C5 III äänentoisto

Aloittaja DIY-Pena, elokuu 21, 2013, 20:08:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

DIY-Pena

onkos noissa femmoissa ollut saatavilla jotain audiopaketteja tms? eli onko ollut vahvaria subia tms? jos on niin miten erottaa karvalakkimallista? eroa sedan/farkku?

Tepi

Lainaus käyttäjältä: perus_pena - elokuu 21, 2013, 20:08:06
onkos noissa femmoissa ollut saatavilla jotain audiopaketteja tms? eli onko ollut vahvaria subia tms? jos on niin miten erottaa karvalakkimallista? eroa sedan/farkku?

Ainakin JBL:n kajauttimilla tätä on saanut ja sen erottaa perusmallista - yllätys-yllätys - JBL:n logosta kaiutinritilöistä. :) Muistaakseni samaan pakettiin kuului jonkinlainen vahvistin ja subbari (integroitu takakontin sivuverhoiluun).
BX Sport
ex C5X 225 Shine Pack Launch Edition -22, C5 204 HDiA Exclusive Tourer -14, C5 163 HDiA Dynamic Tourer -12, C5 136 HDiA Confort Tourer -08, C5 2.0 Business -04, Xantia 2.0 SX -99, Xantia 2.0 VSX -93, BX 1.4 -85

Folkke

Lainaus käyttäjältä: Tepi - elokuu 21, 2013, 21:59:00
Lainaus käyttäjältä: perus_pena - elokuu 21, 2013, 20:08:06

Ainakin JBL:n kajauttimilla tätä on saanut ja sen erottaa perusmallista - yllätys-yllätys - JBL:n logosta kaiutinritilöistä. :) Muistaakseni samaan pakettiin kuului jonkinlainen vahvistin ja subbari (integroitu takakontin sivuverhoiluun).

Ei minun entisessä mitään jbl logoja ollut vaan lukikohan siinä Audio system tms. Ja oli siis nimenomaan tuo parannettu versio subbarein yms.

Folkke
puh 0400 kaks kolme 7 nolla kuus 3

DIY-Pena

koitin myös etsiä paremmin varustelluista logoa mutta en löytänyt. lisäksi ulkomaisen 2008 mallin esitteen mukaan valmistaja olisi philips?

eli ritilässä lukee hifi audio tms ja sitä ei perusmallissa lue?

meilleur

Etuovien kaiuttimien yläpuolella on ao. krominen lista jos hifi-paketti löytyy.

Jarppa

Saiskohan tuohon karvahattusempaan lyötyä suoraan edes eteen jotkin paremmat kajarit? Oma kokemukseni kahden C5 III:n osalta on, että diskantit näissä ilmeisesti resonoi tietyissä taajuuksissa helposti. Resonoi ehkä tuohon peiteritilään tai sitten muuten vaan :?

Magirus

Minun kulkineeseen laitettiin JL Audion erillissarja ja vaimennettiin etuovet. Parannus oli korvin kuultava. Mahtuivat alkuperäisten paikalle, ettei ulospäin näy eroa.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Nykyinen: C5 THP 156 Exclusive Tourer A 2010
Entiset: C5 2,0 16V Exclusive Break A 2007, Xantia II Break 2000, Xantia I 1995

Jarppa

Lainaus käyttäjältä: Magirus - lokakuu 24, 2020, 14:19:13
Minun kulkineeseen laitettiin JL Audion erillissarja ja vaimennettiin etuovet. Parannus oli korvin kuultava. Mahtuivat alkuperäisten paikalle, ettei ulospäin näy eroa.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Missä liikkeessä laitto luonnistui?

JPL

https://www.fanaticaudio.com/shop/autokohtaiset/autokohtaiset-subwooferkotelot/bassokotelo-citroen-c5-sedan-2008-oikea/

Magirus voisi täsmentää sspeksejä, foorumin tarkoitus on jakaa tietoa, onnistumiset ja mokatkin...

Kolmitien asennus on haasteellinen, mutta jos, niin silloin DSP:n perään. Hyvä liike Porissa, eristävät myös https://hifistore.fi/kauppa/ostoksille/index.html

Tuolta haifaita, https://www.youtube.com/watch?v=WRg8uw6pNfE

CelaVii5

iloinen

Moi

Käyttöohjeen mukaan mun kulkineessa (2010) pitäis olla 250w tehoa?? ainkaan ei kuulu avain talliasennossa vaan vaatii aina moottorin käyntiä.