Ulvila - Huolla itse piste

Aloittaja PicassoHDI, kesäkuu 17, 2011, 22:38:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Anna arvosana

Arvosana 5
0 (0%)
Arvosana 4
1 (100%)
Arvosana 3
0 (0%)
Arvosana 2
0 (0%)
Arvosana 1
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 1

tarksu

Vakiopaikka missä käyn Xanttua laittamassa. Kattava työkaluvalikoima, pilarinosturi ja uutena rengaskoneet ovat pisteen suurimmat vahvuudet. Lisäksi paikalla on lähes aina henkilökuntaa joten apua ja neuvoa vaativiin korjauksiin saa kysymällä, joskus myös kysymättäkin. Hyllystä löytyy myös kaikenlaista sekalaista osaa ja tilpehööriä mitä ei osaa odottaa tarvitsevansa.

Rengaskoneet ovat paikan uusin hankinta. Enää ei tarvitse käydä rengasliikkeessä laittamassa kalliilla vaan voi tehdä/teettää täällä itse. Samat laitteet ja välineet kuin oikeissa liikkeissäkin eli vanteelle laitto/vanteelta otto sekä tasapainotus.

Ainoa mitä jää kaipaamaan ovat erikoisemmat työkalut, OBD-lukija sekä ehkä myös parempi valaistus. Erikoistyökaluja on tosin tehty itse paikan päällä se muutama mitä on tarvittu.

Suosittelen 8)
4/5p

Risto

Kyllä, Ulvilasta TEE ITSE HALLI löytyy (tee se itse). Uudestaan avattu.
12 km Porista 2-tietä, vain 3 km Ulvilan jälkeen, vasemmalla omakotitalo ja halli.  Kylttejä löytyy. Helsingintie 412, Ulvila.
Autonosturi, öljynkeräyssuppilo, rengaskoneet, käsityökalut, jne
Matti vuokraa koko hallin laitteineen ja työkaluineen edullisesti, 050 – 532 4719