Xsarailijat hoi eteläisestä Suamesta aktivoitukaa!?

Aloittaja Citronella82, marraskuu 29, 2010, 00:06:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kappoa

Paikka siis viel auki, mut aikataulutetaas tätä vähäsen.

Minulle sopii seuraavasti:
1) perjantai-ilta: käy
2) lauantai: käy. 8-16 Tai 18->. Paremmin sopii tuo 8-16.
3) sunnuntai: käy

ps. mun mielestä V6 jytinöitä olis ilo kuunnella :)

Citronella82

PSA arpalaatikolla hämmennetty meiningillä meneekö pakki päälle, ehkä menee, oli jo vai ei tosiaan ole menossa - yritä myöhemminuudelleen mahdollisesti kaikkia miellyttäväski (tai ainakin yhtäpaljon harmittavaksi) sijainniksi Hämeenlinna. Taas.

Ajankohtana lienee lauantai perinteitä kunnioittaen ellei jollakin ole tarpeeksi painavaa syytä kumota tätä ehdotusta? Mihinkä aikaan kansalaisille sopisi tulla paikalle? Jos ilta-ajat ja päivän puoleiset sopivat tasapuolisesti niin joskus puolen päivän jälkeen lienee että kaikki ehtivät paikalle? Mulle siis käy mihkä aikaan vaan lukuunottamatta aikaa ennen auringonnousua. Kuis Igor, mihin aikaan ehtisit paikalle jos näiltä kulmilla pyörit? Entäs muut?  :)

Igor

Voipi olla etten ehdi Hämeenlinnaan asti ennenkuin kotimatkalla kohtuu myöhään illalla...

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

Citronella82

Mulle passaa sunnuntaikin, ja lienee ainakin jollekkin muullekkin...Noh? :)

kappoa

Hämeenlinna ok, mitäs siel olis? Sunnuntai kelpaisi ehdottomasti paremmin! tässä jo ennätin pohtimaan tuota lauantaita, että pääsisikö sitä ollenkaan..

Citronella82

Siis sunnuntaina! Kuis olis vaikka klo 14? Tai ehkä jopa 15? Ei tarvis sunnuntaina herätä ihmisten aikoihin ;D

Pub 34 Ojoisilla toivotti taas tervetulleeksi, pre miitti voitais pitää "tuttuun tapaan" Tiiriön ABC:n pihan Pälkäneentien puoleisella sivulla siinä lipputangon alla jotta kaikki löytää perille :)

Ketkä messissä? :)

kappoa

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - joulukuu 18, 2010, 01:33:59
Siis sunnuntaina! Kuis olis vaikka klo 14? Tai ehkä jopa 15? Ei tarvis sunnuntaina herätä ihmisten aikoihin ;D

Pub 34 Ojoisilla toivotti taas tervetulleeksi, pre miitti voitais pitää "tuttuun tapaan" Tiiriön ABC:n pihan Pälkäneentien puoleisella sivulla siinä lipputangon alla jotta kaikki löytää perille :)

Ketkä messissä? :)
o/ mä :D

Ralle

kappoa

Huono homma, harmi. Onkos tänne nyt ketäkaikkee tuloillaan?

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: kappoa - joulukuu 18, 2010, 12:17:21

Minä? ???

Meitsi joutuu ny sulkee koneen ja oon poissa koneelta huomiseen asti, mut käyn kyttäämässä et onko kukaan tuloillaan Hämylinnaan ennen kun lähen ajelee sinne :)

Klo 15 Tiiriössä. Kiitos hei! :)

kappoa

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - joulukuu 18, 2010, 19:41:25
Lainaus käyttäjältä: kappoa - joulukuu 18, 2010, 12:17:21

Minä? ???

Meitsi joutuu ny sulkee koneen ja oon poissa koneelta huomiseen asti, mut käyn kyttäämässä et onko kukaan tuloillaan Hämylinnaan ennen kun lähen ajelee sinne :)

Klo 15 Tiiriössä. Kiitos hei! :)

No juu.. tarvii tosiaan tarkastaa tulijoiden määrä huomenna..
Jospa tänne olisi jokunen muukin tuloillaan ;)

Saxo

Jää minultakin väliin. Olen parhaillaan töissä ja huomenna nukkumisen jälkeen pitäs puuhailla muksun kanssa.
C4 eHDI -11, C2 VTS -09, ex C4 HDI -07, ex Saxo -00.

kappoa

Tämä reissu jää tekemättä, eipä sinne näyttäs pahemmin menijöitä olevankaan..

