c5 lisäpitkät

Aloittaja citikka1, elokuu 30, 2015, 21:18:18

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Basbarduu

Lainaus käyttäjältä: läjjeejä - lokakuu 21, 2016, 09:45:01
nuo umpiot saa hiottua halvalla ilman ihmeaineita tarvitset vain villasukan lämmintä vettä että ei näpit kylmä ja hammastahnaa  villasukka käteen kastele sukka ja nyt hammastahnaa umpiolle ja sitten aloita kiillottaminen paina voimakkaasti että voimaa  on  tahnaa vaan reilusti  jareilulla pyörivällä ranneliikkeellä homma etenee lopuksi huuhdo  samalla konstilla saat lakkapinnan naarmut myös poistettua  .
saman tapainen  ja kalliimpi on se kiillotus setti siellä moponetissä

Ja tuon toimenpiteen jälkeen voit onnitella itseäsi että sinulla on hetken aikaa kirkkaat umpiot. Viimeistään kesällä kun UV-säteily on voimakkaampaa umpiot kellastuvat kun olet hangannut niitä suojaavan kerroksen pois etkä ole laittanut uutta UV-suojaa tilalle.
"Elämän virta kuljettaa kunnes se sekoittuu kuoleman virtaan. Näin käy meille kaikille ja nopeammin niille jotka jättävät teepussit lojumaan työpaikan tiskialtaaseen." Kalevi Tuoninen

Sit-iikka

Vm. 2004 umpioihin tuli testattua ihmeaineet ja hammastahnakin (villasukan korvasi mikrokuituliina). Olematon hyöty, eikä ihme koska umpiot olivat suurimmalta osin sisäpuolelta pilalla. Valmistusvika...

-iik
Citroën C5 2.0I SX Berline 2004
-
Ekkönää rääkkääkkää sitä sitikkaa? No rääkkäänhän mää, ekkönää nää...

Megaman

Ainoa auto jonka himmeät umpiot myllytin koneellisesti fareclan jollain pastalla oli Sonata. Ei ole kunnon lähikuvaa, mutta tuossa kuvassa näyttää ihan kirkkailta ja olin lopputulokseen tyytyväinen.

Boxerin umpiot on siinä kunnossa, että myllytykset ei enää auta. Pitäisi uusia, kun jostain löytyy sopivasti. :(

407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

sulo

Mulla oli 2001 saaran umpiot lähes samanmoiset + harmaat, 1500 vesihiomapaperia maalarilta ja fareglalla loput. Lopuksi vaha pintaan ja näytti lähes uusilta. Olivat reilun parin vuoden jälkeenki lähes samassa kunnossa kun kiertoon lähti.

Alfistipohjoosesta

Minulla ei ole vastausta tai tietoa mutta netti on myös pullollaan "asiantuntioiden" väitteitä että muovinpinnalta ei löydy mitään uv-suojaa. Mutta minä en asiaa tiedä.

olli__o

Joissain ainakin on joku pinnoite, vaikuttaa lakalta, mutta varsin tasaisesti levitetty/kiilloitettu, vääränmerkkisessa näkyi reunassa sen pinnoitteen rajakin ja kiveniskuissa samoin näkyi miten ilma meni lakan alle (ja himmeä oli silti pinnoittesta huolimatta). Mutta varmaan löytyy molempiakin, Xsarassa olin kanssa aistivani jonkun kerroksen pinnassa, mutten ole kummemmin tutkinut.

Aakku

Ainakin ohjekirjan mukaan C4:ssä on kalvo umpion päällä.
Citroën 2CV AZ Berline -56

JukkaT

C5 2006, mistä heräte virta lisäpitkien  releelle? Manuaalin mukaan tuossa ei ole ollenkaan sulakkeita valoille?? ??? Jossakin muistelen nähneeni, että pitkille olis oma sulake konehuoneessa, mutta ei ainakaan ohjekirjan mukaan ole. Pitääkö siis ottaa rosvoliiittimellä pitkien lampun johdosta, vaikka en siitä ratkaisusta tykkääkään? Ja asennus jo käynnissä....

ealab

Lyhtyjä olen pessyt sisäpuolelta* ja kirkkaiksi ovat tulleet. pesuaineena tiskiaine, tai "super10". Huljuttelua ja loppuhuuhtelu tislatulla vedellä. Hana/kaivovesi jättänee pisarajälkiä kuivuttuaan. Kuivattelu aukot ylöspäin. Kosteus nousee. Vaikkapa saunan jälkilämmöissä. *Edellytyksenä tietenkin, että lyhty on käsissä. Joissakin kiillotussatseissa on UV-suoja-aine mukana.

ealab

Ajovalojen sulakkeet F9- F12 sulakerasiassa. Joista F11 ja F12 kaukovaloille. Alfamer- kirjasta katsottuna.