ACRy kesäratapäivät, 13.9.2009 @ Kemora

Aloittaja Cituning, heinäkuu 20, 2009, 20:09:07

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - syyskuu 12, 2009, 19:51:06
Lainaus käyttäjältä: Cituning - syyskuu 11, 2009, 20:56:15

13.00 Classic-ryhmä radalle (jos on halukkuutta), ajoaikaa 30-45min

Miten niin jos? Hengailemaanko sinne tullaan vaan puolen tuhannen kilometrin päästä? pöh :P

Joko on hodari tulilla? :)
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

Jeth

Näytti Citronellan Xsarakin kulkevat classikiksi aika kivast :) tai ainakin asenne kohdillaan kun niin lujaa siellä päästi!

Xantiasta piti 2 kertaa laittaa pakoputki takaisin paikoilleen, muuten vaan kuluikin renkaat ja bensat :)

2cv6 -71

Putkimies22

Jep, pari komeaa pölypölläystä sattui silmiin  :D

Igor

Juu ei puikulakuskilta ainakaan yritystä puuttunu. Ajamaanhan sinne oli tarkoitus tullakin. :)  Itse tahkosin rataa 44 kierrosta, ja paras noteeraus oli RaceChronon mukaan 1:29.0.

Hieno rata, hieno päivä ja hienot järjestelyt. Kiitoksia vaan kaikille asianosaisille.

PS. Mulla on edelleen se mökkimaksu maksamatta, joten josko saisin sen tilinron vaikkapa yv:llä...

- Xsara Break Exclusive 2001 (ja Corvette Z51 4+3 1985 & Cooper S JCW++ 2006)
- ex-patongit: Saxo SX, Xsara Exclusive, Xantia Break HDi ja pari V6 Activaa

Putkimies22

Puikula ja axu olikin mielestäni päivän ilopillerit, niin auton kuin kuskien suhteen :)

Oma paras oli 1:38,8 ja apukuskin kellottama 1:35,0. Paras optimal lap 1:33,6. Kierroksia vähänlaisesti eli 23.

rth

Tarttee varmaan mennä ruoskittavaks, kun ei mukamas ehtiny ajamaan tuonne saakka ;D

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: rth - syyskuu 14, 2009, 12:32:07
Tarttee varmaan mennä ruoskittavaks, kun ei mukamas ehtiny ajamaan tuonne saakka ;D

Ilman muuta. Koko C-sarja loisti poissaolollaan, missä kaikki veteeärrät ja -ässät?

Cituning

Kiitoksia kaikille tapahtumaan tulleille, vaikka osanottajia olikin vähänlaisesti. Ilmeisesti rata olisi tuotava johonkin Mannerheimintielle jotta etelän ihmisetkin jaksaisivat tulla paikalle?  ;)
Viimeiset pari viikkoa jännitin, sujuuko kaikki hyvin, unohdanko jotain mutta oletettavasti järjestelyt sujuivat ainakin tyydyttävästi.
Ainakin säätilaus ei olisi voinut paremmin osua kohdalleen, vallan sai pitkähihaisen nakata päältä veks.
Kierroksia tuli henkkoht ajettua aika vähäsen, 30-35 luokkaa, muutamia kierroksia kellottaessa tuloksena tuli jotain 1.28.6 luokkaa ja sitten hetkellinen gps-häiriö (oletettavasti :) ) 1.26.4.

Leikkimielinen kiihdytyskisa antoi hauskaa piristystä niin kuskeille kuin rengaskauppiaillekin :) Punaiselle ax:lle olisi pitänyt antaa tunnustuspalkinto savun määrästä. Liekö ollut takavetoversio kun savu tuntui tulevan auton takaosasta ja haisi kummasti öljylle.. :D

Vuoden sportmobile-äänestyksen voitti hieno, punainen, alkuperäiskuntoinen Citroën BX 16Valve mk2.

Kiitokset vielä kaikille asianomaisille, ACRy:lle ja Autokorjaamo J. Storck Oy:lle tapahtuman rahoittamisesta.

ps. vapaaehtoiseen ratamaksukassaan oli putkahtanut 20 euroa, tämä summa siirretään kerhon tilille.

pps. Citronella pääsi ajamaan classic-puikulallaan sport-luokassa, hienoa ajoa kertakaikkiaan.
C5 Aircross Hybrid + C6 3.0 Exclusive + Jumper 1.9TD + BX 16Valve

exät - C5 204 Exclusive Break, DSuper, C5 2.2 HDi Break, GS Break, Berlingo 1.9D, XM 2.1TD,  BX VAN, C5 2.0 HDi, BX 16Valve mk2, XM TCT, CX 25 GTi Turbo2 Break, CX 25 GTi, BX 16GTi

CitXsan97

Voi oi, kun näyttää olleen mukavaa!
Selityksen makua, mutta meikä aivan kaameassa flunssassa, enkä jaksanut lähteä reilua 100km ajamaan Kemoraan. Harmittaa ihan vietävästi, kun kerrankin oli noin lähellä.

