C5 III - Tuulilasin apparin puoli jäätyy

Aloittaja MarkoCee, tammikuu 02, 2013, 23:00:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Huikko

Kyllä suurin osa näistä huurtumisongelmista tai lämppäriongelmista johtuu siitä että suomalaiset eivät osaa käyttää autojensa lämmityslaitteita oikein, eivätkä myöskään osaa kulkea autoon kantamatta kengissä kiloa lunta mukanaan.

Muistan lapsuudestani vaarin antaman neuvon: Istu autoon, äläkä astu. Sitten pamautetaan kengät yhteen auton ulkopuolella etä lumet jää sinne. Meni laakista jakeluun pikkupoikana :)
Xantia Break V6 Exclusive Automatique 1998

Sitrö_ön

Lainaus käyttäjältä: Huikko - helmikuu 05, 2013, 22:17:45
Kyllä suurin osa näistä huurtumisongelmista tai lämppäriongelmista johtuu siitä että suomalaiset eivät osaa käyttää autojensa lämmityslaitteita oikein, eivätkä myöskään osaa kulkea autoon kantamatta kengissä kiloa lunta mukanaan.

Muistan lapsuudestani vaarin antaman neuvon: Istu autoon, äläkä astu. Sitten pamautetaan kengät yhteen auton ulkopuolella etä lumet jää sinne. Meni laakista jakeluun pikkupoikana :)
Eli tyhmyyden piikkiin...tuotekehitys on saavuttanut lakipisteen.
C5 sedan 2008 Hdi 136 A

Zego

Tuossa aikaisemmin kirjoitettiin että apukuskin puolelle puhaltaa kylmempää? Minä huomaan saman mutta puhaltaa myös vähemmän joten ettei olisi lämmönsäätimen moottori kilahtanut tms? Eihän tässä ollut tuota pösön 407:n surullisen kuuluisaa ongelmaa, olin ymmärtänyt että C5 II:ssa eikä III:ssa?

Zego

Kokeilin nyt säätää oikealle 19,5 astetta ja vasemmalle 18 ja kyllä sieltä oikealta tulee lämmintä mutta puhallus ei todellakaan ole kovaa vaikka manualisäädöillä säätäisi kovemmaksi. Ei kai tuo sitikka tunnista istuuko joku kyydissä ja säätää vielä senkin mukaan? :D
Lisäisin vielä ettei minulla mitään käytännön ongelmaa vielä ole tuon suhteen ollut, kunhan ihmettelen kovasti.

Citikka99

Jos oikean puolen lasit juuttuu, huurteen poisto hetkeksi päälle. Se poistaa kosteuden ja sen jälkeen automaatti päälle.