Xantia - Keskikonsolin valot

Aloittaja Putkimies22, joulukuu 11, 2008, 23:14:47

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Xari

Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - lokakuu 05, 2009, 10:00:43
Onko itse keskikonsolissa myös valoja? Tarkoitan esim penkinlämmittimien katkaisijoille ja korkeudensäätimen vivulle?

Ei ole.

Putkimies22

Lainaus käyttäjältä: Xari - lokakuu 05, 2009, 11:20:02
Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - lokakuu 05, 2009, 10:00:43
Onko itse keskikonsolissa myös valoja? Tarkoitan esim penkinlämmittimien katkaisijoille ja korkeudensäätimen vivulle?

Ei ole.

Ei siis ropattavaa sillä saralla  ;D
Ex BXx13, Xantiax8, Xsarax2, AXx3

portos

Lainaus käyttäjältä: Putkimies22 - maaliskuu 01, 2009, 15:20:09
Kansi irti

Polttimojen kisko irti. Ahdas on paikka ja vpujen oltava juuri oikeassa asennossa, ei kuten kuvassa. 2 lamppuahan tuossa hässäkässä oli?

Polttimo

Noin - vaihdoin kuvien lähteet, kun unkki on kadonnut.  :-\

Uusi lähde siis citikka.info.

Piti nimittäin jonkinverran itse googlata että löyty nuo. Jos joku muu tarvitsee kans apua... :)

PSAfani

Autona -97 Xantia.(1-koppainen)  Lämmönsäädinpakettia tutkailtu,kun ei säätimissä pala valot.   Onkohan tuossa siis vain 1kpl muovikantaisia polttimoita??

Kenguru

Lainaus käyttäjältä: PSAfani - helmikuu 12, 2016, 09:27:06
Autona -97 Xantia.(1-koppainen)  Lämmönsäädinpakettia tutkailtu,kun ei säätimissä pala valot.   Onkohan tuossa siis vain 1kpl muovikantaisia polttimoita??

Edit..
Poistin varmaksi muistamani vastauksen..
Ilmastoidussa kakkoskoppaisessa taisi olla kaksi, ykköskoppaiseen asti ei oma muisti riitä vaikka siihenkin olen tuon operaatin tehnyt.
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

läjjeejä

ei oo penkinlämmittimen katkaisijoissa ja korkeuden säätövivulla  polttimoita turhaan sua ettiä