Xsarailijat hoi eteläisestä Suamesta aktivoitukaa!?

Aloittaja Citronella82, marraskuu 29, 2010, 00:06:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Citronella82

Jätkähän alkaa innostumaan  8)

Joo koetin postituslistalle jo äsken lisäillä mutta täällä duunissa on verkossa vähän vikaa (PSA tuotteiden lähellä, siinäkö syy?) ;D joten iltaan tosiaan menee että saapi eteenpäin asioita.

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - joulukuu 21, 2010, 12:24:20
Kävin justiinsa piruillessani täräyttämässä ZX:n käyntiin...
pitäisköhän toi tulla näkee...  :)

Saxo

Eikö vois järjestää lähempänä pk seutua? Tosin mun varaan ei kannata laskea mitään... tulen jos kerkeän. :)
C4 eHDI -11, C2 VTS -09, ex C4 HDI -07, ex Saxo -00.

Hade

Kai sitä pitäis yrittää tulla paikalle jos kerran porukkaa on näinkin paljon tulossa. Täytyy ainakin laittaa kalenteriin merkintä.

Ralle

Lainaus käyttäjältä: Saxo - joulukuu 21, 2010, 14:50:00
Eikö vois järjestää lähempänä pk seutua? Tosin mun varaan ei kannata laskea mitään... tulen jos kerkeän. :)

Luultavasti suurin osa porukasta asuu muualla kuin pääkaupungissa ja sen välittömässä läheisyydessä. ;) tuolla samalla idealla mulle sopis lahti tai vielä paremmin Heinolan ABC :D :D Ehkä tuun ehkä en :)

Teuski

Olikos tuohon joku kellonaika jo tiedossa?

Olen näillä näkymin tulossa 8.1. Motorsport Show/AutoEpo-messuille ja jos pääsyn kaverin luokse Espooseen yöksi niin voisihan sitä tuollakin poiketa. Mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää niin ennen iltapäivää on turha kuvitella autolla ajavansa :D
-=C-Crosser 2.2HDi '07|C4 Cactus BlueHDi100 ETG '16=-

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Saxo - joulukuu 21, 2010, 14:50:00

Kuten tossa jo mainittiinkin niin laskin vähän sen varaan että pelkkä pk-seutu ei vedä niin paljoa porukkaa aina eikä edes joka kerta ja koska muuallakin vaikuttavilla on kiinnostusta niin vedetään miitti siihen päähän Etelä-Suomea minne muillakin on matkallisesti mahdollisuus tulla :) Ja hei, Espoosta jos mulle tulee n.100km suoraa tietä niin ei se sulla paljon enempää ole...;)

Lainaus käyttäjältä: Teuski - joulukuu 21, 2010, 15:43:51
Olikos tuohon joku kellonaika jo tiedossa?

Olen näillä näkymin tulossa 8.1. Motorsport Show/AutoEpo-messuille ja jos pääsyn kaverin luokse Espooseen yöksi niin voisihan sitä tuollakin poiketa. Mutta jos vanhat merkit paikkansa pitää niin ennen iltapäivää on turha kuvitella autolla ajavansa :D

Mun mielestä joskus puolen päivän jälkeen vois alkaa kokoontumaan, lähempänä iltapäivää ku aamua.

Jaa ja pitänee itekki kävästä 8.1. kyttäämässä autosia niin ku niitä ei tarpeeksi näkisi :D

anttari

Tampereelta ois kans yks Xsara tulossa jos miittiä saa aikaan. FB:ssa nää sopimiset ois paras hoitaa. Yksärillä voi udella nimeä:)

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: anttari - joulukuu 22, 2010, 22:13:23
Tampereelta ois kans yks Xsara tulossa jos miittiä saa aikaan. FB:ssa nää sopimiset ois paras hoitaa. Yksärillä voi udella nimeä:)
FB:ssä? feispuukissa? siis ihan sisäpiirijuttuna...  ??? ei sitte mulle tarkotettu! Mut eipä mulla oo xsaraakaan

