Xsara Picasso - "valon ohjurit" kumminpäin?

Aloittaja citikka89, toukokuu 09, 2011, 20:52:31

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

citikka89

Xsara Picasso 2003

Eli minulla on tällähetkellä jostain syystä (ent. omistajan asentamana) kummallakin puolella saman suunnan ohjuri...
Minulla on nyt eripuolen ohjuri, mutta pitäisi tietää kummalle puolelle sen vaihdan  ??? (Senkin joudun patentoimaan nykyisen tilalle, koska siitä on polttimonkiinnike katki.)

Voisiko joku Picasson omistaja ilmoittaa mitenpäin (siis vasen/oikea puoli) ne tulisi olla.
Tässä kuvat selventämään mitä tarkoitan.

http://kuvablogi.com/nayta/3034039/

http://kuvablogi.com/nayta/3034040/

Ja jos jollain olisi myynnissä kyseinen osa (kunnossa oleva), niin ostan pois!!!

olli__o

Ainakin TYCin (C5:een) tehdyt umpiot on syystäkin halpoja, valokuviot on melko kauheita, parempi voi olla vaikka väärällä "kulissilla" alkuperäisissä, mutta osa TYCeistä pitää jopa vettä :)

Pasi A S

No eipä ole umpiolla hintaan, mun Xsara Picasson umpion sisuskalut helisee,ihme kun ei katsastuksessa puututtu.Tarvinnee hakea uusi umpio.Onko Xsara Picasson valukuvio lyhyillä normaalia alempana? Tuntuu että pitkiltä lyhyille vaihtaessa on täysin pimeää.

KariM

Lainaus käyttäjältä: citikka89 - toukokuu 09, 2011, 20:52:31
Eli minulla on tällähetkellä jostain syystä (ent. omistajan asentamana) kummallakin puolella saman suunnan ohjuri...

Oletko aivan varma, että nuo pitäisi olla peilikuvat? Itse olisin taipuvainen sille kannalle että nuo pitää olla molemmat samoinpäin siksi että valokuviokin on epäsymmetrinen. Tien oikeaan reunaan enemmän valoa.

citikka89

Lainaus käyttäjältä: KariM - toukokuu 13, 2011, 21:35:59
Lainaus käyttäjältä: citikka89 - toukokuu 09, 2011, 20:52:31

Oletko aivan varma, että nuo pitäisi olla peilikuvat? Itse olisin taipuvainen sille kannalle että nuo pitää olla molemmat samoinpäin siksi että valokuviokin on epäsymmetrinen. Tien oikeaan reunaan enemmän valoa.

Siksi minulla on sellainen ajatus päässä, koska minulla on hajonnut ohjuri, joka on "eripuolen" ku nykyiset....
Mutta kun yksi päivä katsoin pikaisesti parkkipaikalla toisen picassosta, niin siinäin näytti kun oisivat olleet samanpuoleiset juuri niinkuin sinä ajattelet. Siksi haluaisin Picasson omistajilta kuulla, miten heillä on....

Jankos

Kävin kurkkimassa meidän picassoa.
Kummallakin puolella on erilaiset kupit. Päällä oleva muoto on sama molemmissa eli tuo jouheva S mikä näkyy tuossa sun ekassa kuvassakin päällä.

Eroja on sitten sivuissa, siinä kun tuo reilun sentin mittainen kolo niin kuskin puolella se on sen 3 mm syvä. Kartturin puolella tuossa kolon alareunassa on kaksi kulmaa eli ikäänkuin "rappunen"...

Jos saat tuosta osasta sivulta kuvan niin voin piirtää siihen erot.
Rallia ranskalaisella :D
www.facebook.com/RapideRallyTeam/

citikka89

Lainaus käyttäjältä: Jankos - toukokuu 21, 2011, 08:45:26
Kävin kurkkimassa meidän picassoa.
Kummallakin puolella on erilaiset kupit. Päällä oleva muoto on sama molemmissa eli tuo jouheva S mikä näkyy tuossa sun ekassa kuvassakin päällä.

Eroja on sitten sivuissa, siinä kun tuo reilun sentin mittainen kolo niin kuskin puolella se on sen 3 mm syvä. Kartturin puolella tuossa kolon alareunassa on kaksi kulmaa eli ikäänkuin "rappunen"...

Jos saat tuosta osasta sivulta kuvan niin voin piirtää siihen erot.

Tässäpä muutama sivukuva, toivottavasti saa selvää. Kiitos jo tästäkin!

http://kuvablogi.com/nayta/3074936/

Jankos

Lainaus käyttäjältä: citikka89 - kesäkuu 06, 2011, 16:42:58
Tässäpä muutama sivukuva, toivottavasti saa selvää. Kiitos jo tästäkin!

http://kuvablogi.com/nayta/3074936/

Tuollanen meillä on kuskin puolella.

Mun mielestä nuo erot on niin pieniä että niillä ole niin tarkkaa, uudessa umpiossa mikä on vielä hyvä eron voi huomata mutta vanhoissa missä on kiveniskemää niin eroa ei enää näe...

Voin joku päivä kun on aikaa piirrellä mitä eroa on.
Rallia ranskalaisella :D
www.facebook.com/RapideRallyTeam/