Xsara Picasso - Takavalot ei toimi

Aloittaja jjk, helmikuu 22, 2011, 09:32:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jjk

Xsara picasso -00 2.0hdi

Ilmaantu "pikku" vika ???. Elikkä takavalot eivät pala kun virrat on päällä eli kun ei avain paikallaan ja vääntää valot päälle myös takana palaa. Virrat päällä ei pala. Parkki, jarrut ja sumuvalot toimii. Etuvalot ei syty automaattisesti ilman valojen kytkentää aina. Sulakkeet tarkastelin eilen illalla ja ne oli kaikki kunnossa. Nyt kaipaisin vinkkejä et oisko itse jotain tehtävissä vai soitanko huoltoon ajan.

Peteku

danbomp

Nyt kun en millään muista, mutta miten näissä oli päivävalot ohjattu, oliko erikseen päivävaloreleellä? Siinä vois meinaan olla yksi mahdollisuus virtalukon lisäksi.
Yamaha GTS 1000 & XS 650
Volvo 245 & Amazon Herrgårdsvagn

jjk

vaikuttaisiko toi virtalukko siihen että kello ja päivyri ovat nollaantuneet muutaman kerran tässä talvella?(pistin pakkasten piikkiin) Ajotietokone on pitänyt tietonsa.

Peteku

Lainaus käyttäjältä: jjk - helmikuu 23, 2011, 20:52:01
vaikuttaisiko toi virtalukko siihen että kello ja päivyri ovat nollaantuneet muutaman kerran tässä talvella?(pistin pakkasten piikkiin) Ajotietokone on pitänyt tietonsa.

Ei varmaankaan.. mullakin on kello ja päivämäärä nollaantuneet kovilla pakkasilla muutaman kerran, kun käynnistys hetkellä jännitteet tippuu tarpeeks alas. Mun akku on tosin vaihtokunnossa.. Mulla oli virtalukonpohja sökönä ja ajovaloautomatiikka eikä puhallin toimineet sen takia. Ajovalot sai tosin päälle viiksestä, puhallin toimi silloin kun halusi :)

Peteku

Lainaus käyttäjältä: Peteku - helmikuu 24, 2011, 14:10:40
Lainaus käyttäjältä: jjk - helmikuu 23, 2011, 20:52:01

Ei varmaankaan.. mullakin on kello ja päivämäärä nollaantuneet kovilla pakkasilla muutaman kerran, kun käynnistys hetkellä jännitteet tippuu tarpeeks alas. Mun akku on tosin vaihtokunnossa.. Mulla oli virtalukonpohja sökönä ja ajovaloautomatiikka eikä puhallin toimineet sen takia. Ajovalot sai tosin päälle viiksestä, puhallin toimi silloin kun halusi :)

Niin ja jotkut ovat jostain ranskasta bonganneet pelkän virtalukon pohjan, ebay tai vastaava. Mä pulitin kiltisti korjaamolla parisataa euroa virtalukosta :)

jjk

Aikani turhaan ihmettelin ja soitin sit huoltoajan. Nyt kunnossa, vaihtoivat virtalukon johdon!