Xsara avainten ohjelmointi

Aloittaja Ralle, toukokuu 28, 2012, 10:21:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ralle

Onnistuuko tuo avainten koodaus ihan kotikonstei kiinalaisella vehkeellä vai tuleeko merkkiliike keikka?

Tilanne se, että itseltä löytyy lukkosarja jonka meinasin laittaa tuohon coupeeseen ja ajonestohan on yleensä naitettu boksin kanssa. En viittis tuota vanhaa avainta liimailla minnekkään.

KariM

Onnistuu jos sinulla on se avainkortissa lukenut nelimerkkinen koodi hallussasi. Jos puuttuu niin palveleva merkkiliike ystävällisesti selvittänee sen. Ja onhan noita paikkoja netissäkin kysellä.

Ralle

Lainaus käyttäjältä: KariM - toukokuu 28, 2012, 11:45:23
Onnistuu jos sinulla on se avainkortissa lukenut nelimerkkinen koodi hallussasi. Jos puuttuu niin palveleva merkkiliike ystävällisesti selvittänee sen. Ja onhan noita paikkoja netissäkin kysellä.

On tuo avainkortti tallessa, onkos se koodi siinä security tekstin alla? Vähän niinkuin ässäarvassa ;)
Löytyykö tuohon koodaamiseen jostain ohjetta?

KariM

Sieltä se kuulemma löytyy, en ole itse koskaan tutkinut. Itseasiassa vasta nyt tuli mieleen kysymys, että pitääkö se avainkortti olla tässä tapauksessa vieraiden avainten vai kohdeauton mukana tullut.. Ehkä auton? :P

Eipä tuossa muuta kuin muistaa ottaa kaikki koodattavat avaimet käsille. En ole erilliseen ohjeeseen törmännyt, mutta testeri kyllä neuvoo käyttäjäänsä.

Ralle

vieraiden avainten koodi on itse auton ei :( sen saanee selville VIN numeron avulla... tutkinta jatkuu....

Ralle

No nyt on autonkin koodi tiedossa joten huomenna avainten kanssa uudestaan istumaan autoon :D

KariM

Ralle

Ekana vaihdoin vain ajonestopiirin avaimesta toiseen, mutta nyt tuon ecun ajonesto on ohitettu kokonaan  :)
Joten ei tullut kokeiltua ohjelmointia kun luin , että olisi tarvinnut olla tyhjäpiirinen avain...

Gemmi

Olen menossa ostamaan ajonesto vikaista vm97 xsaraa, joten minkälainen korjaus operaatio on tiedossa?. Vai pystyykö ajoneston ohittaan jollain tavalla?. Sähkö hommat ei ole vahvinta alaani, joten olisi kiva tietää minkälainen/hintanen operaatio on tiedossa. Kiitos jo valmiiks vastauksista. Tosiaan jos ton ajoneston voi ohittaa, niin siihen vastaus mieluiten Yv:nä ymmärrettävistä syistä.