Talviradalle kulkijoita pk-seudulta??

Aloittaja Citronella82, helmikuu 07, 2010, 21:59:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Ralle

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 08, 2010, 00:30:15
Lainaus käyttäjältä: HOTHeaDFIN1 - helmikuu 07, 2010, 23:26:58

Jos Hönöläs taukoa niin vois liittyä letkaan....Muuten taaperran ypönä ;)

Eiköhän johki, esim. siihe motarin vartee ABC:lle voi tehä koukkauksen sen verra et saa poimittua joukon jatkox vaikka ei varsinaisesti taukoilemaan jäätäiskään? JA toisaalta taas se olis ihan hyväs mestas pitää taukokin. Renkomäki tuli mieleen kohtuu hyvänä aamukahvipaikkana mut Heinolaan nyt ei siitä pitkään hurista, ja onhan se asema siin lähempänä tietä jos oikein aletaan saivartelemaan!

Oletteko miettineet tota aikataulua? Siis miten tosta Heinolan ABC:n ohi porhallatte?
Tostahan ajelee Joutsan josemoraan noi Öbaut tunnin verran

Ralle

Lainaus käyttäjältä: Cituning - helmikuu 09, 2010, 13:45:14
Ei tarvitse kypärää ja paikanpäällä voi liittyä kerhoon kun varaa 30e mukaansa ja tulee mulle ilmiantamaan itsensä.

No pitää tulla sit nykimään hihasta  ;D

Citronella82

Tässä laskeskelin hätäseen niin vois kuvitella että pk-seutulaiset ehtinee Heinolan ABC:lle 0730-0740 aikoihin. Ehtii sit nopeesti kiskasee sumpit jos kiinnostaa ja sillee. Eli jos siihe 0730 tähtäis ni ei puheenpitäjä radalla joudu toistamaan ensimmäisiä sanoja... Ja hyvä jos matkaseurueeseen liittyy kansalaisia jotka tuntevat päätepisteen sijainnin tarkalleen, ei tarvi ylikuormittaa aivonavia ;D

Ralle

OK. Eli tossa 7.30 olen ABC:llä. Tuttu kohde joten jos kukaan muu ei halua vetää letkaa voin tuon tehdä  :)

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: HOTHeaDFIN1 - helmikuu 14, 2010, 19:16:03

OK. Eli tossa 7.30 olen ABC:llä. Tuttu kohde joten jos kukaan muu ei halua vetää letkaa voin tuon tehdä  :)

Oukkeli doukkeli. Joo oon mä siitä varmasti itekki ohiajanu menne ja tullen, mutta helpottaahan se kun ei tarvi kyttäillä trippimittaria ja tihrustaa kaukaisuudessa olevia kylttejä...Mukavampaa välillä ajella jonkun perässä- joka tuntee tien :)

nim. pari kertaa toiselle puolelle Suomea menin, katoin ajo-ohjeen netistä ja kirjotin kriittiset mutkat paperille ja jätin paperin kotiin lähdettyäni ajamaan :P Aina tosin oon perille löytänyt ;D Näil näkymin siis ainaskin suht helppo tunnistaa meitin kulkue, kauniin sinisiä Xsaroja kun on vaan uskaltautunut ilmoittautumaan :D

Ralle

No toi mun Saara on "onneksi" värikoodiltaan KJWCR eli viininpunainen. Ja sen kyllä tunnistaa takalasin mainoksesta ;) mut kun alkaa tuntille tulemaan sinisiä Saaroja ja muita kehonsiirtimiä niin näemme silloin  :P

XsaraVTR84

Juu hyvä vaan että joku kuka tuntee reitin tulee ajamaan siihen eteen... viimeksi kun oltiin sinne tampereen auto/tuning messuille menossa niin osa porukasta ajeli sitten hiukan ohitse siitä.  ;D Johtuu kyllä ihan siitä liikennesuunnittelusta kun joka paikassa on vähän erilailla merkitty nuo reitit, kröhm kuskissahan ei ole koskaan vikaa.  ^-^

