Kirjoittaja Aihe: Katsastustarinoita  (Luettu 151223 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Eeska91

  • Maarakennuskoneenkuljettaja
  • "C5"
  • *****
  • Viestejä: 498
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #800 : Syyskuu 04, 2018, 14:50:32 »
Ei varsinainen katsastus, mutta tarkastus ku Pörhöllä on kampanja nyt. Koiranluut ostettu ja vielä odotetaan laakeria kuskin eturenkaasee. Kilvenvalot pitää jossain välissä uusi. Siis pohjat. 5e uutena..

Mullakin katsastusmies meinasi viimeksi laittaa merkinnän kilpivaloista, kun katsoi ettei ne toimi. Ehdin onneksi sanomaan, että kyllä ne toimii. Vielä jotain alkoi irvailemaan niiden puhtaudesta  :x.

Noh, kuten näköjään muillakin jäi minullakin katsastustarkastus viime hetkeen. Jostain syystä ei ollut kuin 3W polttimoita ja kun valokuvut olivat myös sisältä likaisia, niin eipä ihme, etttä suikkapää niitä moitti. Hätäisesti irrotettaessa kupujen hentoiset kiinnikkeetkin menivät lopullisesti rikki, joten laitoin ne lopullisesti kiinni liimamassalla :D. Viime varaosatilauksen yhteydessä tuli sitten aeromotorsilta tilattua uudet alkuperäisosat 1,84€ kappalehintaan!! Nyt on näköjään hinta noussut 24%, mutta on nuo silti älyttömän halpoja. Eikä toki merkkiliikkeessäkään kuin 5€.

https://aeromotors.fi/kataloog/search/6340A3

Pörhöllä C5 X7 kilvenvalot 10e kipale ;D

Miten muuten ku oot tilannu Aeromotorsilta nii kauanko on kestänyt osien tulo? Mulla on auto menosa laakerin ja koiranluitten vaihtoon nii osais varata ajan.
Citroen C5 2009 2L HDi 136 perhevankkuri
Ford Mondeo Mk3 1.8 bensa "en tee tälle mitään isoa"

[/url

Poissa japa

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 359
  • Peukkuja: 2
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #801 : Syyskuu 04, 2018, 16:18:03 »
Paljon nopeammin kuin Autodocilta. Piti pösöfoorumilta luntata, kun tuli tarkkaan kirjattua tuonne :) Ja osat siis toimitettuna Suomen keskipisteeseen eli Kärsämäelle :D

Aeromotorsilta tuli tehtyä viime viikolla kaksi tilausta:

Tilaus 1) Tilaus tehty ti 17.7. Lähetys pakattu pe 20.7. Rekisteröity Tallinnan postilla su 22.7. ja Suomessa ti 24.7. Toimitus kotiovelle ke 25.7.

Tilaus 2) Tilaus tehty pe 20.7. Lähetys pakattu ma 23.7. Rekisteröity Tallinnan postilla ma 23.7. ja Suomessa ke 25.7. Toimitus kotiovelle to 26.7.

Ensimmäinen paketti oli isohko, joten en tiedä johtuiko siitä, että tämän toi paikallinen kuljetusliike ja toisen posti. Molemmat soittivat, mutta posti vasta ovelta. Kerroin puhelimessa mihin paketin voi jättää.

Olen kyllä tyytyväinen kaikin puolin! Tilaukset tulivat kohtuuajassa, kun esim. Autodocilla kestää usein harmittavan kauan pakkaamisessa ja lähettämisessä. Lisäksi Autodoc vaihtaa varastotilanteen mukaan eri merkkisiin tuotteisiin asiakkaalta kysymättä. Nyt tuli juuri sellaiset kuin tilasinkin, joten Aeromotors.fi saa jatkossa toimittaa varaosani :)
Ajossa: C5 II Break 2,0 HDi 136 (RHR) AM6 -06 + 406 HDi (RHZ) -00
EX-PSA:t: C8 2,2 bensa (3FZ) -05 + 406 GW HDi (RHZ) -04, Xsara 2,0Hdi Break -00, Xantia 2,0SX Berline -95, 406 2,1TD -98, 205 Rallye -90

