C5 - Mitä moottoriöljyä ?

Aloittaja rado, marraskuu 28, 2006, 10:15:50

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

paaver

Mielestäni hyvä öljy. Vertailin Mobil esp:tä sekä Castrol magnatec öljyjä ja päädyin Liquid molyyn. Tilasin Tarvikkeet.fi:stä 4:n purkin satsin ja aion pysyä siinä merkissä.
Citroën Ds5 Blue HDI 2,0

leikhan

Vanha ketju jo, mutta, itse olen käyttänyt delvakkia joka autossa, mikä on täysynteettistä, pysynyt jopa peugeot matkailuautossa jossa jo kilometrrejä yli 700tuhatta.307 ja 407:ssa ei ongelmia, nyt vaihdoin 2.2-02 c5:seen ja ei näytä öljyä ok, 2.0-07 c5:nen, toiminut ongelmitta.

Janne L

Lainaus käyttäjältä: leikhan - kesäkuu 05, 2019, 09:42:03
Vanha ketju jo, mutta, itse olen käyttänyt delvakkia joka autossa, mikä on täysynteettistä, pysynyt jopa peugeot matkailuautossa jossa jo kilometrrejä yli 700tuhatta.307 ja 407:ssa ei ongelmia, nyt vaihdoin 2.2-02 c5:seen ja ei näytä öljyä ok, 2.0-07 c5:nen, toiminut ongelmitta.

Mobilin Delvac on äärimmäisen suositeltava öljy dieselmoottoreissa sen pesevyytensä ja erinomaisten pour- ja flashpointin vuoksi.
Audi A4 tdi Q

ovi

Jos autossa on hiukkassuodatin, niin kannattaa varmistaa, että ko. Delvacista löytyy ASEA C2 tai C3 luokitus.

leikhan

Empä ole kattellu hiukkasia, kun on toiminut jo 15vuotta hyvin, pakoputkeen on tehty aina reijät.