Astonish jäänpoistaja

Aloittaja MarieCurie, lokakuu 23, 2010, 15:44:23

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MarieCurie

Onko kellään käyttökokemusta? Oli jo tuollainen kädessä ja menossa ostoskoriin, kun tuli mieleen epäilys, voiko siitä olla jotain haittaa? Käyttöohjeessa ainakin muistutetaan, että sen ei saisi antaa jäädä pitkäksi aikaa maalipinnalle.
http://www.seab.fi/astonish.html

jtbo

Siinä on etanolia, metanolia sekä glykolia, käyttäköön ne jotka noilla aineilla maalipintaansa uskaltavat kyllästää, jätän kauppaan, mun "Murska" skrapa toimii ihan hyvin ja lasi pitäisi muutenkin jo uusia  ;D

Seppo

Muuten olen sitä mieltä että Murska on paras pitkän kokemuksen
perusteella. Pehmeään jäähän muoviterä ja kovaan messinkinen :)

Ensin alkuun sitä myytiin nimellä Teräsmurska, sitten valmistus loppui
mutta onneksi niitä saa taas nykyään.

MarieCurie

Mulla on vaan niitä pieniä varrettomia muoviläpysköjä. Pitää kai sijoittaa vähän enemmän ja ostaa hyvä jääraappa ensi talveksi. Entäs toi Murskan messinkiterä, eikö se naarmuta...

jtbo

Lainaus käyttäjältä: Lemon - lokakuu 23, 2010, 17:43:06
Mulla on vaan niitä pieniä varrettomia muoviläpysköjä. Pitää kai sijoittaa vähän enemmän ja ostaa hyvä jääraappa ensi talveksi. Entäs toi Murskan messinkiterä, eikö se naarmuta...

Ei siitä sen isompia naarmuja ole jäänyt kuin muovisestakaan, sitä kun ei tarvitse hullunvoimilla rutistaa lasia vasten.

Mulla kun ei ole varaa joka päivä ajon jälkeen autoa pestä, niin aina siinä jotain moskaa lasilla on, jotka sitten tekee naarmuja. Sisätilanlämmppäri toki säästää lasia, jos sellaista vaan voi käyttää.

Seppo

Ei se messinkiterä juurikaan naarmuta, sen vuoksi se onkin niin hyvä.
Ja Murskassa ei myöskään ole vartta niin sillä jaksaa raapata.

Joskus Murskakin on mennyt rikki kun ikkunoissa oli sellainen
puolen sentin jääkuori.

jtbo

Lainaus käyttäjältä: Seppo - lokakuu 23, 2010, 17:50:04
Ei se messinkiterä juurikaan naarmuta, sen vuoksi se onkin niin hyvä.
Ja Murskassa ei myöskään ole vartta niin sillä jaksaa raapata.

Joskus Murskakin on mennyt rikki kun ikkunoissa oli sellainen
puolen sentin jääkuori.

Tuossa vaiheessa tosin, kun on puoli senttiä jäätä, kannattaa suunnata verstaalle ja ottaa taltta sekä vasara, työkalut työn mukaan  :D

Murskassa on sekin hyvä puoli, ettei se maksa juuri mitään, niitä kannattaa siis ostaa pari varalle, jos menee hukkaan tai lainaa kaverille.

Seppo

Juupa, äkkiä pätkähti päähän että jospa siinä terässä olisi vielä
lämmitys vaikka ladattavalla akulla niin johan lähtisi jäät irti.

Jätetään vapaasti patentoitavaksi  ;D