XM - Milloin ohjaustehostimen pitäis alkaa toimia?

Aloittaja iloinen, kesäkuu 21, 2010, 14:09:53

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

iloinen

Moi

Onkohan tääl Etelä Karjalas ketään luotettavaa pyöräsuuntaajaa?

Kerro jos positiivinen kokemus?

Köötos

Diravique

Äkkiseltään tulisi mieleen esimerkiksi Vianorit Imatralla ja Lappeenrannassa.
Ei ole kytköksiä ko. firmoihin, mutta muualla heidän palveluaan asiassa käyttäneenä ihan tyytyväinen.
Ja näin sesongin ulkopuolella ei ollut ongelmia ajan suhteen, pääsi heti työn alle kunehti pihaan asti ajella.

Ja onnistui ainakin omassa XM:ssä ihan hyvin, hinta muistaakseni oli keväällä jotain 80-90 euron luokkaa.
Taisi olla hieman kalliimpi vuotta aiemmin paikallisessa AD-liikkeessä ja siihen en ollut aivan tyytyväinen, nuori poika taisi vähän harjootella koneen kanssa ja paneutuminen aiheeseen oli hiukan kiireistä minun makuuni, joten "äänestin jaloillani" seuraavan kerran ja kokeilin Vianoria.
Olikin ihan positiivinen yllätys, vanhempi asentaja viitsi keskittyä asiaan vaikka vieressä häiritsinkin.
Mutta lopputuloksena, kulku parani ja rattikin jäi suoraan tällä kertaa.

Hinta nyt on kai markoiksi muutettuna suht kallista työaikaan suhteutettuna, vaan maksaa ne renkaatkin jotain, varsinkin jos heti kuluvat nurkistaan kankaille.

Sielläpäin asustavat voivat kertoa kokemuksiaan paremmista paikoista tai edellä mainituista...

Mutta se klonkse vaivaisi ainakin minua, sekä nivelet ja laakerit täytyisi ensin tsekata ettei tule hukkareissua turhan päiten.

iloinen

Moi

Sisälokasuoja on moottorinreunasta ikäänkuin irti. Ei ruuvin ruuvia mihinkään.

Tuli mieleen josko ilmavirta olis taivuttanu sitä renkaaseen kiinni. Enemmänkulunu alue renkaas on kouru, niinku kourutaltal sorvattu

Tää on eka auto sitten vapaitten nopeuksien jol oon päästelly satasta. Kokeilin ylikin mut jostainpäin rupes pyörät pomputtamaan. Aluvanteet ei oo tasapainotettu mielestäni oikein liimapainoilla.

Oon kyl kuullu,et sitikan pitäis mennä hyvin isoakin nopeutta. Pitkä "piilofarmarikausi" turrutti aina ajamaan 80??

Et Tällast vaa tul mieleen.

iloinen

Moi

Huomasin, et ohjaustehostin toimii paremmin ja etujousitukses löytyy joustoja ylöspäin eikä tule tunnetta, et pyörät hyppää kuopissa, kun starttaan auton käyntiin jarrupoljin alas painettuna.

Nostaa myös tällä tavalla ensin etupään ja sitten vasta takapään

Onko tämä citikan ominaisuus vai vika?

Terv