Hydraulisylinterin hinta ja pohjamuovit. Hinnat selvisivät.

Aloittaja Kaasumies, toukokuu 14, 2013, 12:00:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kaasumies

Paljon löyty juttua sylintereistä, mutta hintaa en nähnyt missään. Voin tosin olla lukihäiriöinenkin :)
Eli mitä suunnilleen maksaa uusi etusylinteri/takasylinteri?
Kyseessä 2002 sedan + napilla.

Mitä maksaa uudet pohjamuovit ja saako muualta kuin Veholta?

Teuski

Servicen mukaan etusylinterit 327€/kpl ja taakse 198€/kpl
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

Kaasumies

raikka66

Jos tarkoitat moottorin/vaihteiston alle muovia niin täältä hain omaani lasikuituisen,hinta oli muistaakseni 120,-
http://www.automeca.fi/10/21/viima.html
Ex;Citroen C4 Grand Picasso 2.0hdi
Ex:Citroen C5 X7 tourer 1.6 hdi

Kaasumies

Ei vaan tarkotan pohjan alla olevia muoveja, mutta kiitos tostakin linkistä.  :)

hyper

Lainaus käyttäjältä: Kaasumies - toukokuu 14, 2013, 15:53:42
Ei vaan tarkotan pohjan alla olevia muoveja, mutta kiitos tostakin linkistä.  :)

Viime vuonna kun veholta kyselin niin maksoi niin paljon että tein itse.  :-\
En muista hintaa, yli 200eur taisi olla yksi muovi. On jotenkin pyyhkiytynyt muistista tuo tieto... mutta toisaalta hinta voi olla muuttunut, kysymällä selviää. Tarvikeliikkeistä niitä ei edes saanut.  Muista myös kiinnikenippelit, ne taisi olla euron kappale.
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

Kaasumies

Ok. Kallista on. Pitää tutkia minkälaiset ne ovat ja voisinko sellaiset väsätä ite jostain muovilevystä.

jarmot

Minulla oli talven aikana mennyt toinen pohjamuovi poikki puolen metrin matkalta. Leikkelin tien pientareelta löytyneestä kattopellinpalasta sopivan kappaleen ja laitoin sen katkenneen kohdan paikalle. Ei se nätti ratkaisu ole, mutta suojaapahan kuitenkin pohjassa kulkevat hydrauliputket.
Perheen autot:
MeganeII 1.9 dci 2008, Grand Scenic 1.5 dci 2011, Pulsar 1.2 2017, C5 Aircross 1.6 2020, Corolla hybrid 2022

Kaasumies

Hyvä idea. Mullakin puuttuu ilmeisesti vain pala joten siihenhän voi tosiaankin laittaa päälle jotain.  :)

Kaasumies

Kysymällä kaikki selviää, eli alla tän hetken hinnat Veholta.

Keulan suojamuovi 7104LL hinta 184€

Moottorin alle tuleva suoja 7013EC hinta 222€

Auton keskelle tulvevat muovit:

Vasen 7104EP hinta 64€

Oikea 7104EQ hinta 57,99€

Osat menee tilaukseen ja toimitusaika on 2-4 päivää. Tilaammeko osat?
Kiinnikkeitä on hyllyssä ja riippuen minkä muovin tarvitse, että mitä kiinnikkeitä menee.

hyper

Lainaus käyttäjältä: Kaasumies - toukokuu 15, 2013, 10:09:46
Auton keskelle tulvevat muovit:

Vasen 7104EP hinta 64€

Nuohan on melko siedettävän hintaisia, katsoikohan se vehon myyjä hinnan väärin silloin kun kävin kysymässä, kuitenkin kun ihan oikeaa osaa katsottiin tietokoneen ruudulta että tuo muovi tuossa... Noilla hinnoilla olisi kannattanut ostaa valmiina, sen verran työläs projekti oli taivutella ja muotoilla muovilevy oikean malliseksi.

Kuitenkin jos joku nyt päätyy itse suojalevyn tekemään niin kannattaa huomata että periaatteessa siihen käy ihan suora levy mutta etureuna pitää muotoilla pohjan muotoja myötäileväksi tai muuten se toimii skuuppina joka imee kaiken kuran sinne pohjan ja levyn väliin. Ja kiinitysreikien kanssa kannattaa olla huolellinen ettei käy niinkuin minulle että poraa kaikki reiät kerralla - toki huolellisesti mitattuihin ja merkittyihin kohtiin - ja huomaa sitten että ne on kaikki väärässä kohdassa...
Nykyinen kulkuneuvo: Mustang Mach-E GT  Ex: Kia Optima, Honda CR-V,  Citroen C5-II Break

Kaasumies

Automegassa "vähän" kalliimmat kuin Vehossa!!

