http://service.citroen.com/pages/index.jsp
Tualta tiätty
Tuonne eksyin itsekin vahingossa, eli sinne pitää luoda tunnukset ja maksaa oliko sen nyt se 5,5€ tunnin käyttöoikeudesta näköjään.
Olemme yrittäneet kysellä yhteen autoon varaosanumeroita jousille, mutta jostakin kumman syystä Veho ei edes suostu ilmoittamaan osien varaosanumeroita. En tiedä johtuuko se siitä, että heillä on aika suolaiset hinnat. Samalla yritin udella muitakin auton tietoja, mutta palvelu ei selvästikään asu Vehossa.
Typerintä on, että saan kyllä tarvittavat tiedot muuta kautta, joten en periaatteessa tarvitse heidän apuaan, mutta yritän nyt väkisin saada heidät palvelemaan, koska a) olen jääräpäinen b) nykymaailmassa ei voi kääntyä sisäänpäin ja olla palvelematta edustamansa tuotteen omistajaa vaikka kyseessä ei olisi suora asiakas. Nykyinen omistaja on mahdollisuus ja jos liike ei tajua sitä, se tulee menettämään asemiansa. Eräät muut merkit keskittyvät asiakasuskollisuuteen ja potentiaalisiksi asiakkaiksi lasketaan kaikki merkin omistajat. Eräällä merkilla 4+ autot saavat suoraan 20 % alennusta osista riippumatta siitä asennetaako ne liikkeessä vai tapahtuuko myynti tiskin yli. Toki Vehon ilmoittamat hinnat ovat niin kaukana mistään missä olisi mitään järkeä, ettei 20 %:n alennus paljoakaan lämmittäisi.
Noh tuli nyt avauduttua hieman, mutta, kun tiedetään, että osassa on laatuongelmia, kannattaisi hinta laittaa sellaiseksi, että se olisi edes läheskään hyväksyttävissä. Minkä takia siitä pitäisi täällä maksaa lähes kaksinkertaista hintaa?