C5 Hdi vm -02 ruiskutuspumppu vuotaa"""

Aloittaja sepo2, joulukuu 04, 2010, 21:42:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

sepo2

HDi vm 2002 ,2.0 Bosch -ruiskutuspumppu laskee allensa,eli edestäkatsoen tiputtelee neljällä torxillla suljetun kannenn välistä alareunasta!  Mitä tehtävissä ja missä lähin OSAAVA DIESELKORJAAMO?  Kysyy ominaisuuksiin jo kohta liikakaakin perehtynyt Sotkamosta.

faro680

siihen saa alkuper korjausarjan 20€. Jos vaihdat itse puhtaus on erittäin tärkeetä.

faro680

Ohessa kuvia .Kuvassa ei c5 oma pumppu, omassa erilainen tiiviste (ei pyöreä). Joko kannen tiiviste vuotaa tai kuvassa oleva o-rengas joka on pakeliitti (teflon) renkaan alla (valkoisen).Kun avaat torx ruuvit kannesta varmista,ettei mäntä pääse jousineen karkuun vaan pidä kantta vastaan avatessa.Kannen sisäpinta on monesti hyvin likainen itse pesin omani ultraäänipesurilla joka putsaa kanavat myös (kuvia ennen ja jälk pesun).Takaisinlaiton jälkeen avasin pumpun perästä jakotukkiin menevän paineputken ja laitoin virrat päälle, jolloin pumpun sisältä tuleva nafta toivottavasti tuo mahdolliset roskat tullessaan pois  ::) Näin ainakin bossilaisessa järjestälmässä jossa siirtopumppu tankissa.

sepo2

Kiitos todella ytimekkäästä ja asiallisesta neuvosta ja vastauksesta. Erinomaiset kuvat ja neuvot. Näillä opeilla ja Boschilta saadun räjäytyskuvan perusteella voin ryhtyä tiivistyspuuhiin. KIITOS!

faro680

Niin jäi mainitsematta mulla löytyy ko tiivisteet 15€ sis pk. Eli kannen tiiviste ja teflon ja o- rengas.Tero 0500 561085