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 500
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #802 : Syyskuu 04, 2018, 16:37:05 »
Mites tarkkaa tää katsastus on nykyään tuulilasien kunnon suhteen, onko kokemuksia? Miten pieni halkeama pitää olla että tulee hylky/korjauskehotus? Entä jos on koko leveydeltä lasin alareuna halki? (on kelvannut tähän asti ilman huomautuksia kolme kertaa)
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Paikalla yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 285
  • Peukkuja: 10
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #803 : Syyskuu 27, 2018, 13:19:27 »
Käytinpä vääränmerkkistä katsastuksessa. Noin kymppitonni rullattu ongelmitta ja ensimmäinen diesel, minkä katsastan. Koska kilometrejä on kertynyt jo vajaa 300t, mietin vähän, että mitenkähän nokivasaran päästöt. En ollut vanhojakaan katsastuskortteja löytänyt, niin ei ollut mitään referenssiä. Vielä mitä! Auto onkin näköjään pelkkä vasara, nokea ei löytynyt ollenkaan. Ihme japsi. Luulin, että dieseleistä aina jotain mustaa saadaan ulos, kun oikein poljetaan.
C5-I 2.0i At -03, Subaru Outback 2.0d Mt -10, Citroen/Peugeot/Renault ???

Poissa Hujane

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 835
  • Peukkuja: 1
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #804 : Syyskuu 27, 2018, 14:48:02 »
Tuosta Autodocista samanlainen kokemus,tilasin vuos sitten takaiskarit,olivat vaihtaneet toisen erimerkkiseen joku "stark" ja toinen optimal....tilauksen toimitus kesti 2v ja 1 pvä. siihen loppui tilaukset,asiasta yritin valittaa heidän sätin kautta,ei tajunneet joten....tähän asti tullut osat sparetolta ja tänä kesänä sit aeromotorsilta. tulevat molemmilta n.5 päivässä pohjois-kurjalaan.

Katsastuksista samalla: Tällä viikolla katsastanut 2 kpl skodaa,toisessa lasissa halkeama apukuskin reunassa josta pyyhin alueella 2cm,siitä huomautus että pitäisi vaihtaa,toinen skoda josta halki alareunasta pyyhkimien yläpuolelta koko matka,ei mitään huomauttamista...joten riippuu miehestä ja mielialasta....

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 517
  • Peukkuja: 20
  • Sukupuoli: Mies
  • ajossa: 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #805 : Syyskuu 27, 2018, 15:51:15 »
407 eilen leimattu. Ei huomautettavaa. 5 tkm. ajettu vuodessa, nyt mittarissa 98 tkm . Pienellä asemalla vain yksi työntekijä. Mua ennen oli C5 ja jälkeen 307. Ranskisvoittoista.  :)

Aika turhalta tuntuu toi leimalla käynti, jos on suht vähän ajettu vanha auto, hyvässä kunnossa ja sillä ajetaan vähän.  >:(

407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Poissa hyper

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 500
  • Peukkuja: 14
  • ex: C5-II 2.0i Break
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #806 : Marraskuu 02, 2018, 17:06:52 »
Tuli taas auto katsastettua, kerrasta läpi ilman korjauskehotuksia. Edes iso halkeama tuulilasissa ei aiheuttanut katsastusmiehessä tarvetta kommentointiin. Niinkun siitä peloteltiin että ei enää kelpaa katsastuksessa tommonen lasi...
Nykyinen kulkuneuvo: Honda CR-V Ex: Citroen C5-II Break