No, ens kerralla sitten!

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: CitXan97 - syyskuu 14, 2009, 18:51:27
Voi oi, kun näyttää olleen mukavaa!
Selityksen makua, mutta meikä aivan kaameassa flunssassa, enkä jaksanut lähteä reilua 100km ajamaan Kemoraan. Harmittaa ihan vietävästi, kun kerrankin oli noin lähellä.

No, ens kerralla sitten!

Flunssa kannattaa ajoittaa vasta kotimatkalla alkavaksi ;)
Aivastamisiin!

Citronella82

:D :D Tässähä vallan punastuu!

Mut oikeesti oli sairaan hauskaa käydä myyryttämässä puikulaa, löyty aivan uusia puolia ajokista ;) Eka kerta kun rataa pääs kietämään eikä muuten varmasti jäänyt viimeseksi! Siis niiq jäätävää! ;D Ajoista ei mulla ollu hajuakaan, mutta eihän sinne kilpaa tultu ajamaankaan ;) Pääasia että farmari pysyi suunnillen käpälässä vaurioitumatta - ja siis renkaita ei lasketa. Kattelin trippimittarista et joku 140-150km kiersin siellä rinkiä, joten melkosen monta kierrosta ne kiekot joutuikin kestämään.

Ja kiitokset vielä kun sai Axulla käydä tutustumassa, hauska tirriäinen noissa puuhissa :)

Kovasti oottelen jotta joku sais laitettua materiaalia päivän varrelta julkiseen levitykseen :)

Igor

Lainaus käyttäjältä: Citronella82 - syyskuu 14, 2009, 20:09:42
Kattelin trippimittarista et joku 140-150km kiersin siellä rinkiä

Tohon vielä päälle ne pari kierrosta Axulla, niin en ihmettelis vaikka olisit porukan eniten kierroksia ajanut kuski. :D

Saxo

Kyllä nyt keljuttaa ku en päässy paikalle! Voisko tota mitenkään ottaa vielä tänä syksynä uudestaan? Vaikka alastarolla tai ahvenistolla?
C4 eHDI -11, C2 VTS -09, ex C4 HDI -07, ex Saxo -00.

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: Saxo - syyskuu 14, 2009, 20:38:18
Kyllä nyt keljuttaa ku en päässy paikalle! Voisko tota mitenkään ottaa vielä tänä syksynä uudestaan? Vaikka alastarolla tai ahvenistolla?

Onhan tuota joka vuosi jotain ollut :)

Nyt kun mulla on oma auto pösökerhonkin ratapäiville (minne ei sitikalla oo päässy) niin ens vuonna tietenkin järjestetään yhteispäivät. Sit mulla on kaks autoa yksi (tyhjä) pää  :o :? :laugh:

Saxo

Oon itte ollu tänä vuonna pari kertaa ahvenistolla ja kerran kiikalassa kiihdytys päivillä ajamassa. On vaan ihan eri asia ajella sitikoitten kanssa radalla ku jonkun 320hp bemarin kanssa. Tosin hävisin ahvenistolla BMW Z3M:lle alle 2sec/kierros.

Igor

Lainaus käyttäjältä: Saxo - syyskuu 14, 2009, 21:30:08
Oon itte ollu tänä vuonna pari kertaa ahvenistolla ja kerran kiikalassa kiihdytys päivillä ajamassa. On vaan ihan eri asia ajella sitikoitten kanssa radalla ku jonkun 320hp bemarin kanssa. Tosin hävisin ahvenistolla BMW Z3M:lle alle 2sec/kierros.

Tossa heinäkuussa oltiin parin sitikan voimin affenistolla ajelemassa Fiiatti-kerholaisten kanssa. Semmoista huhua olin kuulevinani, että vastaava mahdollisuus saattaisi tulla vielä tämän vuoden puolella.

XXMM

Moi kaikille ja kiitos kivasta päivästä!

Ihan ensikertalaisena oli mukava viikonloppu tutustua Citroen-harrastajiin ensin lauantaina Automecassa ja sunnuntaina radalla. Työpaikkani on ollut kohta 3 vuotta ihan mecan seinäntakana joten altistus kaikkeen vihreän öljyn voimalla kelluvaan on jatkuvaa... Oli mielenkiintoista päästä vakiorenkaisella ja kuntoisella XM T.C.T:llä radalle, alun jarrujen totutuksen (ensin häipyili hidastuvuus siihen malliin että pelotti) jälkeen maistui baana ja bensa isollekin kissalle ::) Etupyörien pultit löystyi voimankoitoksessa kierrosten karttuessa mutta onneksi ilman vaurioita. Toki nyt tulee ajeltua maantielläkin hieman tarkalla korvalla.. Nähdään ja moikataan!!