Pahoittelut venähtäneestä vastauksesta.
Molemmat pohjan suojat ovat tilaustavaraa, mutta saamme seuraavalle päivälle tilattua tarvittaessa

Oikea puoli 156e

Vasen puoli 156e

Terveisin
Automeca
Citroen-Peugeot

Sitikkapuoskari

Lainaus käyttäjältä: Kaasumies - toukokuu 16, 2013, 11:03:04
Automegassa "vähän" kalliimmat kuin Vehossa!!

Pahoittelut venähtäneestä vastauksesta.
Molemmat pohjan suojat ovat tilaustavaraa, mutta saamme seuraavalle päivälle tilattua tarvittaessa

Oikea puoli 156e

Vasen puoli 156e

Terveisin
Automeca
Citroen-Peugeot

Kyllä saman ne 7104EQ ja EP maksavat. Mitähän ne lienevätkään kun eivät kuulu kysyjän autoon. HM:n autoon sopii osat 7013T3 ja T1 joiden hinnat ilmoitimme.  PS. se on AutomeCa
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Kaasumies

Eli Vehon antamat hinnat ovat siis väärät? Voi vitsi. Mulla on ainakin toinen risa ja pitäs ostaa uudet. Työttömänä sitä aina etsii halvimmat mutta ei voi mitään. Pitää Automecasta tilata sitten kun vaimo on suostuvainen.  :)

hyper

Lainaus käyttäjältä: Kaasumies - toukokuu 16, 2013, 14:23:41
Eli Vehon antamat hinnat ovat siis väärät? Voi vitsi. Mulla on ainakin toinen risa ja pitäs ostaa uudet. Työttömänä sitä aina etsii halvimmat mutta ei voi mitään. Pitää Automecasta tilata sitten kun vaimo on suostuvainen.  :)

Voithan sinä vielä tarkistaa sieltä veholta että olikos ne nyt varmasti oikeat osat ja hinnat. Ja jos ne kaikesta huolimatta yrittää myydä väärää osaa niin eihän sitä ole pakko ostaa, kai sen näkee jo osaa hakiessa jos on ihan väärän näköinen tai postimyyntinä jos tulee niin palautusoikeushan sillä on.

Kaasumies

Kyllä vain. Ja aion tosiaankin tarkistaa huomenna Vehosta, jospa ne osat todellakin ovat noin halpoja. Luulis, että ne tietää mikä osa on kyseessä, koska nekin sano niitä "Auton keskellä oleviksi muoveiksi". Kerron kun tiedän tarkemmin.

Sitikkapuoskari

Niitä halvempia numeroita ei löydy sinun autoosi eikä ilman auton kuvausta -02 malliseen C5:n. Mitä lie osia kauppaavat.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

Kaasumies

Ok. Annoin kyllä auton tiedot oikein Veholle ja muistaakseni jopa rekkarin mutta voihan olla, että ne antoi väärien osien hinnat.

Kaasumies

Kiitos mahtavasta linkistä. Aika sopivan hintasia tavaroita. En löytänyt pohjamuoveja mutta lähetin kyselyn.

CelaVii5

Kaasumies

Kyllä noi Vehon hinnat ovat oikeat. Juuri selvitin ja osatkin oikeat minun autoon. Auto on siis C5 Sedan 2.0 Bensa 2002. Hyvä hyvä. Saa vielä soppaakin muovin ostamisen jälkeen.  :)

jarmot

Minäkin Veholle soittelin ja 156€ antoivat pohjan muoville hinnaksi tuohon minun 2005 femmaan.
Perheen autot:
MeganeII 1.9 dci 2008, Grand Scenic 1.5 dci 2011, Pulsar 1.2 2017, C5 Aircross 1.6 2020, Corolla hybrid 2022

Kaasumies

Jos siinä on erilaiset, en tiiä. Mä mainitsin erittäin tarkkaan minne ja mikä muovi on kyseessä ja mikä auto ja annoin rekkarin ja kuulemma osat oikeat ja hinta kans. Sitten nähdään kun tilaan sellasen.

olli__o

Väärin kuulemisia ja näppäilyvirheitäkin voi tapahtua...
Ja kun google kertoo
Lainaus käyttäjältä: Kaasumies - toukokuu 15, 2013, 10:09:46
Vasen 7104EP hinta 64€

osien olevan C4 Picasson muoveja

eli tässä luottaisin että virhettä/väärin tulkintaa ei ole tehnyt sitruunapuoskari...

...ja näemmä kaikki muutkin luetellut osat löytyy vaikka tuosta netistä napatusta Picasson kuvasta?