Kokemusta on kantapään kautta.
Kaksi kertaa auto on jäänyt ala asentoon ja noussut sammuttamisen jälkeen.
Eli kun sammuttaa, niin sähköpumppu käynnistyy ja kori nousee. Moottorin ollessa käynnissä ja painaessa korkeuden säätänappulaa, se muutaman kerran jälkeen lakkaa toimimasta, eikä enää reakoi mitenkään painamisiin.
Molemmilla kerroilla olin ajanut useita kilometrejä kuvitellen korin nousevan ajon aikana.
Veholla ei tiedetty mistä on kyse?
Rekarassa kertoivat auton toimivan näin ja Vihdin autotalossa sanoi, että autoa ei saa laskea ala-asentoon. Hekin
tarkastavat nesteen määrän mittareilla korttia avaamatta. Korkki on huollossa väännetty niin tiukkaan että vaatii kovat näpit aukaisuun.
Sitikka rassaajien pitäisi malttaa mielensä eikä laskea koria ala-asentoon. Pyörän vaihdon yhteydessä kori kannattaa nostaa yläsentoon ja käyttää tunkkia pyörän ylös saamiseksi, eikä laskea koria alas, kuten ennen tehtiin.
Nesteen oikea pinta on verkon tasolla.
Minulla on ollut ID,GS, CX, BX ja nyt pari C5. Tämä C5 III toimii eri lailla kuin vanhemmat, vaikka sitä ei ohjekirjassa olekaa kerrottu.
t. vanha sitikan rassaaja