Lassi Siuruainen

Saxo

Lainaus käyttäjältä: Igor - syyskuu 14, 2009, 21:37:33

Tossa heinäkuussa oltiin parin sitikan voimin affenistolla ajelemassa Fiiatti-kerholaisten kanssa. Semmoista huhua olin kuulevinani, että vastaava mahdollisuus saattaisi tulla vielä tämän vuoden puolella.

Juu ilmoittele vaan jos kaipaatte lisää autoja radalle. Keskiviikkoisinhan ahvenistolla on vapaat harjoitukset. Koko päivä maksaa 60e.

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: Saxo - syyskuu 14, 2009, 21:43:09
Lainaus käyttäjältä: Igor - syyskuu 14, 2009, 21:37:33

Juu ilmoittele vaan jos kaipaatte lisää autoja radalle. Keskiviikkoisinhan ahvenistolla on vapaat harjoitukset. Koko päivä maksaa 60e.

Kuolahymiö  ;D

Croisette

Lainaa

Kovasti oottelen jotta joku sais laitettua materiaalia päivän varrelta julkiseen levitykseen :)

Citronella82: kerroinhan mä jo radalla, että sinne unkkiin niitä kuvia tulee, ja sinne niitä minä jo viimeyönä latailin, ja lisää on tullut tänään, ja eiköhän sinne niitä ala kertymään  :).

Eli siis: http://sitruuna.unk.fi/gallery/Ratapaivat/rata2009/

Videoita saamme todennäköisesti odotella pidempään, tai siis ainakin näita "virallisen" kuvausryhmän tuottamia  ;D.

Citronella82

Lainaus käyttäjältä: Croisette - syyskuu 14, 2009, 22:52:12
Lainaa

Citronella82: kerroinhan mä jo radalla, että sinne unkkiin niitä kuvia tulee, ja sinne niitä minä jo viimeyönä latailin, ja lisää on tullut tänään, ja eiköhän sinne niitä ala kertymään  :).

Eli siis: http://sitruuna.unk.fi/gallery/Ratapaivat/rata2009/

Videoita saamme todennäköisesti odotella pidempään, tai siis ainakin näita "virallisen" kuvausryhmän tuottamia  ;D.

Niin niin, niitä lisää - sektorin kuvia oottelenkin ;DPAri tuntia sitten näkyvät tuli kyylättyä läpi :)

Saxo

No pistäkääs nyt niitä Citronellan kuvia kehiin ku on niin hehkutettu. :D

Croisette

Noh mikään ei riitä, en mä huomannut itse Citronellaa kuvata, sinipuikulasta koitin kovasti ottaa kuvia radalla  :P

Jeth

2cv6 -71

XsaraVTR84

Lainaus käyttäjältä: Cituning - syyskuu 14, 2009, 13:09:57
Kiitoksia kaikille tapahtumaan tulleille, vaikka osanottajia olikin vähänlaisesti. Ilmeisesti rata olisi tuotava johonkin Mannerheimintielle jotta etelän ihmisetkin jaksaisivat tulla paikalle?  ;)
Viimeiset pari viikkoa jännitin, sujuuko kaikki hyvin, unohdanko jotain mutta oletettavasti järjestelyt sujuivat ainakin tyydyttävästi.
Ainakin säätilaus ei olisi voinut paremmin osua kohdalleen, vallan sai pitkähihaisen nakata päältä veks.
Kierroksia tuli henkkoht ajettua aika vähäsen, 30-35 luokkaa, muutamia kierroksia kellottaessa tuloksena tuli jotain 1.28.6 luokkaa ja sitten hetkellinen gps-häiriö (oletettavasti :) ) 1.26.4.

Leikkimielinen kiihdytyskisa antoi hauskaa piristystä niin kuskeille kuin rengaskauppiaillekin :) Punaiselle ax:lle olisi pitänyt antaa tunnustuspalkinto savun määrästä. Liekö ollut takavetoversio kun savu tuntui tulevan auton takaosasta ja haisi kummasti öljylle.. :D

Vuoden sportmobile-äänestyksen voitti hieno, punainen, alkuperäiskuntoinen Citroën BX 16Valve mk2.

Kiitokset vielä kaikille asianomaisille, ACRy:lle ja Autokorjaamo J. Storck Oy:lle tapahtuman rahoittamisesta.

ps. vapaaehtoiseen ratamaksukassaan oli putkahtanut 20 euroa, tämä summa siirretään kerhon tilille.

pps. Citronella pääsi ajamaan classic-puikulallaan sport-luokassa, hienoa ajoa kertakaikkiaan.
Njuu, kyllä tänne etelä-suomeen nyt ainakin yksi rata mahtuisi.  ;)  Tuonne kemoraan nyt sattuu vaan olemaan matkaa vähän turhan paljon täältä. Joku 100 - 200km olisin kyllä valmis ajelemaan jonnekkin ratatapahtumaan.  ::)