2.2hdi ei aina käynnisty

Aloittaja jarzi, syyskuu 07, 2015, 17:50:20

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KariM

Starttaustilanteessa saattaa jännite käydä niin alhaalla että kommunikaatio leksaan katkeaa, ellei se sitten automaattisestikin katkaise yhteyttä starttaushetkellä. Kokeile apuvirralla tai hinausstarttia jos manuaali?

jarzi

Joo, se voi olla tuo jännite homma... yleensä nyt on testien aikana tullu pidettyä kaapeleissa toista akkua rinnalla ja lisäksi laturi lataa kokoajan ettei tuu uupeloo virrasta niin herkästi. hinaus startti on pois suljettu koska automaagi. Masensin autocominki läppäriin toimimaan josko siinä yhteys pysyisi päällä, mutta ei pysy, startilla katkee.
Piti sitte kokeilla puhuuko nyt mitään ilman cr p.anturia ja yllätys oli suuri kun vain vähän lupaili. Hetki webaa ja "pysy" käynnissä sen aikaa kun starttasi, mutta ei jaksanut ottaa kierroksia/reagoinut kaasupolkimeen.
Vituttaa, olen siis olemassa.

jarzi

Vikakoodit ptin vaihteeksi jo ylös...

jarzi

Mitenkä näitä pitäs tulkita, startin rele yhtenevyys??

Täsä käppyrää cr p.anturi irti

Ja auto lähti käymään p.anturi kytkettynäkin. Joten sain siitäkin käppyrää

Miksi tuolla on kymysysmerkkejä?

Jankos

Tuo yhteyden katkeaminen mua hämää.
Ei meinaan ainakaan mun räpellyksissä muut hdi:t tee sitä. Ettei se vaan oikeasti katkaise sähköjä jostain kun starttaa. Vai oliko tätä jo tutkittu aiemmin, nyt ei kerkee käymään ketjua läpi. Eli voisi mitata että virtalukko pitää jännitteet starttiasennossakin.
Rallia ranskalaisella :D
www.facebook.com/RapideRallyTeam/

jarzi

Nonii, muutamana päivänä ropasin taavettia ja pidin etäisyyttä sitikkaan. Eilen sitten posti toi minulle toisen bsm:n. No heittelin sen paikoilleen ja starttaamaan, helkutti vie auto lähti käymään, ja nyt pn joka startti tuottanut tuloksen :). Voin jo varovasti uskoa et auto  toimii!

ripa64

Olisit vaan alussa vaihtanut sen moottoritilan sulakerasian..

jarzi

Lainaus käyttäjältä: ripa64 - lokakuu 16, 2015, 15:41:38
Olisit vaan alussa vaihtanut sen moottoritilan sulakerasian..
Nojoo, se on vaan aina helppo olla jälkiviisas :D

Bornyhalls

Eikai se jälkiviisautta ole jos jo ensimmäinen vastaus aiheeseen oli tuo...

jarzi

No ei se ookkaan, piti nyt jo kahtoo mitä siellä luki. Ihteeni  osoitan nyt sillä jälkiviisaudella, et miks en het kokeillu. Ei taho luurilla jaksaa kunnolla ajatuksen kanssa kirjottaa ku tulee helposti virhe näppäilujä