Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
C5 I ja C5 II / Vs: Jousipallojen valinta, paineet ?
« Uusin viesti kirjoittanut Teuski tänään kello 19:45:55 »
Onkohan se niin, että plussattomasta C5:sta ei saa yhtä mukavaa kuin plussallisesta?  ???
Jaa-a, vakiona plussattomia usein kehutaan plussallisia mukavammiksi. On kyllä malleilla eroa, mulla oli samaan aikaan samanikäiset breakit, 1.8 bensa manuaali plussaton ja 2.2 HDi automaatti plussallinen. Liki 200kg painoero etupäässä teki niistä kyllä ihan erilaiset :)
2
Kunnostus- ja korjausvinkkejä, dokumentit / Vs: Xsara picasso 1,8 2002 Ilmastointi
« Uusin viesti kirjoittanut Tahma tänään kello 15:30:01 »
Onkos siinä flektin säädin ehjä?
Pyöriikö flekti normaalisti vai ei ollenkaan?
3
C5 I ja C5 II / Vs: Ääni jousipalloista/-sylintereistä(?) korkeuden muuttuessa
« Uusin viesti kirjoittanut C5-2005 tänään kello 15:08:33 »
Sanoisin, että tästä on kyse.

Kyllä minulla kuuluu laskuventtiilin sulkeutuessa vaimea ääni. Kolahdus olisi liioittelua, napsahdus liian pieni luonnehdinta. Voimakkuudeltaan samaa luokkaa kuin pumpun surina. Ei sitä koneen käydessä huomaa mutta sammuneena kyllä.

10 vuotta kuulunut samanlaisena, pidän normaalina.

Meinasin just ehdottaa samaa, että hydrauliyksikön venttiileistä kuuluu kyllä vaimea naksahdus, kun ne liikkuvat autoa alas laskiessa, mutta en osaisi laskea sitä niin kovaksi ääneksi, että tulisi ihmeteltyä. Hukkuu pumpun surinaan ylös mentäessä, releistäkin lähtee joskus kovempi naksahdus.
4
Melkein tarvitsee vähän tutkimusta enemmän. Yksi hyvä vaihtoehto on moottoritilan sulakerasian vikaantuminen, mutta tämä vain puhdas arvaus, kokemuspohjalta kuitenkin ;)

Mistäpäin?
5
Hei,

Osaako kukaan sanoa, mitä tuo otsikossa mainittu tarkoittaa ja miten se korjataan?

Veholle laitoin viestiä, ja totesivat että koko ABS pitää vaihtaa ja hinta 1200 alkaen.

Suosituksia edullisista korjaamoista otetaan ilolla vastaan.

T. Autoa tarvitsevan vammaisen lapsen äiti
6
C5 I ja C5 II / Vs: Ääni jousipalloista/-sylintereistä(?) korkeuden muuttuessa
« Uusin viesti kirjoittanut hyper tänään kello 11:56:50 »
Tässä nyt tuli mieleen että onko siellä tehty jotain alustaan/jousitukseen liittyvää remonttia lähimenneisyydessä? Ja sitten jotain pultteja/muttereita jäänyt löysälle? Ne sitten elää siellä omaa elämäänsä ja löystyy ajan kanssa vaan lisää, aiheuttaen ensin epämääräisiä ääniä ja myöhemmin irrotessaan jossain motarilla katastrofaalisen hajoamisen...  ??? :-\
7
C5 I ja C5 II / Vs: Ääni jousipalloista/-sylintereistä(?) korkeuden muuttuessa
« Uusin viesti kirjoittanut yason tänään kello 10:15:06 »
Meinasin just ehdottaa samaa, että hydrauliyksikön venttiileistä kuuluu kyllä vaimea naksahdus, kun ne liikkuvat autoa alas laskiessa, mutta en osaisi laskea sitä niin kovaksi ääneksi, että tulisi ihmeteltyä. Hukkuu pumpun surinaan ylös mentäessä, releistäkin lähtee joskus kovempi naksahdus.
8
Yleistä keskustelua autoista, varusteista ja liikenteestä ym. / Vs: Citroen C4 2.0 vrt
« Uusin viesti kirjoittanut Timcer tänään kello 09:57:03 »
Ok, kiitos vastauksista. Oonki ihmetelly ku oon nuita seurannu, että osassa on 136 hp ja toisissa 140 hp. Tyyppivikoja siis jonkiverran on. Miten yleinen luotettavuus citikan tekniikassa? Ite oon vaihtamassa tojotaa tuohon, eipä sekää ihan viaton auto oo ollu.
9
C5 I ja C5 II / Vs: Jousipallojen valinta, paineet ?
« Uusin viesti kirjoittanut C5-2005 tänään kello 09:35:04 »
Onkohan se niin, että plussattomasta C5:sta ei saa yhtä mukavaa kuin plussallisesta?  ???
10
Yleistä keskustelua autoista, varusteista ja liikenteestä ym. / Vs: Citroen C4 2.0 vrt
« Uusin viesti kirjoittanut Teuski tänään kello 09:25:38 »
2005-malleissa on yleensä vielä 136hp EW10J4-moottori ja uudemmissa 140hp EW10A.
Uudemmassa on VVT ja ainakin oman käsitykseni mukaan vähemmän ongelmia venttiilinnostajien kanssa.

Jos ei muuten, niin valmistenumeron moottorikoodista erottaa. VF7..XXX.... nuo merkit 6-8 ovat joko RFN (vanhempi) tai RFJ (uudempi)
Sivuja: [1] 2 3 4 5 6 ... 10