Poissa Pasi A S

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 254
  • Peukkuja: 8
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #807 : Joulukuu 11, 2018, 12:46:09 »
307,vm.-03,306 tkm ajettu sai katsastuksessa kerrasta leiman. Tähän asti perheen kakkosautolle,nykyiselle kolmosautolle, on haettu katsastuksesta ensin vikaraportti ja korjailtu sitten puutteet kuukauden ajoajan aikana. Auton siirtyminen pojan ylläpitovastuulle paransi tilannetta huomattavasti :) Samalla katsastusmies selvensi  että korirakenteiden hitsailuun ei ole tullut sääntömuutoksia alkaen ensi vuodesta. Tästähän Iltalehti harhaanjohtavasti syksyllä kirjoitteli. Vein Pösön tänään katsastukseen kun luulin että hitsailun liittyen tulee ensi vuodelle muutoksia. Pösöä kun on joutunut jo kertaalleen helmakotelosta paikkaamaan.

Paikalla yason

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 285
  • Peukkuja: 10
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #808 : Maaliskuu 20, 2019, 17:25:21 »
Muhku taas katsastettu onnistuneesti. Nytpä se pitääkin sitten viedä vuoden sisällä uudelleen, eikä niiden normikuukausien aikana. Väistämättähän tuosta tulee hieman lyhyempiä leimoja nyt jatkossa, kun tuskin sitä ihan viimeisenä mahdollisena katsastuspäivänä viitsii viedä näytille ensi vuonna...
C5-I 2.0i At -03, Subaru Outback 2.0d Mt -10, Citroen/Peugeot/Renault ???

Poissa sulo

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 195
  • Peukkuja: 1
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #809 : Maaliskuu 20, 2019, 18:07:49 »
Muhku taas katsastettu onnistuneesti. Nytpä se pitääkin sitten viedä vuoden sisällä uudelleen, eikä niiden normikuukausien aikana. Väistämättähän tuosta tulee hieman lyhyempiä leimoja nyt jatkossa, kun tuskin sitä ihan viimeisenä mahdollisena katsastuspäivänä viitsii viedä näytille ensi vuonna...

Kuukausi ennen viimeistä katsastuspäivää kun käyttää, niin säilyy vanha katsastuspäivä (pysyy siis vuotena väli)

Poissa jakew

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 59
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 I 2.0i 100kW SX Berline -04 man.
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #810 : Huhtikuu 09, 2019, 12:58:26 »
Kymmenes kerta kun C5 I:n käytin leimalla ja vasta nyt tuli vastaan ensimmäinen suikkaukko, joka katsoi takakynkän välykset. Perän nostopisteistä sen verran perää ylös, että renkaat irtos rampeista ja sellaisella pitkällä vääntöraudalla renkaan ja rampin välistä väänsi ylös. Sitten antoi laskeutua melkein takaisin alas asti ja renkutteli raudalla samasta välistä nopeilla toistoilla samalla katsoen kiinnityskohtia. Ei väljää löytynyt.

Poissa Megaman

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 3 517
  • Peukkuja: 20
  • Sukupuoli: Mies
  • ajossa: 407 Coupé, 206, Boxer
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #811 : Huhtikuu 09, 2019, 13:46:49 »
^

Oliko mikä konttori?
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Poissa jakew

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 59
  • Peukkuja: 0
  • Sukupuoli: Mies
  • C5 I 2.0i 100kW SX Berline -04 man.
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #812 : Huhtikuu 10, 2019, 09:01:17 »
Tapanilan katsastus Stadissa. Nuori katsastus-/korjaamoyrittäjä, ilmeisen perehtynyt hydemystiikan saloihin. Myytama viikko sitten oli pk-seudun halvin tarjous, 45 € sis. kaikki. Nyt taitaa olla 50 €.

