jakohihnan vaihto

Aloittaja mazajar, maaliskuu 25, 2014, 18:57:54

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mazajar

elikkä olis tuollainen citikka c4 1,6Hdi vm 2007 ja olis jakohihnan vaihto edessä
mietin että liekkö moni mutkainen toimenpide vaikka itse tehtäväksi
korjaamot tuntuvat velottavan noi.500 egua ja siitä ylöspäin
Eli mitä mieltä olette kannaattako tehjdä itse :P

jarmot

Aina kannattaa tehdä itse jos vähänkään tuntuu siltä, että onnistumisen mahdollisuus on olemassa.
Perheen autot:
MeganeII 1.9 dci 2008, Grand Scenic 1.5 dci 2011, Pulsar 1.2 2017, C5 Aircross 1.6 2020, Corolla hybrid 2022

Anaxagoras

Niin, esim hampaanpoisto tai uuden vesivaraajan asennus.

Kyllä nääkin on ihan mahdollisia juttuja onstua itteltä.
Turha niistäkään on muille maksaa...

-Anax

ealab

Hampaanpoistosta on maksettu. Eikä nuo muutkaan hommat olleet kiusaksi. Vähän riippuu siitä, mistä roikkuu. :)

Pasis

Lainaus käyttäjältä: jarmot - maaliskuu 25, 2014, 19:10:04
Aina kannattaa tehdä itse jos vähänkään tuntuu siltä, että onnistumisen mahdollisuus on olemassa.

Itse olen ottanut vähän varovaisemman lähestymistavan. Aina kannattaa teettää muilla, jos vähänkin tuntuu siltä, että epäonnistumisen mahdollisuus on olemassa.  ::)

Renee

Pitää muistaa että siihen 500€ sisältyy myös 2 vuoden takuu työlle ja osille.Jos siitä vesipumpusta korkkaa pultin kierteet esimerkiksi.Mutta jos korjaamo käsikirja on esillä joss on noi jutut 1.6HDI jutut selvitetty niin kyllä siinä sen yli 200€ säästää.
http://citroen-foorumi.com/index.php/topic,3794.msg49245.html#msg49245
http://citroen-foorumi.com/index.php/topic,17637.msg119864.html#msg119864

Renee

Mazajar jokos vaihdoit hihnaan ja menikö aikaa kauankin pääsittö 70€ tuntipalkoille verottomana-

jmt

Jatkanpa tästä kätevästi C4 Picasson 2,0 16V jakohihnan vaihtoon, sanoivat merkkiliikkeessä työn kestoksi 5 tuntia ja hinnaksi 650 euroa, onko näin?

Renee

Tuota kannattaisiko kysyä muista korjaaamoista noita vertailuhintoja.Tiedät että onko noi asennuhinnat suhteutettu oikein.Ja tuleeko tuo jakohihna vaihto normihuollon lisänä

Esben

Lainaus käyttäjältä: jmt - maaliskuu 29, 2014, 20:23:02
Jatkanpa tästä kätevästi C4 Picasson 2,0 16V jakohihnan vaihtoon, sanoivat merkkiliikkeessä työn kestoksi 5 tuntia ja hinnaksi 650 euroa, onko näin?
Vaihdatin juuri C4 seen, ja lienee sama kone kyseessä 103kw ja maksoi merkkiliikkeessä Auto-Suni 490e, eli vesipumppu ja jakohihna, apulaitehihna ei kuulunut tarjoukseen, siitä meni pari kymppiä päälle.
650e kuulostaa kalliilta.

mazajar

Juu menee hihnan vaihtoon ensi viikolla eräs korjaamo Joensuussa 450€ vesipumpun kanssa ei paha
säästypähän omat hermot