Kirjoittaja Aihe: AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014  (Luettu 2690 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Croisette

• "C2"
  • **
  • Peukkuja: 0
AC ry:n kesätapahtuma Ellivuoressa 6.-8. 6. 2014
« : Toukokuu 28, 2014, 01:57:30 »
Tervehdys

Kesä lähestyy kovaa tahtia, ja AC ry:n päätapahtumakin on jo ihan kohta, eli 6.-8. kesäkuuta. Tapahtuma pidetään Sastamalassa, hotelli Ellivuoressa. Osoite: Ellivuorentie 131, 38130 Ellivuori.

Tapahtuman esite: http://www.citroenkerho.fi/pdf/ellivuori_2014.pdf

Paikalle voi saapua jo perjantaina iltapäivällä, itse olen paikalla viimeistään klo 15.00. Majoitusvaraukset tulee tehdä suoraan Hotellilta: 010 8351 900, hotelli@ellivuori.fi . Asuntoautoissa tai vaunuissa majoittuvat varaavat paikan hotellin ihan vieressä olevalta vuoricaravan-alueelta: 050-441 4180, myynti@vuoricaravan.fi.

Lauantaina noin puolenpäivän aikaan kokoamme autoista mahdollisimman kattavan valikoiman eri malleja hotellin rannanpuoleiselle pihalle, jotta saamme kuvat Auto-Bonin Voila-lehteen :) .

Hotellin piha-alueella on mahdollisuus majoittua myös teltassa, teltassa majoittujien hinnan kerron myöhemmin, tämä vaihtoehto kun tuli tietoon vasta ihan hiljan. Caravan-alueella ei ole teltassa majoittuminen mahdollista.

Lauantaina on illan vietto rannan savusaunalla, noin klo 18 alkaen. Silloin pidetään arpajaiset ja pientä muutakin kisailua.

Jos on kysyttävää niin minulle voi soittaa, tai laittaa postia: Matti Hiltunen, 040-532 0705, matti.hiltunen@citroenkerho.fi

Edit: vielä pieni lisäys, että lauantaina kerhon jäsenille on noin klo 14-16 tarjolla edullinen buffet lounas, eli 5e per henkilö, lapset alle 12v ilmaiseksi.

Edit2: Tänään sain tietooni telttailijoiden hinnan. Hotellin palvelut on tarjolla telttailijoillekin, eli: 20,00 EUR / henkilö / yö, sisältäen telttapaikan, buffetaamiaisen hotellilla, iltasaunat klo 17-21:00 ja uima-altaan sekä suihkujen käytön niiden aukioloaikoina.

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2014, 19:37:45 kirjoittanut Croisette »