Xantia lähti varkaiden matkaan...

Aloittaja hamis, syyskuu 28, 2006, 21:39:06

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hamis

Eilen xantia varastettu ala tikkurilan mäkin pihasta, ajattelin vain tietäisikö palstalaiset mitään aluetta jonne pitkäkyntiset hylkäävät varastetun auton (pääkaupunki seutu,lähialueet) josta voisin itse mennä etsimään?

Wildchild

Zygi

Lainaus käyttäjältä: hamis - syyskuu 28, 2006, 21:39:06
Eilen xantia varastettu ala tikkurilan mäkin pihasta, ajattelin vain tietäisikö palstalaiset mitään aluetta jonne pitkäkyntiset hylkäävät varastetun auton (pääkaupunki seutu,lähialueet) josta voisin itse mennä etsimään?
Seisoiko auto pihassa kauemmin vai olitko syömässä vain?

Kaapelimies

kerropa tuntomerkit, voisi helpottaa löytymistä?

Lexa

Avaimet paikallaan vai miten?
Ajonesto? -> Jos on, niin olisko rajan taakse menossa...vai olisko ne jo tännekin raahanneet niitä "koodin purkajia"?

Kannattaa laittaa tuntomerkkejä nettiin, niin saattaa löytyä paremmin...
Edit: höh...k-mies oli nopeempi ;D (mulla meni pitemmän viestin kirijottamiseen 2 min...)
...Hilijaa ja matalalla...
Ex-C6 2007 2.7HDI

hamis

Tuntomerkit:Breik 2.0i 16v,tummanvihreä,aluvanteet, rekkari SGU-551, 97-vuoden auto.
Varastettiin n. klo:22.50.
Kaikki vihjeet,näköhavainnot puh:0451363545 tai poliisille.
Löytöpalkkio luvassa!

KariM

Valittelut.

Itse olen tuudittautunut orkkiskäynnistykseneston tehoon, sekä Sitikan merkin varkaissa oletettavasti aiheuttamaan vastentahtoisuuteen, mutta pitäisiköhän tuohon sittenkin tehdä jotain varmistuksia.

CitXsan97

No voi samperi!!!  :'( Onpa ikävä homma, toivottavasti pirssi löytyy.
Käsittääkseni 97 -mallissa ei ole ajonestoa, valitettavasti.

Zygi

Osanottoni myös, itse asennutin C2:n tuollaisen Viperin hälyn, missä tasku piippaa jos autoa sohitaan. Pientä mielenrauhaa edes...

http://www.halytin.com/catalog/product_info.php?products_id=186

LHM+

Eikös kaikissa Xantioissa ole ollut ajonesto joko näppäiltävänä (namiskat siinä keskikonsolissa) mallina tai sitten avaimessa suoraan? Tosin eihän se näppäiltävä ajonesto auta, jos se on ohitettu eli koodia ei tarvii näppäillä ennen käynnistämistä.

hamis

Tässä tapauksessa ajonestosta ei olisi ollut mitään hyötyä koska varkaat uhaten otti avaimet, tavarat ja lähti.

hamis

Ja pienenä lisänä, itse vakuuttuneena ja poliisi samaten, varkaita tuskin kiinnosti auto, takaosassa oli 5000€:n edestä erikoistuokaluja ja työtarvikkeita jotka oli tarkoitus mennä seuraavana aamuna asentamaan...tosin koneet merkittyjä, mutta kai nekin myytyä saa, litteät näytöt ja muut sälät äärettömän helppo myydä...

KareJG

Toivottavasti saat sentään autosi ehjänä takaisin, vaikka tavarat menivätkin.
Mitsubishi Outlander PHEV vm 2013, C5 Tourer vm 2009

Xanteri

Kyllä mä luulen, että ne vei sun autos ihan sen takia, että se on Citikka (ne kalliit kamat takaluukussa tuli bonuksena siihen päälle) ;)

No joo, leikki leikkinä. Ottaa ihan sikana päähän hamiksen (ja kaikkien muidenkin vastaavaan tilanteeseen joutuneiden/joutuvien) puolesta. Sen lisäksi että meni kalliit kamat niin meni myös kulkuväline, mikä aiheuttaa omat ongelmansa liikkumisen suhteen. Sitten vielä päälle ylimääräinen vaiva poliisin ja vakuutusyhtiön kanssa...ei hyvä.

Toivottavasti sulla oli varkausvakuutus.

hamis

Auton  takiahan ne varmaan citikan vei...
Eniten tosiaan harmittaa auton takia, sitä kun tarvitsisi usein vapaa-aikanakin...työ kamat vakuutettuja ja työnantaja hankkii uudet, autoa nyt ei ihan heti hankitakkaan, vaikka onkin varkausvakuutus.

