Tämä nyt ei liity tähän kuin siten, että ihmeellisen sluibaavaa hommaa tuntuu paikoin olevan Citroen huolto.
Ainakin omasta kokemuksestani.
Jos käsikirjassa lukee, että jarrunesteet olisi vaihdettava joka toinen vuosi, niin huolto ei reagoi siihen mitenkään, ellet itse asiasta mainitse.
Ainakin Veho * pääkaupunkiseudulla.
Tulkaa nyt sitten silmille, mutta Toyota huolossa Kirkkonummella on toinen meno, varsinkin kun ottaa huomioon, että kyseinen toimipiste on ollut Länsi-Auto, jo monta vuotta. Tänään kävin omaan viimeiseen autooni (jos ei ole viimeinen auto, niin merkissä ja mallissa pysyn) hakemassa toisen avaimen kauko-ohjauksella.
Olin paikalla kello 7:00 kuten sovimme, (tottakai 10 minuuttia ennen) ovi oli jo auki ja sisään pääsi!
Siis 10 minuuttia ennen avaamista, olen odottanut ovien takana viiemiseen asti, mutta tätä voin suositella.
No, sain sen avaimen (ja vielä laskuun, kun IT ein toiminut), mutta sen lisäksi.
Tässä on kampanja päällä, Airbackin spiraalijohto, onko sinulla aikaa, että tehtäisiin heti?
Oli aikaa se 20 minuuttia.
Näin PITÄÄ kaikkien autojen/merkkien huollon toimia.
Lisäksi, kun kyseinen automerkki on mielestäni mieleinen, minulla ei ole syytä vaihtaa merkkiä.