Poissa Aakku

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 1 892
  • Peukkuja: 12
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #813 : Kesäkuu 11, 2019, 23:26:40 »
Willys meni jälleen laakista läpi.
Saapi taas ajaa leimalla reilu 4 vuotta. Kustansi 27,80 €.
Citroën C4 e-HDi 112 Exclusive BMP -11
Citroën C4 HDi 110 Exclusive BMP -07
Citroën 2CV AZ Berline -56

Poissa Tommi1967

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 137
  • Peukkuja: 0
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #814 : Heinäkuu 22, 2019, 19:32:07 »
Tämä se taitaa olla osuvin paikka seuraavalle kirjoitukselle, vaikka osansa saa kyllä autokorjaamokin...

2004 -vuoden C5 farkku kävi katsastuksessa. Katsastajan tuomio: Hylätty. Syy: oikea takajousi vaihdettava(vuotaa öljyä).

Auto saatiin vielä samana iltapäivänä paikallisen pikkukorjaamon syynättäväksi: Totesivat, että koko takajousipaketti(?) pitää vaihtaa, syynä kaikesta päätellen se, että öljyä oli jousen pinnalla koko sen matkalla, eikä selvää vuotokohtaa ollut havaittavissa. Mainittakoon tässä kohtaa, että itse en ko. auton alle ehtinyt missään vaiheessa edes vilkaista, vaan katsastajan ja korjaamoiden kanssa asioinnin hoiti vaimoni. Kyseinen korjaamo on ollut paikallaan jo vuosikausia, oletin, että olisivat joskus ennenkin C5:n takajousen nähneet...

Seuraavaksi alkoi takajousisylinterin metsästys, joka alkoi jo näyttää epätoivoiselta, kunnes ilmoitin tarpeesta täällä, ja kaupat syntyivät. Viikko tämän jälkeen auto palasi varattuna aikana samalle korjaamolle jousen vaihtoa varten. Kului tunti, ja korjaamosta soittivat, ettei homma heiltä onnistukaan. Öljyä olivat saaneet jousituksesta tulemaan ulos, sitten heiltä loppui taito ja uskallus.

Auto haettiin saman tien pois, korjaamo sai ansaitusti tässä vaiheessa kuulla kunniansa toiminnastaan. Vaikea oli ymmärtää, miksi eivät heti voineet sanoa, ettei heillä ole osaamista kyseiseen työhön. Ja tunaroinnillaan olivat hukanneet jo puolitoista viikkoa auton uusintakatsastusajasta.

Seuraavaksi otettiin yhteyttä Tampereen Citroen-guruihin France-moteurille. Suostuivat ottamaan auton tarkastettavaksi seuraavana päivänä, jolloin heillä jo heti heräsi epäily, mahtaako jousessa olla edes mitään vikaa... Auto jätettiin sinne odottamaan mahdollista rakoa heidän täydessä kalenterissaan.
Onnistuivat sitten mahduttamaan ylimääräisen työn muutoinkin ruuhkaiseen aikatauluunsa, ja auto saatiin noin viikon kuluttua takaisin katsastettuna ja hyvin kohtuullisella laskulla varustettuna. Laskulla oli selitettynä, että takajousi oli vain hikoillut kumin ja jousen välistä, eikä pesun jälkeen havaittu minkäänlaista vuotoa, tämä selitys oli kelvannut myös katsastajalle.

Tarinan opetus: edelleen on katsastajia, jotka eivät ymmärrä Citroenin kaasunestejousituksesta mitään, ja hylkäävät auton vain siksi, että se näyttää "epäilyttävältä", ilman että siinä on mitään vikaa.
Samoin edelleen on autokorjaamoita, jotka eivät ymmärrä Citroenin kaasunestejousituksesta mitään, eivätkä saa sitä edes sanottua ennen kuin on pakko ja auto jopa rikottu osaamattomuudella.
Mutta edelleen on myös todellisia osaajia, kuten mainittu France-moteur, jotka tietävät mitä tekevät, ja ovat valmiita jopa joustamaan omissa aikatauluissaan asiakkaan hätätilan vuoksi.

