.
Paikat lampuille löytyy. Osaako joku kertoa että enkö vain löydä vai voiko olla niin ettei johtoja olekaan. Miten tuon toteuttaisi jos vetäisi itse johdot esim sisävalosta? Eli elääkö samaa elämää sisävalon kanssa?