Montako motoristia foorumin jäsenissä?

Aloittaja Bitbam, maaliskuu 07, 2006, 22:17:36

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

laakeri

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - kesäkuu 29, 2008, 20:28:47
Enemmän tässä on tullut pärräiltyä kun autolla ajettua vaikka kelit ei oo oikein suosineet...

Mie oon autollakin kovasti ajanut tänä kesänä. Olikohan vasta tässä vai viime kuussa, kun viimeksi ajoin jostain syystä...

Keksikääs joku sopiva päivä (mieluiten jonain viikonloppuna) tai jos viikolla pitää olla, niin ensi viikosta alkaen meikäläiselle ainakin keskiviikot käyvät myös. Nyt jo tulevana viikonloppuna siitä ohi ajelen ainakin, mutta eihän sinne ole mikään matka ihan muuten vaankin ajaa täältä Kotkasta.  8)

Ja patongin väkeäkin informoitu: http://groups.msn.com/sitruunapatonki/tapahtumat.msnw?action=get_message&mview=0&ID_Message=130649

Petsku73

Täällä oli tämmöinenkin ketju.
Kesän alussa tuli hommailtua Yammun R6R vm2006. Kiukkuinen pikku kusiainen. :D
Mahtavan hauskaa puuhaa on kyllä tuolla päästellä menemään. Aika vähällä ajolla nyt ollut. Työmatkat, ja asiahommat lähinnä ajellut.

Timpe

Suzukin DL 650:llä on tullut tänä kesänä kurvailtua reilut 3000 km... :)

kaso70

koko kesä töihin tullut ajeltua,huonollakin kelillä yamaha R1:sellä . nyt justiin myin sen oman turvallisuuden takia... ranne toimi nopeammin kuin ajatusliikenne korvien välissä :-\ .ajelen nyt 600fzr:llä. ihan kiva peli sekin,  ajonopeudet vain laski järkevämmäksi...auringon paistetta odotellessa.

MikkoS

Päivitys tilanteeseen. Nykyään kurvailen wannabe Harleyllä, eli Kawa VN1500 Classicilla, vuoden 1999 versiolla. Edellinenhän oli Honda CBR 1000F -93. Alkoi pää edellä kahtasataa meininki pelottamaan, joten nyt mennään jalat edellä satasta. Mopon kuva: http://picasaweb.google.fi/SavolainenM/Autot/photo#5211768063542497410

Kaizu71

Täällä olis -99 mallin Hayabusa.

Ajelut jääneet niin vähiin että joutaisi myydä koko pyörä pois. Olen tuudittautunut sillä että jos kesässä viikon ajelis niin suurin piirtein sama kuin että vuokraisi pyörän jostain.

No olkoon nyt kuitenkin tuossa, onhan sitä mukava autotallissa katsella :)

Kenguru

Tänään ohjelmassa etujousituksen öljyjen vaihtaminen. Samalla tutkin onko jo jouset kuoleentuneet kun ei tuo keula toimi niinkuin pitäisi. Saas nähdä pitääkö vaihtaa ens talvena jouset vai vaihtaa Gikserin keula omaan RF:ään  ;D

Seuraavaksi ohjelmassa 1200 Banditin takajousen testaaminen...

Mulla harrasteauto / moottoripyörä kilometrit menee suhteessa Auto:600 km Pärrä: pikkasen alle 4000 km...
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

laakeri

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - heinäkuu 07, 2008, 15:57:53
Mulla harrasteauto / moottoripyörä kilometrit menee suhteessa Auto:600 km Pärrä: pikkasen alle 4000 km...

Autolla 600 km ja kuinka paljon sitikalla?  :P

Itse ajelen sitikalla muutaman tonnin vuodessa, konepyörällä jotain 6-10 Mm väliltä. Loput polkusinpyörällä. FZR:n koeajo jatkuu... käsiin tullut varmaan pituutta lisää sillä ajellessa, sen verran venyttää ranteita kahvasta kääntäessä  8)

Ja tiedän, että on laiska kiihtymään paikoiltaan (0-100 km/h) RF:ään verrattuna, mutta taitaa varttimailin rypistää aavistuksen kiireemmin...

Kenguru

Kyllä mä lasken sitikan autoksi  ;)

Enkä mä sitä 0-100 kh/h kiihtyvyyttä kovin usein testaile. Nyt on tullut väännettyä mutkapätkää tämä kesä hieman paremmilla nopeuksilla kuin aikasemmin.. Chiken Stripet ei oo enään puoltakaan senttiä takarenkaan reunalla, ja eilisen huollon tuloksena mutkakäytös parani huomattavasti.. Oli meinaan edeltävässä huollossa laitettu keulan progressiiviset jouset väärinpäin putkiin  :-X Ei ihme että ei ole oikein saanut keulaa kunnon säätöihin. Öljyjäkin oli toisessa putkessa 4cm enemmän kuin toisessa.

Nyt alkaa taas säätäminen alusta koska keula ja perä ei toimi yhteen ollenkaan. Ja tänään vielä haen tuon Banditin jousen..

On se Fazerikin ihan munakas peli. Ite kaipaisin kyllä siihen jonkinlaista alakatetta. Orkkiksena ainakin se tonninen näyttää jotenkin puolivalmiilta. Tai sitten se pitäis riisua kokonaan nakuksi..
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

laakeri

Lainaus käyttäjältä: Kenguru - heinäkuu 08, 2008, 10:44:56
On se Fazerikin ihan munakas peli. Ite kaipaisin kyllä siihen jonkinlaista alakatetta. Orkkiksena ainakin se tonninen näyttää jotenkin puolivalmiilta. Tai sitten se pitäis riisua kokonaan nakuksi..

Öh, alakatetta? Täysikatettuhan FZR on, ettet vain sekottaisi FZS:ään? FZR on 80-luvun lopulla esitelty ranteenvenyttäjä.

Kenguru

No arvaa vaan sekoitinko  :D
Tän siitä saa kun joka mallilla on lempinimensä. Virallisen mallimerkinnän nähdessä mennään sitten pöpelikköön ja vauhdilla..
Ei se mitn..  :)
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

mp71

BMW 325d, BMW K1200S ja Polaris 600 CFI

Ex- C4 Hdi BMP, BX, Saxo, C5 ja emännän Xsara VTR

danbomp

Lainaus käyttäjältä: Kaizu71 - heinäkuu 07, 2008, 13:28:43
Täällä olis -99 mallin Hayabusa.

Ajelut jääneet niin vähiin että joutaisi myydä koko pyörä pois. Olen tuudittautunut sillä että jos kesässä viikon ajelis niin suurin piirtein sama kuin että vuokraisi pyörän jostain.

No olkoon nyt kuitenkin tuossa, onhan sitä mukava autotallissa katsella :)

Sama on vika täällä. TDM:llä on tullut ajetuksi just tonni tänä vuonna ja museo XS2:lla 1500km. Taidan kyllä pistää TDM:n vaihtaen johonkin.
Yamaha GTS 1000 & XS 650
Volvo 245 & Amazon Herrgårdsvagn

Aakku

Lainaus käyttäjältä: Aakku - marraskuu 10, 2007, 10:25:56
Lainaus käyttäjältä: Aakku - maaliskuu 12, 2006, 23:02:39
Kelpaako tähän motoristikaartiin, jos omaa BMW R-35 pyörän vuodelta 1948  :laugh:
Pientä päivitystä:
Nyt on kesä ajettu Suzuki GS-450E pyörällä vuodelta 1981. Vanha Bemukin saadaan ens talvena varmaan museoon. :)

Aikaa siinä meni, mutta nyt on R-35:kin saanut museostatuksen ja on täydessä iskussa.
Siellä ne köllöttelevät museoituina molemmat tallissa Wanhus 2CV:n vierellä, joka myös museoituna. Näitä sitten ulkoilutetaan vuorotellen.
Citroën 2CV AZ Berline -56

Simon Le Bon

VMax ja pari itäpyörää löytyy. Aina joku on vakuutuksissa, ympäri vuoden ajellaan.

Kenguru

Taas ilmaantui yllättä motivaatio jostain ja aloin rakentamaan yhtä vanhaa projektipyörää..
Verstaassa on ollut pahvilaatikoissa yli kaks vuotta joku 80-luvun alkupuolen ilmajäähy Yamaha YZ 80cc.
Putsasin ja maalasin tänään töiden jälkeen siitä rungon ja takaswingin sekä tein väliaikaishuollon ohjauslaakerille. Moottori läksi isän kaverille arvoitavaksi kannattaako sitä korjata vai laitanko siihen jonkun 125cc kiinanihmeen nelitahtikoneen  ::)

Seuraavaksi etupumppujen ja yläkolmion kiillotus ja metallisten pisteosien maalaus johonkin härskiin väriin.

Mikä ihme siinä on ettei osaa pitää käsiään puhtaana montaa iltaa putkeen? Sain meinaan vasta perjantaina läjään yhden 125cc pitpron
C5 2.0 HDi
XM Turbo C.T

jarska

Mopoilua harrastanut n. 15v ja nykyisin alla Kawasaki GTR 1400.

Tuolla on meillä oma foorumikin, joka on vasta alkuvaiheissaan ja keräillään jengiä, tervetuloa vaan jos satut GTR:llä ajeleen. :)

KooMatti

Siisti peli,ittekki oon "vähän" silläsilmällä tuota,jos vaikka seuraava  ::) tai ClassicTourer ym........onhan noita ;)

jarska

Lainaus käyttäjältä: koomatt - kesäkuu 16, 2009, 08:50:45
Siisti peli,ittekki oon "vähän" silläsilmällä tuota,jos vaikka seuraava  ::) tai ClassicTourer ym........onhan noita ;)

Kiitos, en ole vielä ehtinyt ajaa kuin 1000 kilsaa, mut todella tyytyväinen olen.

Tarpeeksi tehoa ja melko pysty ajoasento+ hyvät tilat kuljettajalle ja matkustajalle.

Jasu

Tuo vaihtu viikonloppuna...

...tällaseen...

Kuutiot, ja venttiilien sijoittelu pysy samana, hinnoittelussa pilkku siirty pykälällä...

Pitäsköhän tuo vuotta uudempi tulokas väsätä kolmipyöräks..? Tai myydä pois, kun ei tuolla entiselläkään tullu ajeltua pariin vuoteen...
Dyane 4x4 IE -69, Sm 2.7 -71, Dyane IE -74, C8 3.0 -05

Sekä Land-Rover Series 2a -63
Tulossa Land Rover 110 TD5 -01

gs5

Pohjanmaalla H-D electra ja sporster, ducati paso, ural 650,jytäri 650 eikä mistään raaski luopua

danbomp

Lainaus käyttäjältä: gs5 - kesäkuu 16, 2009, 20:28:01
Pohjanmaalla H-D electra ja sporster, ducati paso, ural 650,jytäri 650 eikä mistään raaski luopua

Minkä ikäinen jytäri?
Yamaha GTS 1000 & XS 650
Volvo 245 & Amazon Herrgårdsvagn

Bitbam

Kolme viikkoa sitten tuli ostettua BMW K1200GT -07 hyvillä lisävarusteilla.Nyt ajellu sillä n.1500km ja tuntuu mukavalta matkapyörältä riittävällä teholla.

lainjue

Käyttöpyöränä Guzzi Breva 750 vm.-06 ja fiilistelyym CZ 125 Sport vm.-76. Perikunnalta saan joskus lainaksi Rieju MRX 125-enskaa. Kiesit: C5 vm.-05 ja Xsara vm.-99 HDi farkut.

lainjue Tuusulasta

gs5

jytäri on -82 oli  minulle tullessa -90 pilalle rakennettu jossain Raahen seutuvilla
nyt suurinpiirtein jytärin näköinen mutta vielä projektina tallissa