Noh, mutta sanotaan nyt että suurin v*****s alkaa olla jo laantunut, ei jaksa asian takia enää kiukutella, moni sukulainen jo ihmettelee kun en enää "tee" auton löytymiseksi mitään, en vain usko että kannattaa itse alkaa haravoimaan seutuja summan mutikassa, sama kuin joka viikkoisen loton yritys, epätodennäköistä että onnistuu...eiköhän se citikka löydy poliisien tai muiden aktiivisien ihmisten toimesta jos on löytyäkseen, mieluiten saisin omani takaisin kun oon sen aika hyvään kuntoon ehtinyt rempatakkin...mutta katsellaan ja kuunnellaan, eka viikonloppu ilman autoa pitkään aikaan, hieman jännittää tuntuu orvolta käyttää nyt yleisiä... :-\

CitXsan97

NO VOI JUMA!!! Kaikkea sitä tapahtuu.
Lainaavarkaat uhaten otti avaimet, tavarat ja lähti.
Älytöntä hommaa, tosiaan ottaa kyllä sikana päähän hamiksen puolesta. Toivottavasti roikaleet jää kiikkiin ja ENNENKAIKKEA saat santun takaisin.
Ohi topicin, ei omassani 97 santussa ole ajonestoa. Käsittääkseni kun näppäimistöstä luovuttiin, niin avaimeen ajonesto tuli vasta II santtuun. Itse teetin vara-avaimen ihan paikallisella lukkosepällä ja hyvin pelittää. Totesi myös katsoessaan piirilevyä, että ei siinä mitään estoa ole. Voin toki olla viärässäkin.
No in eni keis, hamikselle tsemiä!

Gusse

Mene ehkä hieman ohi aiheen, mutta eikös ekoissa Xsantiossa ajonesto ollu valinnainen lisävaruste. Ainakin nähny aika monta vanhempaa santtua, joista puuttuu ainakin se näppäiltävä malli.
exät  XC60 T8 -18, F-Pace -16, Niro -18, Proceed Gt -19, Sportage -16, F20 118d -12, E91 320i -09, BX Gti, Giulietta 1.4 MA, Focus W -13, E87 116i -07, 147 -07, GT -05, 307 -05, Delta -09, C2 VTS -05, ZX 1.4 -97, Xsara 1.8 16v -98, CX 20 TRE, Volvo 460

Gangsterisitikka

Lainaus käyttäjältä: hamis - syyskuu 28, 2006, 21:39:06

Osanotto minunkin puolestani.

Muuten en valitettavasti osaa jeesata, mutta muistatko yhtään paljonko sulla oli polttoainetta tankissa? Se tieto voisi auttaa vähän rajaamaan sitä aluetta, mistä se Xantia saattaisi löytyä. Meinaan, tollaset konnat ei todennäköisesti uskalla käydä tankkaamassa edes kylmäasemilla, eikä ne varmaan ole hiffanneet jemmata varakannua johonkin salaiseen välietappiin.

Taksinajossa kertyneen paikkojentuntemuksen perusteella minä lähtisin hylkäämään Tikkurilasta nyysittyä autoa ihan ekaksi Tattarisuon suuntaan, tai sitten jonnekin lentokentän takamaastoon Katriinantien ja Riipiläntien varsille, mutta mistäpä noista tietää.

andre

Lainaus käyttäjältä: Gusse - syyskuu 29, 2006, 23:47:47
Mene ehkä hieman ohi aiheen, mutta eikös ekoissa Xsantiossa ajonesto ollu valinnainen lisävaruste. Ainakin nähny aika monta vanhempaa santtua, joista puuttuu ainakin se näppäiltävä malli.

Näppis oli vakiona ainoastaan 1996 mallissa.

Tsemmpiä auton löytymiseen!

Buuman

Osan ottoni!
mulla oli 96 break jossa ei ollut käynnistyksenestoa!

hamis

Ei ollut / ole käynistyksen estoa ainakaan omassa mallissa...tankki taas oli lähes täynnä 99:ä :)...joten jos varkailla rohkeus riittää niin pääsivät pitkällekkin tuolla autollani...ainoa mitä nyt toivon on että eivät olisi hylätessään rikkoneet autoa ainakaan kovin pahasti...

Kummasti muuten sävähdyttää nyt kun näkee tiellä vastaavan mallisen auton...eilen olin jo lähteä porvoossa yhden xantun perään kun muuten sopi omaani, mutta rekkari oli väärä...ja tuskin keski-ikäinen nainen ainakaan tarkoituksella ajelee varastetulla :)

Ego

Lainaus käyttäjältä: hamis - syyskuu 29, 2006, 14:33:40
Tässä tapauksessa ajonestosta ei olisi ollut mitään hyötyä koska varkaat uhaten otti avaimet, tavarat ja lähti.

No mutta tuohan oli siis auton ryöstö eikä varkaus..

hamis

Lanttu löytynyt, voipi vielläpä sanoa, että hyvässä kunnossa, työtavarat ja työkalut lähinnä viety plus jotain pientä omaa, kaikkea varmaan viellä edes huomannut, mutta kun alkaa kaipaamaan muistaa varmaan viimeksi olleen autossa...

Zygi

Lainaus käyttäjältä: hamis - lokakuu 02, 2006, 20:08:51
Lanttu löytynyt, voipi vielläpä sanoa, että hyvässä kunnossa, työtavarat ja työkalut lähinnä viety plus jotain pientä omaa, kaikkea varmaan viellä edes huomannut, mutta kun alkaa kaipaamaan muistaa varmaan viimeksi olleen autossa...

hyvä että löytyi ehjänä, mistäs löytyi?