Xantia rutisi sammutuksen jälkeen.

Aloittaja jsi, syyskuu 29, 2006, 21:11:02

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

jsi

Sammutin auton ja jäin odottelemaan vaimoa.  Noin viiden min. kuluttua alkoi
edestä kuulua rutinaa, joka kesti ehkä kymmenkunta sekuntia.  Arvelin, että auto
vajoaa, niinkuin se aina hiukan tekee, mutta sitä en äänen aikana nähnyt. 
Päiväohjelmaan kuuluu, että joka työpäivä vaimo istuu juuri sammutetussa
autossa vartin verran, ja hän on kuullut äänen vain kerran. Silloin hän juoksi
autosta ulos.  Auto tuli huhtikuussa, joten hän istunut siellä satakunta
varttia. Malli on 1.8 v.-99. 
jukka

Sormus

Itse oon moista kuunnellu 2-3 kertaa "jumpatessani" autoa pitkästä aikaa, kun laskee ihan ylhäältä alas asti niin kuuluu, jossei oo pitkään aikaan moista suoritellu tai muuten "sopivat" olosuhteet rutina. Tehnyt mulla yleensä ekalla ääriasennosta-> ääriasentoon kerralla jonka jälkee ei oo kuulunu

Xanteri

Etutolppahan siellä todennäköisesti on parkaissut. Ei ole vakavaa, kyllä itekin oot joskus äännellyt aamusella ylösnoustessa? Oma Xanttu parkui vähän väliä, mutta huusin vaan aina takaisin. Kyllä se aina hiljeni...viimeistään kun päästiin taas tien päälle.

;D

L1tiumi

itellä rutina on pikkuhiljaa hävinnyt kun etupyörän laakerinvaihdon yhteydessä pukkasin pitkäpiikkisellä ruiskulla vaseliiniä lisää hmmmm. mitäs ne nkivelien nimet nyt on, alapalloniveleen, tms mitä siinä pyörän navan seutuvilla on. iso ruisku isoin piikki mitä apteekista saa ja piikki tiivisteen välistä niveleen ja vaselinit sisään että vanhaa tulee ulos niin piisaa---> rutinat hävis. semmonen mukava plussa laakerin vaihdon päälle.