Sisempi raidetangonpää vaihto.

Aloittaja miketola, joulukuu 07, 2014, 13:51:39

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

miketola

2010 Grand Picasso kolinan syy selvisi. Ensin vaihdettiin koiranluut, sitten iskarin yläpää. Nyt nostin auton ylös ja tutkin itse tarkemmin. Rattia heiluttaessa tuntuu kuskin puoleisessa sisemmässä raidetangon päässä melkoinen klappi. Osa ei taida olla kallis, mutta miten vaihtotyö.  Autolla ajettu 67000, onko normaalia kulumaa.?

Esben

Mulla oli kanssa viime kesänä toiselta puolelta ulompi ja toiselta sisempi.  Vaihdettiin kerralla kaikki kummallekkin puolelle ja maksoi säätöineen hieman yli 200e joten suosittelen samaa.
Ei ollut kylläkään merkkikorjaamo.

Esben

220e maksoi pikkupajalla kaikki neljä vaihdettuna ja siitä hinnasta 50e meni aurauskulmien säätöön Euromasterilla.
Eli ei mikään hirveän kallis, tuplahinta varmaankin merkkikorjaamossa.

miketola

Kuullostaa hyvältä. Toivottavasti vika on raidetangon päässä eikä hammastangossa. No käteen tuntuu klappi kuskin puolella. Paljon sulla oli ajettu kun piti raidetangonpäihin koskea.

Esben

Mulla vaihdettiin toinen ulompi pää muistaakseni jo 50 tonnissa mutta nyt 100 tuhatta mittarissa ja oli toinen ulompi ja toiselta puolelta sisempi, mutta samalla vaihdettiin kaikki kun ovat niin halpoja osia.
About 100 tuhatta kun oli ajettu meni myös etujousi poikki alimmasta kierteestä, s vaihdatin etujouset, iskarit ja kääntölaakerit eli nyt on auto etupäästä uutta vastaavassa kunnossa  :)