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 12, 2010, 01:24:01
Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 12, 2010, 00:41:56
*nipsis napsis*
Hehe, noh jokaisessa kulkineessa on kuitenkin jotain persoonallista ulkönäköseikkaa.  :angel: Jos tulisit vastaa niin varmasti tunnistaisin siut ja moikkaisin.  ;) Onhan se kuitenkin hyvä ettei me kaikki ajeta harmailla autoilla... ei näitä ns. special värejä liikenteessä pahemmin nykyään nää.  :|

Mitä speciaalia muka noin kauniissa värissä on? ??? Harmaalla ajelee ne jotka ei osannu päättää minkä värisen haluaa ;) Varo vaan, jos *käy tavaamassa huolellisesti ketjun aiempia viestejä* sää kerran liikut Tuuskin seutuvilla niin vastaanajomahdollisuudet kasvaa lähiaikoina...Jos ei ihmeitä tapahdu ni muutan muutaman viikon päästä Jäkeen - ja ihan tasan liikun pk-seudulla siitä huolimatta ;D (muuallaki ku Rusalla :P) (en mä oikeesti siellä usein käy)
Kyllähän tuo sininen varsinkin auringossa näyttää hiukan eriväriseltä kun katsoo eri suunnista... tai jotain.  ;D Työn perässäkö muutat jäkeen vai muuten vain ( halvemmat kämpät, jne. ? ) jos saan udella... ? Ei siinä jos keskustaan muutat niin palvelut on kyllä hyvät... löytyy baareja ( palvelujakin ne ) ja elokuvateatteria jne. suht pieneltä alueelta.

Igor

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 14, 2010, 19:22:15
Näil näkymin siis ainaskin suht helppo tunnistaa meitin kulkue, kauniin sinisiä Xsaroja kun on vaan uskaltautunut ilmoittautumaan :D

Tätä foorumia kun seuraa, niin välillä tuntuu siltä ettei pk-seudulla ole muun värisiä saaroja myytykään... ;D

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 14, 2010, 23:25:33
*saksin siksin*
Mitä speciaalia muka noin kauniissa värissä on? ??? Harmaalla ajelee ne jotka ei osannu päättää minkä värisen haluaa ;) Varo vaan, jos *käy tavaamassa huolellisesti ketjun aiempia viestejä* sää kerran liikut Tuuskin seutuvilla niin vastaanajomahdollisuudet kasvaa lähiaikoina...Jos ei ihmeitä tapahdu ni muutan muutaman viikon päästä Jäkeen - ja ihan tasan liikun pk-seudulla siitä huolimatta ;D (muuallaki ku Rusalla :P) (en mä oikeesti siellä usein käy)
Kyllähän tuo sininen varsinkin auringossa näyttää hiukan eriväriseltä kun katsoo eri suunnista... tai jotain.  ;D Työn perässäkö muutat jäkeen vai muuten vain ( halvemmat kämpät, jne. ? ) jos saan udella... ? Ei siinä jos keskustaan muutat niin palvelut on kyllä hyvät... löytyy baareja ( palvelujakin ne ) ja elokuvateatteria jne. suht pieneltä alueelta.
[/quote]

Halvempi kämppä...tulevaisuudessa jos bongaan pohjoiselta pk-seudulta tai rajojen lähettyviltä vastaavaan hintaan niin sitten siirryn lähemmäs pääkallopaikkaa lymyilemään :)

Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 14, 2010, 23:18:15
Juu hyvä vaan että joku kuka tuntee reitin tulee ajamaan siihen eteen... viimeksi kun oltiin sinne tampereen auto/tuning messuille menossa niin osa porukasta ajeli sitten hiukan ohitse siitä.  ;D Johtuu kyllä ihan siitä liikennesuunnittelusta kun joka paikassa on vähän erilailla merkitty nuo reitit, kröhm kuskissahan ei ole koskaan vikaa.  ^-^

Ja tohon kommentoidakseni tää hetken Tampereella elellyt *krhmKRHM* ja silloin jo Espooseen palannut ajeli kyllä ihan suoraan Pirkkahallille (vai mikä se ny oli nykyään)...Erään kullansävyisen Xsara retkueen kanssa muistaakseni tovin verran ihmeteltiin paikan päällä (lähemmäs vartti :P) että ootteko te muut ees tulossa ;)

KAh, nipsitty vähän väärästä paikkaa, näin jälkikäteen havaitsin. noh, pointti lienee selvähkö...

