Picasson radiosta_loudness

Aloittaja Joerkka, marraskuu 30, 2009, 10:41:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Joerkka

Olenko tullut vainoharhaiseksi, vai...
Jos laitan AUDIO-painkkeesta LOUDNESS-ON, toimii muumilevyjen kanssa ( mukulat mukana ). Jos tykitän ( jepp jepp, radiohan picassossa on tosi laadukas ) ilmeisesti "vähän" lujempaa, niin useimmiten joudun taas laittamaan loudnessin päälle. Onko tämä ominaisuus vaiko vika? Ilmeisesti automaattinen volyymisäätö ei vaikuta, vai vaikuttaako? ( vielä orkkiskaiuttimet käytössä ). Itse olen LoFi näissä asioissa.
Bruno, eli Renault Grand Scenic 1,5 d 6AT -11
Sinikka, eli 2CV6 -78,
exät Esko,eli Grand C4 Picasso 2,0HDI-08 excl aut(Aisin) Paavo, eli 323 -88,Zorro, eli ZX -94, Kengu, eli 406GrW -98, Sämpy, eli XsaraPicasso -02, Ville, eli Visa -82

Renee

Käyttöohje tässä  ja varmaakin ne valinnat löytyy tästä ohjeesta Kun tämä jep jep sanoo mulle vain että sydämmet hakkaa samaan tahtii Pertti Puikkosen ensi levyllä.
http://www.ipcmax.com/support/manuals/Innovatek_DVD-393_DVD-soitin.pdf

Hopo

Itellä alkuperäinen Picasson soitin, se sekoilee silloin kun auton sammuttaa ja taas seuraavan kerran lähtee liikenteeseen. Silloin Loudness on lähtenyt pois päältä. Sama koskee ilmastointia. Talvipakkasilla oon käyttänyt eco-asentoa, välillä se pysyy eco-asennossa vaikka sammuttaa auton, ja välillä se heittää sen startatessa auto-asentoon.
Kakkosautossa (Xsara Break) oli jälkiasennettu Sonyn soitin, mihin oli laitettu se murikka väliin että ratin säätimet toimii ko. soittimessa. Siinä startin yhteydessä se heitti sillon tällön radion muistipaikat Fm2:selle, eli se haki niinku seuraavat muistipaikat käyttöön. Outoa.
C5 Break 2.0 Hdi automatique

--Viritys on onnistunut, kun teho ei ole laskenut yli 20%--