C5 - Käsijarru???

Aloittaja mAik, helmikuu 28, 2011, 10:19:38

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

mAik

Jes, kuskinpuolen takarengas näköjään tyhyjä ja ei ku hirviälä kiirelä vararengas alle. Auto ylös, käsijarru päälle ja rengasta vaihtamaan.

Kaskas, käsijarru ei ota kunnolla toiseen kuskinpuolen takarenkaaseen! >:(

Missä vika? Onnistuuko itte fixata ja mahtaako olla taas köyhälle kallis remppa tiiossa?

M.M.A

Oletan että sinulla on siis C5 koska olet tänne C5 osiolle kirjoittanut. Käsijarru vaikuttaa C5:ssa etupyöriin.

mAik

Lainaus käyttäjältä: ceefemma01 - helmikuu 28, 2011, 10:28:15
Oletan että sinulla on siis C5 koska olet tänne C5 osiolle kirjoittanut. Käsijarru vaikuttaa C5:ssa etupyöriin.

Joop, eli C5Break.

Jaa, että etupyöriin... Nythä o hyvä julukisesti sitte todeta että, OMPA KUMMA KU EI PERÄ IRTOA KÄSIJARRULLA! ;D ;D ;D ;D ;D

Joskus koittanu kääntää autoa enempi käsijarrulla ja kas kummaa ku luistonestot-ajonestot-abs-www-hdmi hakkaa päälle, service-valot vilikkuu, auto ulvoo ku pistetty sika, tehot katoaa ja auto sammuu...

Perskele, liian tehostettu ja turvallinen perheauto nuorelle miehelle... :-*

Cetä Viitonen

Tein itse saman käsijarruvirheen v. 2002 ensimmäisellä C5:lläni ja alkuun pettymys oli suuri: enhän sentään Saabia ollut mielestäni hankkinut  ???

mAik

Lainaus käyttäjältä: Cetä Viitonen - helmikuu 28, 2011, 11:57:20
Tein itse saman käsijarruvirheen v. 2002 ensimmäisellä C5:lläni ja alkuun pettymys oli suuri: enhän sentään Saabia ollut mielestäni hankkinut  ???

Kyllä mulla Baassi sentään käsijarrulla käänty! ;D

kappoa

Lainaus käyttäjältä: mAik - helmikuu 28, 2011, 10:19:38
Kaskas, käsijarru ei ota kunnolla toiseen kuskinpuolen takarenkaaseen! >:(

Jaa - kumpaan noista renkaista :D? Vitsivitsi..
Kiitoksia Megaman!