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: MarieCurie - joulukuu 22, 2010, 22:24:19
Lainaus käyttäjältä: anttari - joulukuu 22, 2010, 22:13:23
FB:ssä? feispuukissa? siis ihan sisäpiirijuttuna...  ??? ei sitte mulle tarkotettu! Mut eipä mulla oo xsaraakaan

Hesan rautatietorilla on hylätty ZX :(
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

MarieCurie

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: MarieCurie - joulukuu 22, 2010, 22:24:19

Älähän kiukuttele, ei ole monella muullakaan :)

Julkisesti mun mielestä kannattaa info hoitaa. Vaikka mutkin löytää lärväristä jos siellä päin pyörii. Profiilissa näkyvästä meiliosotteesta ottaa vaan yhden i:n pois niin saapi siellä käytetyn (sala ;D ) nimen selvitettyä ja jos pyynnön laittaa niin mielellään jonkin asteen identifiointi viestin muodossa mukaan etten skippaa heti kylmiltään :)

Citronella82

Kellonaikaa sunnuntain 9.1. miitille tarvittais..? Mä ehdotan klo 14 ettei kenenkään tarvi nousta kamalan aikasin sen takia :)

Kenguru

klo 14 kuulostaa meikäläisen korvaan sopivalta. Eli edelleen aikomuksissa olisi ilmestyä paikalle :)
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

anttari

Pitää kattoo työvuorolistaa miltä näyttää.

kappoa

Igor

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

Kenguru

Ei perhana tuolla ZX:llä voi tänne lähteä. Vuoden 03 kitkat ei pidä kyllä yhtään ja flektikin on jostais syystä mykistynyt.
No onhan mulla Xantiassa Xsaran väri pinnassa että jos se riittäis :)
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

MarieCurie

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - joulukuu 30, 2010, 12:35:37
Ei perhana tuolla ZX:llä voi tänne lähteä.
Ai, no sitte mulla ei taidakaan olla syytä lähteä...

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - joulukuu 30, 2010, 12:35:37
Ei perhana tuolla ZX:llä voi tänne lähteä. Vuoden 03 kitkat ei pidä kyllä yhtään ja flektikin on jostais syystä mykistynyt.
No onhan mulla Xantiassa Xsaran väri pinnassa että jos se riittäis :)

Väri riittää ;D Tai no kunhan edes Citrohenkisyys. Ja jos ei sitä löydy ni ainakaan Citrovastainen ei saa olla :D

Ralle

Katsotaan miten työt ja huvit saa sovitettua yhteen....

metronomi

Laiska ko oon (en viittiny kaikkii viästei lukee), ni missä se miitti 9.1. sit olis, jos vaikka vaimokulta ja koiratki ,(laborantinnoutajat; onks kukaa laborantti? Varo ettei sua noudeta :)lähtis CFemmell mukaa ;D

Citronella82

Eli rehvataan Tiiriön ABC:n pihassa vaikkapa siinä Pälkäneentien puoleisella pihan reunalla, siis lipputankojen alla. Siitä sitten kaikkien saavuttua ajellaan Pub 34 Ojoisille, http://www.laulua.fi/34/index.htm . Kelasin että jos ABC:n pihasta lähetään vaikka siinä 14:15 ni lienee kaikki ehtii siihen mennessä ja loput saa tulla sit omin nokkine perässä ellei ole jo ennen muita mennyt kolmenepaan :)

Mun numeron saa tarvittaessa ainakin YV:llä, toi mikä kerhon yhteystietosivulla on on meinaan muuttunut sitten viimenäkemän.

metronomi

Länsi-Suomi on Citikkavaltaisin - ko ollaa riittävän kaukana Euroopan pisimmästä maarajasta ... hmm; ja kaikki autot Ranskan rajalta itää on itäautoi.

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: metronomi - tammikuu 02, 2011, 20:36:32
Länsi-Suomi on Citikkavaltaisin - ko ollaa riittävän kaukana Euroopan pisimmästä maarajasta ... hmm; ja kaikki autot Ranskan rajalta itää on itäautoi.

Joku vois tosta itäauton määritelmästä olla erimieltä, mutta koska kyseessä on Citroën-foorumi eikä kokomoottoreiden alue niin menköön :D