Vai lelu?
Ei hirveästi kannata vähätellä sen lämpiävän lätkän merkitystä siellä öljypohjassa.
Alkaa tuo alkuperäisakku olemaan ehtoopuolella ja -20°C starttaus oli tuskien taival vuorokauden seisseelle autolle
ilman lämmitystä. Melkein 5 minuuttia käynnistelin, kunnes jäi lopulta vaivoin käyntiin. Tänä aamuna
2 tuntia piuhassa ja oli jo 10 minuuttia kerinnyt mennä lämmitysaika umpeenkin, niin -22°C lähti ekalla käyntiin kuin palmuna alta.
Niinikään viime viikolla -31°C 3h lämmitystä ja taas lähti sieltä kuuluisan palmun alta. Eli kyllä toi säteilijä toimii ihan kahden tunnin lämmityksellä -20-25°C lämpötiloissa.
Pitää hommata ensi syksynä uusi akku. Jännitemittari laskee lähes punaiselle, kun kylmän yön jälkeen kääntää virrat päälle.
Tietysti vois viedä akun sisälle ja ladata lämpimässä yön yli, mutta alkaa olla tekohengitystä...vanha mikä vanha.