PS. Nyt minulla on sitten varastossa C5:n takajousisylinteri. Kannattaa varmaan odottaa, että niiden kohdalla odotettavissa oleva kato pahenee ja myydä se sitten hyvällä voitolla pois :-\

Poissa Tervo

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 105
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #815 : Heinäkuu 22, 2019, 20:08:19 »
Taidan itse tyytyä tuossa joulukuulla tyytyä samaiseen pesuoperaatioon tuon oikean takatolpan osalta, ja pihdata sitä itsellänikin olevaa uutta tolppaa vastaisen varalle.  :)
"The Sabbath was made for man, not man for the Sabbath" - SM, Piratical 9:5

Poissa purflux

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 595
  • Peukkuja: 7
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #816 : Heinäkuu 22, 2019, 20:50:44 »
Joo sylinteri saattaa pikkasen vuotaa mutta kumihaitari kerää öljyn paluuletkuun ja säiliöön, sama myös etujousissa. Jos kumihaitari on ikivanhaa kovettunutta kumia, saattaa se tihkua klemmarin alta, toki sylinterin pintaan on ehtinyt ruostekin ryömimään kumin alle. Varmaan kerran 15 vuodessa voisi uusia kumit mutta muistaa että se klemmari on oikea citroenismi, sen puristaminen ei ole helppoa. Ja myös männänvarren kupit kynkkään on sokalla kiinni, sen sokan kanssa voi tulla taistelu.

Poissa ztitruunari

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 188
  • Peukkuja: 1
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #817 : Heinäkuu 22, 2019, 23:46:14 »
Tämä se taitaa olla osuvin paikka seuraavalle kirjoitukselle, vaikka osansa saa kyllä autokorjaamokin...


Tarinan opetus: edelleen on katsastajia, jotka eivät ymmärrä Citroenin kaasunestejousituksesta mitään, ja hylkäävät auton vain siksi, että se näyttää "epäilyttävältä", ilman että siinä on mitään vikaa.
Samoin edelleen on autokorjaamoita, jotka eivät ymmärrä Citroenin kaasunestejousituksesta mitään, eivätkä saa sitä edes sanottua ennen kuin on pakko ja auto jopa rikottu osaamattomuudella.
Mutta edelleen on myös todellisia osaajia, kuten mainittu France-moteur, jotka tietävät mitä tekevät, ja ovat valmiita jopa joustamaan omissa aikatauluissaan asiakkaan hätätilan vuoksi.

PS. Nyt minulla on sitten varastossa C5:n takajousisylinteri. Kannattaa varmaan odottaa, että niiden kohdalla odotettavissa oleva kato pahenee ja myydä se sitten hyvällä voitolla pois :-\
Joo pikku tihkumiset ei meinaa edes mitään totesi Sitronenkin. Sitten vasta, jos maahan asti valuu.
Riihimäellä kanssa yksi idiootti hylkäsi K1 asemalla. No, vaihdoin itse jousisylinterin, kun Riihimäellä kukaan ei osannut vaihtaa.
Pakko kyllä myöntää, että jousitus parani. Ilmeisesti kuitenkin sen verran vuosi, että kolahtikin aina kuopissa.

Poissa purflux

  • "C6"
  • ******
  • Viestejä: 595
  • Peukkuja: 7
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #818 : Heinäkuu 23, 2019, 00:33:13 »
Tämä se taitaa olla osuvin paikka seuraavalle kirjoitukselle, vaikka osansa saa kyllä autokorjaamokin...


Tarinan opetus: edelleen on katsastajia, jotka eivät ymmärrä Citroenin kaasunestejousituksesta mitään, ja hylkäävät auton vain siksi, että se näyttää "epäilyttävältä", ilman että siinä on mitään vikaa.
Samoin edelleen on autokorjaamoita, jotka eivät ymmärrä Citroenin kaasunestejousituksesta mitään, eivätkä saa sitä edes sanottua ennen kuin on pakko ja auto jopa rikottu osaamattomuudella.
Mutta edelleen on myös todellisia osaajia, kuten mainittu France-moteur, jotka tietävät mitä tekevät, ja ovat valmiita jopa joustamaan omissa aikatauluissaan asiakkaan hätätilan vuoksi.