Kokeillaanko piakkoin uudestaan? Jos sais halukkaita enempi mukaan..

Citronella82

Joo ei mennyt ihan putkeen tää homma, itekkään en sitten mennyt kun ei kukaan mukaan (toivottavasti).

Joo, kokeillaan vaikka ens vuonna uusix ilman mitään jouluhässäköitä ja uusia vuosia...

Kuis tuo viikonloppu 8.-9.1.? Tai sitä seuraava? Aletaan nyt ajoissa ottamaan sitovia ;) ilmottautumisia vastaan.

Igor

Näillä näkymin ehtisin sekä 8. että 9. päivä kuokkimaan Xsara-miittiin. Mahd. pian päivä lukkoon, niin voi sitoa ton kalenteriin :)

kappoa

Lainaus käyttäjältä: Igor - joulukuu 20, 2010, 14:49:28
Näillä näkymin ehtisin sekä 8. että 9. päivä kuokkimaan Xsara-miittiin. Mahd. pian päivä lukkoon, niin voi sitoa ton kalenteriin :)

Samoin. Tosin en kuoki :D

Citronella82

Hyvähyvä!

Lyödäänkö joulupyhien jk päivä lukkoon? Paitsi jos pakko on niin sitten aiemmin ;D

Croisette

Jos Hämeenlinnassa kokoonnutte, niin kyllä mäkin voisin Tampereelta tulla kuokkimaan CX:llä? jos moinen sopii?  ::)

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Croisette - joulukuu 20, 2010, 23:18:21
Jos Hämeenlinnassa kokoonnutte, niin kyllä mäkin voisin Tampereelta tulla kuokkimaan CX:llä? jos moinen sopii?  ::)

No ilman muuta aina yx (tai useampi) CX joukkoon mahtuu! Ja sää kans! :)

Croisette

Näillä näkymin pääsen paikalle kumpana vaan päivänä.

Tampereen seudulla asuu monta Xsaran omistajaa, millähän ne saisi liikkeelle.... ;)

Citronella82: laitappa Sitruunapatonkin puolellekin ilmoitus, ei kaikki ole täällä foorumilla ;)

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Croisette - joulukuu 20, 2010, 23:31:44
*naps*
Citronella82: laitappa Sitruunapatonkin puolellekin ilmoitus, ei kaikki ole täällä foorumilla ;)

En muista salasanaa/tunnuksia sinne, ite asiassa en ole ihan varma onko ne samat ku tänne ku äärimmäisen harvoin siellä käyn...pitää yrittää täs joku ehtoo tutkia asiaa jos sais sinnekkin infoa. Ellei kukaan siellä aktiivisemmin pyörivä viitsisi linkittää... ;)

Mä havaitsin eilen että mulle sopisi paremmin 9.1. kuin 8.1., joten lukitaanko 9.1.2011?

Igor

Mut voi sitoa tohon 9.1. Ja pistin patongin puolelle linkkiä :)

Ehkä ACryn postilistallekin voisi laittaa mainoksen menemään, vaikkei kyseessä varsinaisesti kerhon tapahtuma kai olekaan..?

Kenguru

Katsotaan jos vaikka lähtisi täältä Etelä-Karjalasta ihan kurillaan piipahtamaan :)
Pitäisköhän kaivaa tuo SP3:nen tuolta metrin hangen takaa ja tulla vietereillä paikalle :D
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Igor - joulukuu 21, 2010, 10:06:28
Mut voi sitoa tohon 9.1. Ja pistin patongin puolelle linkkiä :)

Ehkä ACryn postilistallekin voisi laittaa mainoksen menemään, vaikkei kyseessä varsinaisesti kerhon tapahtuma kai olekaan..?

Joo, iltasella vois olla kerhoon päin yhteyksissä...se on j otenkin paljon helpompaa ku Patongin puolella asioiminen ;D

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - joulukuu 21, 2010, 12:04:01
Katsotaan jos vaikka lähtisi täältä Etelä-Karjalasta ihan kurillaan piipahtamaan :)
Pitäisköhän kaivaa tuo SP3:nen tuolta metrin hangen takaa ja tulla vietereillä paikalle :D

Tuletule! :)

Kenguru

Kävin justiinsa piruillessani täräyttämässä ZX:n käyntiin... Pitää varmaan alkaa kaivamaan sille reittiä vajasta pihalle. Olishan tässä pari viikkoa aikaa siihen urakkaan. Kun kerran on vakuutuksissakin ja kaikkee :)
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T