Xantia - Automaattiasiaa taas!

Aloittaja samu30, marraskuu 09, 2012, 18:43:04

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

samu30

Palasin taas tälle mainiolle foorumille, ja olenkin lukenut todella intensiivisesti, myös patongin puolelta.
Mulla oli, vuonna -05  Xantia hdi -00, reilu pari vuotta, ja nyt on ollut 1.8 16v -00, myös reilut pari vuotta.
En tiedä olenko poikkeus säännössä, vai mikä, mutta voin sanoa että, täysin ilman ongelmia.

No, ruokahalu kasvaa syödessä. Olen miettinyt automaattiversion hankintaa, mutta en yksinkertaisesti löydä täältä vastausta, mikä loota missäkin.
Jossain oli "AL:n ja ZF:n eron tunnistaa kepistä". Toisaalta sanottiin että EI.  Tai, toisessa on S, lumihiutale ja 1, toisessa vain S ja hiutale. Tai toisessa vaihdekaavio alkaa kakkosesta (AL), toisessa ykkösestä (ZF) ?. Tai toisessa on mittatikku loorassa, toisessa ei. Mutta siihenkin on poikkeus.

Onko ne ranskanmaalla huidellut näitä lootia, miten on hihnalta sattunut tulemaan :)
V6:kin voisi tulla kyseeseen, onko siinä aina ollut tsetäffä? Se kuitenkin saa paljon enemmän kannatusta foorumin asiantuntijoilta.

Teuski

pikkubensoissa joko zf4hp14 tai al4, erottaa kepistä. al4:ssä pelkkä nuppi, zf:ssä myös nappi kepissä. al4:n keppi ei liiku suoraan eestaas. hodaria ei ole saanut automaattina, 1.9td ainakin al4:llä, v6:ssä zf:n laatikko mutta ei 4hp14. 2.1td:stä en osaa sanoa. al4 tuli mukaan '98 tietämissä, mutta ei välttämättä samaan aikaan faceliftin kanssa.

mulla kakkoskoppainen break '98 al4 1.9td. mittaristossa vaihdenäyttö, kepin vieressä napit sportille, lumelle ja ykköselle.
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

samu30

Elikkäs tässä kaarassa ZF 4hp20 ? Kaikki KUUTOSEN omistajat, nyt selittämään, mitä järkeä ostaa moinen kapine!
Katselijoita näkyy olevan, vaan ei ostajia. http://www.nettiauto.com/citroen/xantia/5004609

Xari

Lainaus käyttäjältä: samu30 - marraskuu 09, 2012, 19:14:50
Katselijoita näkyy olevan, vaan ei ostajia.

Olisikohan hinnasta kiinni, eihän tuo kallis ole mut shitroenistit on köyhiä :P

samu30

Se pitänee paikkansa. Minä ehdin jo vähän lämmetä, mutta kun tarkastelin kulutuslukemia, kummasti into laantui.