Minkä merkkisten autojen kuljettajat ärsyttävät eniten?

Aloittaja Seevitska, joulukuu 08, 2012, 21:58:28

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hujane

venäjällä ja venäläiset,olkoon vaikka lada taikka joku muu,ohi on mentävä,mutkassa,rekka tulee vastaan,ei haittaa...suomessa ajetaan peräkanaa 5-10 auton letkassa 70km/h ja jos joku tulee vastaan pudotetaan vauhtia....per---kele...eikä ohi pääse kun ajavat niin lähellä toisiaan...

aamulla olikin kolari sit lähellä...minähän se syypää olisin kuitenkin ollut kun kaikki muut venäläisiä vaikka minua ohitettiin ja vastaantuli kokoajan muutaliikennettä....ei ollut edes sekunneista kii tämä kerta...

C5 wannabe

Ooppeli, ei ku tässä kysyttiin minkä merkkisten AUTOJEN kuljettajat ärsyttää

Hujane

no,anteeks niinpäs olikin...volkkari,nissan,mitsusipit,cadillacit,lexukset....muttei sitikat!!

jarzi

Jaa, mua ei oo autot ärsyttäny, vaa kuskit jotka on jollai tavalla varsinaisia älypäitä tien päällä. Ja kyllä, heitä on ollut myös citikoiden ratissa, joskus jopa minä :?.
Vituttaa, olen siis olemassa.

Renee

Tuota laajennetaan tätä juttua millä merkillä ajavat ihmiset haluavat  auttaa toista autoilijaa.Kuulin jutun erän nuori nainen pulassa ja 2 autoa pysähtyi auttamaan
1 Taksi Volvo
2 Volvo V70
Eli tehkää noita havaintoja kanssa jos vaikkaa apua tarvitsette?

Seevitska

Kuten jo aiemmin tuli sanottua, niin omien kokemusteni mukaan Toyota-kuskit pysähtyvät ahkerimmin suojatien eteen päästämään jalankulkijat tien yli. Minun kohdallani ainakin näin.
Muiden autoilijoiden auttamishalusta en sitten tiedä.
Ex: C5 1.8i X 16v Berline 05/2002 172tkm
Ex#2: Seat Toledo 2.0 FSI Stylance 04/2005 155tkm
Nyt: Peugeot 307 SW 1.6 Premium Plus 01/2008 133tkm

Basbarduu

Ajoin väliviikoksi pk-seudulle töihin ja pimeässä oli kaksi autoa tienlaidassa, joista toisen kauula oli väärään suuntaan. pysäytin auton ja menin katsomaan mikäli tarvitaan apua. Apua ei onneksi tarvittu mutta kolarissa ollut nainen kiitteli että pysähdyin, ilmeisesti ainoana autoilijana vaikka ohi meni suht tasaiseen tahtiin autoja. Tuntui kyllä pahalle kun mietti että siellä olisi voinut olla vaikka omat vanhemmat pulassa eikä kukaan pysähtyisi.

Farmari E39 oli ilmeisesti lähtenyt heittelehtimään ohittaessa, törmännyt kaiteeseen ja sitten toiseen autoon. No palokunnan auto saapuikin siinä paikalle niin lähdin jatkamaan matkaa.
"Elämän virta kuljettaa kunnes se sekoittuu kuoleman virtaan. Näin käy meille kaikille ja nopeammin niille jotka jättävät teepussit lojumaan työpaikan tiskialtaaseen." Kalevi Tuoninen

c5tomaatti

Lainaus käyttäjältä: kimmoa - joulukuu 20, 2012, 14:16:03
Viime viikolla 6800km pitkin Euroopan teitä aina Ranskaan asti. Sitikka kävi isiensä mailla. Ylivoimaisesti eniten ärsytti rekat, merkistä ja maasta riippumatta. Ja jos auto oli Liettuan tai Latvian kilvissä, ärsytti se merkistä riippumatta. Enimmäkseen näyttivät kyllä olevan VAG:n kulkineita tai Bemareita.

Aikamoinen km-määrä yhdelle viikolle! Mimmosen reitin ajoit?

Aakku

On täällä kyllä monenlaista mielensä pahoittajaa..  :)
Citroën 2CV AZ Berline -56

Velmanteri

Volvo, erityisesti xc60. Tänäänkin Lahdenväylällä vaihtoi kaistaa ihan eteen vaikka tyhjää olisi ollut, kahdesti (eri xc60). Muutenkin ottaa päähän autoilijat, jotka vaihtavat kaistaa ihan eteen varsinkin kurakelillä. Ilmeisesti autoilijat merkistä riipumatta katsovat vai sivupeliin, ja kun näkevät ajovalot kuivittelevat olevansa ohittaneet ja palata takasin normaalikaistalle. Ei ymmärrä ??? Itse katson (keski)taustapeilistä, että näen ajovalot ja vielä niin, että siihenkin jää reilu rako.
Vellu alias Velmanteri
" Tässä on kato hydraulijousitus, se haistelee tietä."

Seevitska

Tänään meinasi rysähtää Grand C4 Picasson kanssa kaupan pihalla. Olin tulossa parkkikselta autotien risteykseen tarkoituksena kääntyä vasemmalle. Oikealta tuli autoja, joista ensimmäinen vilkutti parkkipaikalle päin. Se kääntyi, perässä oleva GC4P näytti jatkavan suoraan. Otin jo muutaman sentin autoa eteenpäin, kun tämä yllättäen vilkutta kääntyikin parkkipaikalle. Meni vielä niin läheltä ja kovalla vauhdilla, että kyseisen perheihmeen kylki meinasi raapaista oman autoni puskurin kulmaan.

Hyvät ihmiset, käyttäkää oikeasti sitä vilkkua ja ajakaa hiljemmin paikoitusalueiden lähettyvillä!  >:(
Ex: C5 1.8i X 16v Berline 05/2002 172tkm
Ex#2: Seat Toledo 2.0 FSI Stylance 04/2005 155tkm
Nyt: Peugeot 307 SW 1.6 Premium Plus 01/2008 133tkm