PS. Nyt minulla on sitten varastossa C5:n takajousisylinteri. Kannattaa varmaan odottaa, että niiden kohdalla odotettavissa oleva kato pahenee ja myydä se sitten hyvällä voitolla pois :-\
Joo pikku tihkumiset ei meinaa edes mitään totesi Sitronenkin. Sitten vasta, jos maahan asti valuu.
Riihimäellä kanssa yksi idiootti hylkäsi K1 asemalla. No, vaihdoin itse jousisylinterin, kun Riihimäellä kukaan ei osannut vaihtaa.
Pakko kyllä myöntää, että jousitus parani. Ilmeisesti kuitenkin sen verran vuosi, että kolahtikin aina kuopissa.

Se kumin vuoto ei ole sama asia kuin sylinterin tiivisteiden vuoto. Jos perä laskeutuu yön aikana, silloin tiivisteet vuotaa jonkinverran, jos pysyy suht ylhäällä saattaa kestää vielä satoja tuhansia. Eli jos pysyy hyvin korkeudessaan, riittää kumihaitarin vaihto. Jos taas vuotaa kaasupallon puolelta, saattaa o-renkaan vastinpinta olla murtunut ja sitä on vaikea korjata.

Poissa Tervo

  • "C3"
  • ***
  • Viestejä: 105
  • Peukkuja: 3
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #819 : Heinäkuu 23, 2019, 08:09:12 »
Mulla pysyy ylhäällä koko viikon, eli ei tuota vuotavaksi voine sanoa.  :)
"The Sabbath was made for man, not man for the Sabbath" - SM, Piratical 9:5

Paikalla Jasu

  • "C8"
  • ********
  • Viestejä: 2 118
  • Peukkuja: 23
  • Sukupuoli: Mies
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #820 : Heinäkuu 23, 2019, 16:05:29 »
Käväsin eilettäin C-kasilla suikkapiän juttusilla, kyselemässä mitäk tykkäis. No, sen verran paljon, että haluaa lähiaikoina päästä uudelleen ajelemaan...

Pientä tyvilahoa ja liiallista jäännöshappea oli tuomio. Reikä pakoputkessa muuallakin kuin vain poistoaukon tietämillä, huvittavaa vaan kun OBD:n mukaan kaikki on kunnossa mutta kun putkesta tulee väärää tulosta niin armotta hylky. Vaikka suikkapiä senkin kertoo että satavarmasti se syy on siinä että saa ilmaa sekaan, vuotopaikatkin kattien ja lambdojen jälkeen...

Muuten oli kyllä hyvä reissu, hyvässä hengessä jutusteltiin muutakin, sekä mahdollisia tulevia katselmuksia haaveiden ja ajatusten kanssa, näytti jopa vihreää (ainakin vaaleanvihreää) valoa lievää suuremmille muutoksille, Brittimaasturin akselistonlisäykseen liittyen...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, Xm V6 -90, Xm V6 Break -92, C8 V6 -03

Sekä Range Rover Classic -76 ja P38 -95 sekä L-R Disco -90

Poissa pistä kuin citikka

  • "C2"
  • **
  • Viestejä: 99
  • Peukkuja: 0
Vs: Katsastustarinoita
« Vastaus #821 : Heinäkuu 27, 2019, 01:58:32 »
No niin meidänkin Xantia 1999 1,8 16V kävi leimalla ja tietenkin meni läpi ,yks huomautus joka jo korjattu.Hammastangon oikeanpuolen suojakumen sisempi kiinnitys oli irronnut.