Kokoontuminen Vehoniemen automuseolla 29.10. klo 12

Aloittaja Buuman, lokakuu 08, 2006, 10:50:52

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Buuman

onko kukaan suunnitellu että vois kokoontua sillon tällöin isommissa paikossa ihan vaan pikku ajot ja jauhamista jossain parkkiksella?
Ite oon hämeenlinnasta, joten ois ihan kiva jos lähialueen citikka ihmiset haluis joku ehtoo jossain tavata ja vaihtaa kuulumisia. Kysehän olisi kaikista citikoista ei pelkästään harraste autoista.  Ideoita????

Edit. Muutettu otsikko

Jussi

Hyvä ajatus... vaikkapa parin viikon välein tietyssä paikassa.

Saab-puolella renkaanpotkijaisia on harrastettu jo vuosikaudet.

Pirkanmaalta löytyisi yksi renkaanpotkija (ja pari juniorirenkaanpotkijaa tulee taatusti mukaan jos on mahdollisuus nähdä tuning-autoja :) )

Buuman

niin on volkkaripuolellakin. Oishan se mukava päästä vaihtaa kuulumisia ja kyseleen vinkkejä. paikkakuntahan vois vaihtua, tarpeen mukaan välilä täällä valillä tampereella ja jne. kun vaan saatais vähän porukkaa mukaan niin vois kartottaa tota paikkakunta vaihtoehtoa....

Hessu

Tampere-Hämeenlinna -akseli sopisi oikein hyvin, voisi karauttaa vaihtamaan pari sanaa  :laugh:
DS 21 Pallas -66, ZX 1.9 -91, C6 3.0 -06

Buuman

sittenhän ruvetaan ootteleen halukkaita, sitten kun saadaan muutama henkilö lisää niin ruvetaan sopimaan paikkaa. :)
Onhan jo kolme löytynyt  :)

Jussi

Tre-Hml akseli on aika likelle koko Suomen väestöpainopistettä, elikkäs keskimäärin kaikille tulisi keskimäärin yhtä pitkä matka :)

Jos ajatellaan koko Etelä-suomen yhteenajoa niin Hml voisi olla hyvä valinta... tsadilaisilla, tamperelaisilla ja lahtelaisilla suunnilleen yhtä pitkä matka, vain turkulaiset tulisivat sorsituiksi.

Voisihan sitä tietysti ajatella vain Tre-Hml(-Lti?) yhteenajoakin esimerkiksi Pälkäneellä tai Kangasalla Vehoniemenharjulla tai Mobiliassa... Mobiliaan ja Vehoniemeen saisi yhdistettyä samaansyssyyn museokäynnin ryhmäalennuksella (ei tosin lohduta Vehoniemessä, joka on muutenkin ilmainen :) ).

Erään toisen suuren ajattelijan sanoja mukaillen: Kaikki Etelä-Suomen Citroenit, ajakaa yhteen!

andre

Lainaus käyttäjältä: Jussi - lokakuu 09, 2006, 19:27:55
Erään toisen suuren ajattelijan sanoja mukaillen: Kaikki Etelä-Suomen Citroenit, ajakaa yhteen!

Tulee paljon pahaa jälkeä jos kaikki Etelä-Suomen Citroenit ajaa yhteen.  ;D

Muuten kyllä ihan hyvä idea tuo kokoontumisajo.

Buuman

Zygi

Joku viikonloppu? Ja Mielellään ennen lunta/liukkaita... menee sitruuna seisomaan kun alkaa liukkaat ajat.

Buuman

mahdollisimman nopiasti kun vaan sais sen verran porukkaa

Igor

Lainaus käyttäjältä: Jussi - lokakuu 09, 2006, 19:27:55
Kangasalla Vehoniemenharjulla tai Mobiliassa...

Kannatetaan! Asun nääs about parin kilsan päässä Mobiliasta... ;D

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

sax appeal

Hml kuulostaa hyvältä. Mukana ollaan jos vaan aikataulu istuu yksiin. :)

Zygi

Viikonloppuna jos järjestetään niin Vehoniemi sopii mitä parhaiten.

Joko lukitaan päivämääriä? 21.10, 22.10, 28.10, 29.10?

Hessu

Vehoniemi voisi olla påp. Päivällä ei sinänsä väliä.
DS 21 Pallas -66, ZX 1.9 -91, C6 3.0 -06

sax appeal

Mielummin tuo loppukuu kun olen reissussa ton aikasemman viikonlopun :-\ Kuitenkin ihan mielellään tähän tapahtumaan osallistuis.

Buuman

KYLLÄ SE VEHONIEMI MULLEKIN PASSAA HYVIN.

Jussi

Vehoniemi johtaa äänestystä.

Arki-ilta vai viikonloppuna päivällä?

Toni B.

Joku vkl:u päivällä, niin voisi kammeta täältä stadistakin paikanpäälle ja käydä samalla morjestamassa "appivanhempia" Kangasalla.

Buuman

Eiköhän se viikonloppu oo paras aika. Suurimmalla osalla on silloin vapaata.  :)

Buuman

Hämeenlinnan suunnalta tulevat vois körötellä vaikka letkassa???

andre

Mulle sopis 22.10. Vehoniemellä vaikkapa klo 12.00

Buuman

minä puolestaan suosisin näitä. On ristiäiskekkerit tuona aikaisempana viikonloppuna >:(
edit:_ niin siis 28.10, 29.10 noi sopis

andre

Sunnuntai 29.10. sopii mulle tämänhetkisten tietojen mukaan. Lauantaina 28.10. pitää tehdä töitä.  ::)
Silloin sunnuntaina ollaankin sitten jo "normaaliajassa", eli saa silloin la-su välisenä yönä nukkua tunnin kauemmin.  :)

Buuman

Ruvetaanko lukitsemaan tuota sunnuntaita 29,10? Oisko aika joskus puolen päivän aikoihin???   :)

Igor

Lainaus käyttäjältä: Buuman - lokakuu 15, 2006, 10:04:33
Ruvetaanko lukitsemaan tuota sunnuntaita 29,10? Oisko aika joskus puolen päivän aikoihin???   :)

Kelpaa. :)

(mulle tosin käy myös 22.10 samoilla kelloilla)

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa