bensaa venäjältä?

Aloittaja XsaraExclusive1.8i16v, kesäkuu 04, 2008, 13:31:01

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jupex

Joo en ala mitään 19 kartaa röökiä tuomaan, enkä 15L kannulla pensaa. Ei järkee moisessa. Viinaakin kaapit täynnä niin sitäkään en kokeile tuoda.

Renkaat vois ollakin. menossa talvinakit uusiksi. Uskaltaisko ostaa?

Ralle

Niin ja viinaahan sä et voi tuoda ilman aika rajaa ;) jos käy vaan tankilla senkin voi unohtaa...

Hujane

Venäjältä ei kannata oikein renkaita enää tuoda,saa suomesta pling plongia halvemmalla,ellei sitten ole lada nivaa johon muualta oikein saa renkuloita....päivän bensa 31.5 rub ja diesel 26.8  kurssi kerroin 40.4.....

Pate

Venäläiset jatkavat polttoaineitansa jollain jos kerta lentokoneetkin putoilevat huonon kerosiinin seurauksena. Lentokoneissa käytettävää polttoainetta kuitenkin tarkkaillaan vähän enemmän kuin bensamittarista saatavaa. Itse en osta mitään venäläistä enkä edes tankkaa Teboililla.
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Ralle

No eikös se bensa haise vähän dieselille ( kertoo urbaani legenda ) Mutta mitään ongelmaa ei ole ollut ja tankillisia on tullut ajettua monta. Suurin ongelma tuolla taitaa olla jos on joku NO-Name asema ja niillä vettä säiliössä bensan kanssa....

Hujane

minä muuten lennänkin venäläisellä bensalla jota ihan mittarista saa.......ja ei ongelmia....

Pate

Lainaus käyttäjältä: Juppe - syyskuu 10, 2011, 17:47:50
minä muuten lennänkin venäläisellä bensalla jota ihan mittarista saa.......ja ei ongelmia....

Lensitkö tänään Nivalassa?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lentokone-teki-pakkolaskun-pellolle/art-1288413425193.html
Italia on ollut EU:ssa nettomaksaja 80-luvulta lähtien .

Ralle

Hujane

ei,en ollut,kävin kyllä eilen Lapinlahdella lentäjien syyspäivillä ja Nivalassa olevan 2-tasoisen ultran tiedän ja tunnen mutta tällä kertaa arpa onni ei sattunut kohdalle....p.s möin muuten sitikan tänään nivalaan....sattuma?

TeemuKa

Jopas on kirjotettu viestiketju täyteen melkoista legendaa täyteen :D