Kirjoittaja Aihe: Ruiskusuuttimen irroitus  (Luettu 950 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

salsami

  • Vieras
Ruiskusuuttimen irroitus
« : Heinäkuu 11, 2011, 00:30:59 »
Emännän c4 alkoi tuoksahtaa kohtuullisen reippaasti pakokaasulle sisältä ja niinhän siellä oli kolmossylinterin ruiskusuuttimen tiiviste pettänyt. Vuoto, suhinaa ja reipas katku sisätiloihin aina pysähdyttäessä. Paikallisessa merkkihuollossa sitten irrottelivat suutinta parinakin päivänä sillä tuloksella että suutin oli sillä selvä. Toki ilmeisesti suutin oli jämähtänyt todenteolla karstaansa kiinni.
 Tehdaskunnostettu suutin 450e/ kpl ja uusi vielä reilusti enemmän. Mikähän tällaisessa casessa olisi moraalisesti oikein? Onko tämä vain asiakkaan kärsimys vai pitäisikö myös huollon osallistua korvaavan suuttimen kustannuksiin? Jännityksellä odotan päivän valkenemista ja auton noutoa huollosta.