Toisen auton kaken koodaaminen omaan autoon

Aloittaja takku, tammikuu 18, 2016, 10:29:43

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

takku

Lainaus käyttäjältä: Tarde - helmikuu 03, 2016, 09:00:39
Mut mulla on kyse kaken koodaamisesta. Löytyisikö joku ohje tai linkki ohjeeseen?
Naapuri auton kakea ei saa koodattua omaan. Oon aiheesta lukenut useamman päivän aikana eri foorumeilta.
Pitäisi tuo kakekin olla "neitsyt", jotta sen saisi koodattua samalla kuin avaimetkin.
Testasin omaan autoon sillä perinteisellä uudelleen synkronoinnilla, niin ei onnistu kuin oman kaken synkkaus.

Rattiavaimet taas oli helppo nakki.
Pitikö mun tämäkin vielä nähdä...
C5 2001 2.0 bensapatonki ja jokunen jenkkikatiska

Tarde

Lainaus käyttäjältä: takku - helmikuu 03, 2016, 10:37:56
Lainaus käyttäjältä: Tarde - helmikuu 03, 2016, 09:00:39
Mut mulla on kyse kaken koodaamisesta. Löytyisikö joku ohje tai linkki ohjeeseen?
Naapuri auton kakea ei saa koodattua omaan. Oon aiheesta lukenut useamman päivän aikana eri foorumeilta.
Pitäisi tuo kakekin olla "neitsyt", jotta sen saisi koodattua samalla kuin avaimetkin.
Testasin omaan autoon sillä perinteisellä uudelleen synkronoinnilla, niin ei onnistu kuin oman kaken synkkaus.

Rattiavaimet taas oli helppo nakki.

Siis eikö edes Leksalla?
C5 2.0 HDi Break automaatti -02.
C5 2.0 HDi 136 Break -09.
Xsara 1.8 Break -99.
Zero -11

takku

Lainaus käyttäjältä: Tarde - helmikuu 03, 2016, 14:59:00
Siis eikö edes Leksalla?
Itse en ainakaan Leksasta löytänyt sellaista kohtaa. Avainten koodaus sieltä kyllä löytyy.

KariM

Lainaus käyttäjältä: takku - helmikuu 03, 2016, 10:37:56

...Vaikka sen uudenkin avaimen siru oli opetettu ajonestolle? Oma luulo oli, että kun ajonesto on avattu sille opetetulla avaimella, niin minkä vaan kaken voi synkata, mutta enpä ole päässyt kokeilemaan vierailla avaimilla. Hyvä tietää ettei onnistukaan.

Tarde

Lainaus käyttäjältä: takku - tammikuu 27, 2016, 17:29:25
No niin. Softia joutui aika tovin asentelemaan vanhaan 32bit Win XP:hen. Onneksi oli tuo OBD-käyttöön pyhitetty Lenovo-läppäri jo valmiina.
Näppärä laite se kiinan Le*ia. Sain kaikki avaimetkin koodattua. Tuli myös testattua että varmasti toimii.
2 avaimen ohjelmoinnilla säästi koko kiinatoosan hinnan. :D

Tulihan sitä muitakin asetuksia räplättyä samalla. Sadetunnistin pois päältä (en oo ikinä tykännyt).

Tästä päättelin, että onnistuis Leksalla.  :|

Paikallinen avainsuutari sanoi, että ajoneston ja kaukkarin koodaaminen on eri juttu. Sanoi pystyvänsä koodaamaan ajoneston, mutta kaukkari pitäis kai koodata marmoritiskillä.
C5 2.0 HDi Break automaatti -02.
C5 2.0 HDi 136 Break -09.
Xsara 1.8 Break -99.
Zero -11

takku

Lainaus käyttäjältä: KariM - helmikuu 04, 2016, 08:40:59
...Vaikka sen uudenkin avaimen siru oli opetettu ajonestolle? Oma luulo oli, että kun ajonesto on avattu sille opetetulla avaimella, niin minkä vaan kaken voi synkata, mutta enpä ole päässyt kokeilemaan vierailla avaimilla. Hyvä tietää ettei onnistukaan.
Mulla tuossa diisseliversiossakin näyttää, että 2 kakea on koodattu autolle, mutta ei siinä ole ollut ikinä kuin 1 kake avaimen kera ja sitten 1 pelkkä vara-avain. Avaimien määrä täsmäsi luettelossa.
Bensavehkeessä on nyt koodattuna 3 avainta ja synkattu se ainokainen kake. Avaimista 2 on vara-avaimia.
Pitää tutkia lisää, jos löydän ton diisselin avainkortin jostain kätköistä.