C5 II - Radion kytkennät

Aloittaja Japi79, kesäkuu 08, 2012, 11:23:09

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Japi79

Seurassa tyhmä kysymys. Eli voiko/onko C5 vm. 2005 radion takana mitään liitäntä mahdollisuutta että saisi kytkettyä mp3/Ipodin toimimaan? Tietty jos ruuvailis ration irti niin näkisi mutta jos joku fiksu olisi jo tehnyt sen. -kiitti-

ilkkata

On siellä aux liitintä. Valmis johtosarja veholla maksoi 29€. Pitää myös lexialla ottaa aux käyttöön

Sitikkapuoskari

Lainaus käyttäjältä: ilkkata - kesäkuu 08, 2012, 12:20:17
On siellä aux liitintä. Valmis johtosarja veholla maksoi 29€. Pitää myös lexialla ottaa aux käyttöön
Omassa 2007 mallissa piti käyttää kytkentäohjetta jossa oli puhelimen ja naaman kuva eli handsfree. Ekalla ohjeella aux ääni oli kauhean säröinen.
En oo korvaamaton, mutta paras maharollinen.

lukkis

Ääniliitäntä c5:
aux2 tähän liitetään vaikka on aux1 näytössä? 4 oikea 10 vasen 11 maa
aux1: 1 oikea 2 maa 7 vasen
iso-liitännän alapuolella 1 kauimmainen ylhäällä
Itse tein vanhasta emolevyn USB-liittimestä (kuvat). Kytkentä taisi olla tuo eka (4,10&11). Näyttöön tulee plugin kuva kun on valittuna :) Tämä siis kakkoskoppaisen radiossa. Johdon toinen pää voi olla mitä haluaa, itse ostin johdon missä oli 3.5 mm liitin ja toinen pää poikki. Alkuperäisen toinen pää taitaa tulla hanskalaatikkoon. Omani laitoin tulemaan tuhkakuppiin, tuli sillekin parempaa käyttöä :) L:llä sitten aktivoidaan linjatulo.

djksi

Mahtaisikohan 2004-vuoden I-mallisesta löytyä liitäntä? Ei varmaankaan...
Citroen C5 Aircross Plug-in Hybrid vm. 2021
ex. Citroën DS5 HDi 163 vm. 2014
ex. Citroën C5 THP156 vm. 2011
ex. Citroën C5 1.8i 16V vm. 2004

peteK

Tämä kiinnostaisi minuakin... Vm. 2002 :)

lukkis

Kait RD3:een onnistuu. vaati vähän enemmän työtä. Muistelisin että CD-vaihtajan sisääntuloon ääni ja pari pinni vastuksen kautta yhteen jotta on "CD-vaihtaja" radion perässä. Mutta en muista mistä kautta tuo info on tullut ???

ilkkata

Lainaus käyttäjältä: lukkis - kesäkuu 08, 2012, 15:10:14
Ääniliitäntä c5:
aux2 tähän liitetään vaikka on aux1 näytössä? 4 oikea 10 vasen 11 maa
aux1: 1 oikea 2 maa 7 vasen
iso-liitännän alapuolella 1 kauimmainen ylhäällä
Itse tein vanhasta emolevyn USB-liittimestä (kuvat). Kytkentä taisi olla tuo eka (4,10&11). Näyttöön tulee plugin kuva kun on valittuna :) Tämä siis kakkoskoppaisen radiossa. Johdon toinen pää voi olla mitä haluaa, itse ostin johdon missä oli 3.5 mm liitin ja toinen pää poikki. Alkuperäisen toinen pää taitaa tulla hanskalaatikkoon. Omani laitoin tulemaan tuhkakuppiin, tuli sillekin parempaa käyttöä :) L:llä sitten aktivoidaan linjatulo.

Minkälainen sinulla oli äänentaso. Itsellä on aika matala. Suunnittelin linjavahvistimen lisäystä

lukkis

Äänitaso oli matalahko. Luulin aina että se on saapaspuhelimen ominaisuus musiikkisoittimena :) Joten en kiinnittänyt siihen oikein sen kummemmin huomiota. Alkuperäinen radio katosi mäkeen alkukeväästä ja nyt on ihan "normaalisoitin".