C5 I - Lämpöanturi kattovalon sisällä???

Aloittaja kariseija1, elokuu 11, 2010, 10:02:32

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kariseija1

Moi! Olen ymmärtänyt, että kattovalon sisällä pitäisi olla lämpötila-anturi. Minkähän näköinen tuo anturi mahtaa olla? Omassa autossani -01, kaksi ruskeaa johtoa menee sormenpään kokoisen valkoisen mötikän sisään, ei se kyllä miltään anturilta vaikuta. Puuttuuko sieltä anturi, joka siellä servicen mukaan pitäisi olla? :-\

Cituning

Ei ollut anturia -02:sessa eikä tuossa -05:ssakaan, lieneekö joissain viimesenpäälle luxusvarustelluissa.
C5 Aircross Hybrid + C6 3.0 Exclusive + Jumper 1.9TD + BX 16Valve

exät - C5 204 Exclusive Break, DSuper, C5 2.2 HDi Break, GS Break, Berlingo 1.9D, XM 2.1TD,  BX VAN, C5 2.0 HDi, BX 16Valve mk2, XM TCT, CX 25 GTi Turbo2 Break, CX 25 GTi, BX 16GTi

Megaman

Mitäs sen kuuluisi oikein mitata? Sisävalon sisälämpötilaa?  :P
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

kariseija1

Lainaus käyttäjältä: Cituning - elokuu 11, 2010, 13:21:13
Ei ollut anturia -02:sessa eikä tuossa -05:ssakaan, lieneekö joissain viimesenpäälle luxusvarustelluissa.
Niinpä! Servicessäkään ei sitten kaikki ole faktaa! Ilmastoinnin lämpötila-anturiksi minä ja moni muu on tuota luullut! Onhan siinä ritiläkin, niin kuin keskikonsolin lämpötila-anturilla! Minä mitään tiedä enää mistään! ???

Jouko

Katsoitko Servicestä ihan yleisesti vai oman auton VIN numerolla?

kariseija1

Lainaus käyttäjältä: Jouko - elokuu 11, 2010, 14:34:54
Katsoitko Servicestä ihan yleisesti vai oman auton VIN numerolla?
VINNILLÄ, VINNILLÄ. :-\

KariM

Lainaus käyttäjältä: kariseija1 - elokuu 11, 2010, 13:50:08
Onhan siinä ritiläkin, niin kuin keskikonsolin lämpötila-anturilla!

Se ritilä on RT2-puhelimen hf-mikrofonin (vanhakoppaisessa varaosanumero 6563 A1) paikka.

apaija

Se ritilä on RT2-puhelimen hf-mikrofonin (vanhakoppaisessa varaosanumero 6563 A1) paikka.

Jos sinne menee ne johdot niin mistä löytyy johtojen toinen pää? Jostain autoradion läheltä? Itse laitoin Nokian HF-mikrofonin vasempaan etupilariin mutta Citroenin insinöörin suunnittelema paikka olisi luonnollisesti optimi (autosuunnittelun huippua) Ja siirtäisin mikrofonin tuonne.

Ari
Vain muistot. Autotekniikan idiootti

KariM

Mikrofonin liittimessä (3V) pitäisi olla oranssit johdot nro 8488 ja 8487. Samat johdot pitäisi löytyä radion takaa liittimestä (20V) pinneistä 5 ja 6.

Hopo

Servicen osien nimet on kyllä niin puutaheinää. 1.8 Xsara Picasson kampiakselin jakopään puoleisen stefan nimi on "Ikkuna tiiviste".
C5 Break 2.0 Hdi automatique

--Viritys on onnistunut, kun teho ei ole laskenut yli 20%--

KariM

Englanninkieliset termit ovat ihan osuvia. En ole edes hupailun vuoksi vaivautunut suomenkielellä kokeilemaan.