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Igor - helmikuu 14, 2010, 23:36:11
Näil näkymin siis ainaskin suht helppo tunnistaa meitin kulkue, kauniin sinisiä Xsaroja kun on vaan uskaltautunut ilmoittautumaan :D

Tätä foorumia kun seuraa, niin välillä tuntuu siltä ettei pk-seudulla ole muun värisiä saaroja myytykään... ;D

Omani ostin muuten Tuusulasta, se BTW ei ole pääkaupunkiseutua ;) ...vaikkakin auto edellisen omistajan omistuksessa lienee liikkunut pääsääntöisesti kehän sisäpuolella ja kaikki huollot ja reparoinnit suoritettu Hertsikan Veholla, as if stadissa ;D

Kenguru

Koitampa ehtiä minäkin tuonne Heinolan ABC:lle tuolloin :)
Kuitenkin niin läheltä tulee ajettua.
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 15, 2010, 02:32:57
Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 14, 2010, 23:25:33
*saksin siksin*
Kyllähän tuo sininen varsinkin auringossa näyttää hiukan eriväriseltä kun katsoo eri suunnista... tai jotain.  ;D Työn perässäkö muutat jäkeen vai muuten vain ( halvemmat kämpät, jne. ? ) jos saan udella... ? Ei siinä jos keskustaan muutat niin palvelut on kyllä hyvät... löytyy baareja ( palvelujakin ne ) ja elokuvateatteria jne. suht pieneltä alueelta.

Halvempi kämppä...tulevaisuudessa jos bongaan pohjoiselta pk-seudulta tai rajojen lähettyviltä vastaavaan hintaan niin sitten siirryn lähemmäs pääkallopaikkaa lymyilemään :)

Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 14, 2010, 23:18:15
Juu hyvä vaan että joku kuka tuntee reitin tulee ajamaan siihen eteen... viimeksi kun oltiin sinne tampereen auto/tuning messuille menossa niin osa porukasta ajeli sitten hiukan ohitse siitä.  ;D Johtuu kyllä ihan siitä liikennesuunnittelusta kun joka paikassa on vähän erilailla merkitty nuo reitit, kröhm kuskissahan ei ole koskaan vikaa.  ^-^

Ja tohon kommentoidakseni tää hetken Tampereella elellyt *krhmKRHM* ja silloin jo Espooseen palannut ajeli kyllä ihan suoraan Pirkkahallille (vai mikä se ny oli nykyään)...Erään kullansävyisen Xsara retkueen kanssa muistaakseni tovin verran ihmeteltiin paikan päällä (lähemmäs vartti :P) että ootteko te muut ees tulossa ;)

KAh, nipsitty vähän väärästä paikkaa, näin jälkikäteen havaitsin. noh, pointti lienee selvähkö...
[/quote]
Pahoitteluni että en osannut tuota quete hirvitöitä vähentää...  :-\ Mä olin vasta toinen siinä jonossa joten seurasin sitä johtavaa autoa silmä kovana vaikka huomasin vasta siinä vaiheessa kun olin ajanut sen messukeskuksen kyltin ohitte että siitä olisi pitänyt mennä... noh eipä siinä kovin pitkälle tarvinnut ajaa kun pääsi kääntymään ympäri, ehkä tuostakin oppi jotain.  ::)

Kyllähän tuolla jäkessä varmasti viihtyy. Voin tulla kahveelle joskus jos tulee pyörittyä siellä sopivasti...  :angel:

