Lumihiutalenappi

Aloittaja karilauri, marraskuu 07, 2012, 10:59:11

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

karilauri

Ok...nyt vihoviimeisen kerran kommentoin tuosta napista. Kokeilin painamatta hiutaletoimintoa päälle samaa proseduuria, jota ylla olen kuvaillut. Ihan samalla tavalla toimii, eli totuus on se, että mun autossa nappi päällä tai pois ei muuta mitään, eikä näy käytännössä millään tavalla. Lopputulema kohdallani on, että vain hiutale valo palaa, mitään muuta se ei saa aikaan, on siis täysin turha tai rikki.

Citikka99

Lainaus käyttäjältä: karilauri - tammikuu 16, 2013, 08:15:46
Ok...nyt vihoviimeisen kerran kommentoin tuosta napista. Kokeilin painamatta hiutaletoimintoa päälle samaa proseduuria, jota ylla olen kuvaillut. Ihan samalla tavalla toimii, eli totuus on se, että mun autossa nappi päällä tai pois ei muuta mitään, eikä näy käytännössä millään tavalla. Lopputulema kohdallani on, että vain hiutale valo palaa, mitään muuta se ei saa aikaan, on siis täysin turha tai rikki.

Ei sitä AL 4 lootassa huomaakkaan. Ainoa ero lienee siinä, että nopeassa kiihdytyksessä vaihtaa nopeammin kakkoselle ja edelleen kolmoselle.
Aina liikkeelle lähteminen tapahtuu ykkösellä. Muistaakseni lisäksi "lumihiutale" taitaa pitää kolmosen päällä suurempaan nopeuteen kuin muutoin.
Ainoastaan käsivalinnalla voi kumota automaatin toiminnon.

KariM

Näköjään uudemmissa AL4:ssa ohjelmaa on muutettu tuon lumihiutaleen osalta.