Radion rattinappulat arpovat toimintaansa

Aloittaja jsi, syyskuu 11, 2010, 12:33:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jsi

Sony vaihdettiin korjaamolla huhtikuussa toiseen Sonyyn, ja aluksi kaikki taisi toimia (ehkä en kokeillut kaikkea).  Nykyisellään joskus ei radio käynnisty, ja se on helppo ymmärtää.  Jos ei niin ei.  Jos käynnistyy, niin kummankin puoleiset "nuoli oikealle" -näppäimet joko selaavat pikavalintaa ylös tai skannaavat taajuutta ylös, ja alemmat "nuoli vasemmalle" näppäimet skannaavat aina taajuutta alas.  Toiminta saattaa muuttua kesken ajon. 
Käynnistymättömyys viittaa kontaktihäiriöön, mutta se ei vissiin selittäisi nuolten satunnaista toimintaa.  

JTJ

Sen verran on omakohtaisia kokemuksia, että jos rattinappien signaaliliitin on löysällä, niin nappien toiminta sekoaa. Liitin ei ole kovin tiukasti kiinni, ja saattaa päästä löystymään, kun kaikkien adapterien johtoja sulloo sisään radion aukosta.

Sony siis radiona täälläkin.

CelaVii5

Pioneeria ei taas saanut toimimaan täysin kunnolla -00 Xantiassa millään InCarTecin piuhalla. Syynä Pioneerin antiikkinen eri vastustasoihin perustuva ohjauslogiikka. Kenwood toimii sen sijaan 99%sti OK.

samu30

Aihetta sivuten; foorumilla tais olla puhetta siitä jos ei ole radion koodia tiedossa ja irrottaa akun, ei saa enää koko toosaa pelaamaan. Pitääkö paikkansa? Mulla on joku jälkiasennettu, en muista nyt merkkiä, mutta mitään tietoja ei ole kyseisestä laitteesta.

fsol77m

Lainaus käyttäjältä: samu30 - syyskuu 12, 2010, 14:36:35

Aihetta sivuten; foorumilla tais olla puhetta siitä jos ei ole radion koodia tiedossa ja irrottaa akun, ei saa enää koko toosaa pelaamaan. Pitääkö paikkansa? Mulla on joku jälkiasennettu, en muista nyt merkkiä, mutta mitään tietoja ei ole kyseisestä laitteesta.
oma c4sen orkkis mankka oli irti ainakin ~6h ja ainakaan tuon ajan jälkeen ei mitään koodia kysynyt.......
Citroën C4 -07 1.6 > C4 Vti120 -13 > C4 Puretech 130 -14 > Audi A3 Quattro 3.2l V6 sdg

Gusse

Lainaus käyttäjältä: fsol77m - syyskuu 12, 2010, 14:45:01

oma c4sen orkkis mankka oli irti ainakin ~6h ja ainakaan tuon ajan jälkeen ei mitään koodia kysynyt.......
Koskee enemmänkin vanhempia citikka malleja, esim Xantia, Xsara... Uusissa, esim. C4 radio on koodattu alustanumeron perusteella.
exät  XC60 T8 -18, F-Pace -16, Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 118d -12, E91 320i -09, BX Gti, Giulietta 1.4 MA, Focus W -13, E87 116i -07, 147 -07, GT -05, 307 -05, Delta -09, C2 VTS -05, ZX 1.4 -97, Xsara 1.8 16v -98, CX 20 TRE, Volvo 460

samu30

Lainaus käyttäjältä: Gusse - syyskuu 12, 2010, 14:57:16
Lainaus käyttäjältä: fsol77m - syyskuu 12, 2010, 14:45:01

Koskee enemmänkin vanhempia citikka malleja, esim Xantia, Xsara... Uusissa, esim. C4 radio on koodattu
alustanumeron perusteella.

Mulla Xantia vm. 2000

JTJ

Jälkiasennetuissa voi olla koodi tai sitten ei. Riippuu ihan radiosta.

Tosin jos se on vuosimallin 2000 jälkiasennetulta näyttävä Clarion PU-2294B, niin siihen tarvitsee koodin.