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 15, 2010, 02:36:07
Lainaus käyttäjältä: Igor - helmikuu 14, 2010, 23:36:11

Omani ostin muuten Tuusulasta, se BTW ei ole pääkaupunkiseutua ;) ...vaikkakin auto edellisen omistajan omistuksessa lienee liikkunut pääsääntöisesti kehän sisäpuolella ja kaikki huollot ja reparoinnit suoritettu Hertsikan Veholla, as if stadissa ;D
Hehe, munkin auto oli ollut joskus jonkun tuusulalaisen äijän omistuksessa kun taas toinen omistaja oli nainen suomenlinnasta. Koivuhaan vehosta on siis tuo oma kulkine ostettu...  ::)

Citronella82

Mää hain mun pötkön Tuusulan RintaJuoposta :D Sain isolohko R19 1.8 vm-'95 kokonaista 2000€ hyitystä ja se kuitti mulla on varmassa tallessa ;) Oli se kampanja että hyvittää autosta ku autosta vähintään 2donaa...Vaihtu muuten kärri ja vikkelään ;)

Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 16, 2010, 01:12:45
...
Kyllähän tuolla jäkessä varmasti viihtyy. Voin tulla kahveelle joskus jos tulee pyörittyä siellä sopivasti...  :angel:

Joo kyllähä sitä voi melkeen naapurille (eikös se niillä leveysasteilla siel böndellä ole naapuri jos on alle 30km:n päässä?? Ja Hämeessä matka nousee 50km jne..) kaffet lämmitellä joku ehtoo kunhan sitä asettuu niile kulmille :)

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 16, 2010, 23:19:40
Mää hain mun pötkön Tuusulan RintaJuoposta :D Sain isolohko R19 1.8 vm-'95 kokonaista 2000€ hyitystä ja se kuitti mulla on varmassa tallessa ;) Oli se kampanja että hyvittää autosta ku autosta vähintään 2donaa...Vaihtu muuten kärri ja vikkelään ;)

Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 16, 2010, 01:12:45
...

Joo kyllähä sitä voi melkeen naapurille (eikös se niillä leveysasteilla siel böndellä ole naapuri jos on alle 30km:n päässä?? Ja Hämeessä matka nousee 50km jne..) kaffet lämmitellä joku ehtoo kunhan sitä asettuu niile kulmille :)
Paljonko muuten maksoit itse tuosta rellusta ? Mullakin meni clio mäkelän autoon ja vaihdossa "otin" tuon -99 vuosimallisen xsaran. Maksoin tuosta rellusta 1500€ ja sain vaihdossa saman joten enpä ainakaan hävinnyt siinä yhtään toki velkaahan siinä piti jonkun verran ottaa kun ei sitä saanut kerralla maksettua.

Juu, naapurihan se melkein on kun täältä on se n. 15 - 20km järvenpäähän.  ;D Muuten minnepäin järvenpäätä siun oli tarkoitus muuttaa ?

Samaan syssyyn voidaan mainita myös että tuli liityttyä tänään tuonne automobile citroen ry:hyn... saas nähdä kauan kestää että nuo tarrat ynnämuut tulee perille ? Mites tuo vuosimaksu muuten maksetaan yleensä tai siis milloin ?

quai_de_javel

Lainaus käyttäjältä: XsaraVTR84 - helmikuu 16, 2010, 23:38:36
Samaan syssyyn voidaan mainita myös että tuli liityttyä tänään tuonne automobile citroen ry:hyn... saas nähdä kauan kestää että nuo tarrat ynnämuut tulee perille ? Mites tuo vuosimaksu muuten maksetaan yleensä tai siis milloin ?

http://citroen-foorumi.com/index.php/topic,10833.msg71644.html#msg71644

Mutta jos nyt olet liittynyt, eli siis maksanut jäsenmaksun niin sitten vuoden päästä.

