Uuden C vitosen ennakkohinnat

Aloittaja c5tomaatti, marraskuu 17, 2010, 02:24:40

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Megaman

<--- Minä en viittis takertua mihinkään sähköpenkkien puutteeseen (turhaa hifistelyä) , xenonit onkin varusteena sitten ihan toinen juttu, niistä kannattaa jopa maksaa. Penkeissä on tärkein ominaisuus mielestäni onnistunut muotoilu, siis istujan kannalta.
Valitettavasti omassa vanhassa C5:ssa ja ex-Xantiassa ei ole kauhean hyvä tuo istuinmukavuus. III-kopan penkit kyllä "näyttää" hyviltä, omakohtainen kokemus niistä sensijaan puuttuu.

Ja olen omistanut auton, jossa oli sähköiset alkuperäiset recarot muisteilla ja säädettävällä reisituella, päälimmäisenä jäi mieleeni erinomaisen hyvä istuinmukavuus pitemmilläkin taipaleilla, ei niinkään nappulaviidakko... :)
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

Foranamo

Kai se on vähän mistä selkä pitää. Itse pidin III:n penkeistä, kun taas puolestaan jokaiset testaamani recaro-jakkarat ovat muistuttaneet, mitä kipu oikeastaan on.

c5jaxsara

No sehän noissa "sähkötuoleissa" onkin, kun niissä on kunnon  :)  säätömahdollisuudet sekä (kuskille) nuo muistit.
Ainakin itselleni tuo selkänojan yläosan erillinen kallistusmahdollisuus on osoittautunut hintansa väärtiksi. Mutta kokeilkaa itse.
C5 III Tourer THP 156 Aut. Confort, 08/10 (valmistunut 05/10),
helmiäisvalk, 17'' Persique, kangas/nahka musta
Porsche 987S -05 (kun haluaa tuntea)
Porsche 924 -79 (kun haluaa hifistellä)
Wartburg 311 -65 (kun muut eivät toimi tai kun haluaa nautiskell

Megaman

Lainaus käyttäjältä: Foranamo - joulukuu 03, 2010, 09:36:37
jokaiset testaamani recaro-jakkarat ovat muistuttaneet, mitä kipu oikeastaan on.

Ite en onneksi kivusta tiedä, mutta muijalla on selkä aikoinaan leikattu, välilevyn pullistuma, joten sitikan penkeistä ei ole kiitosta hirveesti herunnut pitemmillä matkoilla... ;D

Käsittämätön juttu, että omasta C5:sta jopa ristiselän säätö puuttuu, voisin hyvin vaihtaa sen vaikkapa tuohon automaattisesti tummentuvaan taustapeiliin turhakkeiden listalta... :)
407 Coupé, Peugeot Boxer -05, Bomba Quest 500. ex: C2 VTS -09, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309...

c5jaxsara

Kokaisepa miltä sähkötuolit tuntuisivat, niissä sen ristiseläntuen saa paitsi säädettyä, myös hieromaan.
Eivät nämäkään varmasti kaikille sovi (tuntui minustakin hiukan ahtailta), mutta ainakin miljoona kertaa paremmat (monipuolisemmin säädettävät) kuin I/II korimallin vastaavat.  :)
C5 III Tourer THP 156 Aut. Confort, 08/10 (valmistunut 05/10),
helmiäisvalk, 17'' Persique, kangas/nahka musta
Porsche 987S -05 (kun haluaa tuntea)
Porsche 924 -79 (kun haluaa hifistellä)
Wartburg 311 -65 (kun muut eivät toimi tai kun haluaa nautiskell