Citronella82

Paljonko muuten maksoit itse tuosta rellusta ? Mullakin meni clio mäkelän autoon ja vaihdossa "otin" tuon -99 vuosimallisen xsaran. Maksoin tuosta rellusta 1500€ ja sain vaihdossa saman joten enpä ainakaan hävinnyt siinä yhtään toki velkaahan siinä piti jonkun verran ottaa kun ei sitä saanut kerralla maksettua.

Juu, naapurihan se melkein on kun täältä on se n. 15 - 20km järvenpäähän.  ;D Muuten minnepäin järvenpäätä siun oli tarkoitus muuttaa ?

Maksoinkohan siitä kokonaiset 800€. Hintansa väärti oli, toimi omistussuhteen loppuun saakka :) Jaa minne päi..öö..siin on joku hautuumaa ja iso mettä vieres? ;D Venaas, pitää kyttää oikee kartasta...Joo se on niinku Peltolaa. Hyvinki on juu.

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 16, 2010, 23:58:50

Maksoinkohan siitä kokonaiset 800€. Hintansa väärti oli, toimi omistussuhteen loppuun saakka :) Jaa minne päi..öö..siin on joku hautuumaa ja iso mettä vieres? ;D Venaas, pitää kyttää oikee kartasta...Joo se on niinku Peltolaa. Hyvinki on juu.
Voittoa tuli aika mukavasti sitten...  :o Tuo paikka ei kyllä sano mitään... piti googlen street viewilllä katsella että minkälaista seutua se on, mukavalta paikalta kyllä näytti, eli varmasti viihtyy  ;)

XsaraVTR84

Mihinkäs aikaan siinä petikon abc:lla kannattaisi olla siis sunnuntaina... ? Su on luvattu ainakin huonoa keliä joten aikaa olis varmaan hyvä varata...  ;D Ilmeisesti tuo lumisade on iskemässä vasta iltapäivällä... jos sekään nyt mikään hyvä asia on.  ^-^

Citronella82

Mä kattelin et arvioitu ajoaika sinne Heinolaan joku tunti ja vartti, et jos sitä ajoissa lähtis liikkeelle varuilta niin olisko se kuudelta sit? Siinä puol kasix ehdittäis sit varmemmin ettei aamukahveet mee ihan kiireex :)

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - helmikuu 18, 2010, 22:45:32
Mä kattelin et arvioitu ajoaika sinne Heinolaan joku tunti ja vartti, et jos sitä ajoissa lähtis liikkeelle varuilta niin olisko se kuudelta sit? Siinä puol kasix ehdittäis sit varmemmin ettei aamukahveet mee ihan kiireex :)
Juu, sopii hyvin kyllä. Saa ajella suht kiireettömästi sinne sitten...  :)

Hade

Tulen kans kuudeks siihen ABC:lle jos ei jotain ihmeellistä tapahdu.

Ralle

Eli jos toi laskutaito on tässä virvokkeita maistellessa tallella, niin etelästä saapuu tohon Heinolan ABC:lle 3kpl sinisiä Xsaroja, Kenguru tulee Kouvolan suunnalta XM:llä?  ja mä tästä kilometrin päästä ilmaannun kanssa emännän kanssa klo 7.30 tohon paikalle. Siinä kahvit ja keulat kohti Josemoraa.....

Citronella82

Jees, hyvä homma! Luonnollisesti parin minuutin odottelut jos ei ihan tasalta jotakuta näy ettei esim. sunnuntaiaamuajelijoiden ;D takia myöhästyminen aiheuta ylinopeuksia tai yksin myrskyävässä talviaamussa ajelua ;)

Ja munkin laskuopin mukaan ainaskin nää kolme Xsaraa (sinistä) tulee etelästä, jos joku muukin malliin ja väriin katsomatta intoutuu sunnuntairetkelle niin Petikkoon vaan kuudex/hyvissä ajoin ja joukon jatkoksi! Ja Heinolassahan siis seuraava mahdollisuus liittyä joukkoon jos ei halua itsekseen ajella :)